Geregeld, samen met wat andere dingen wat je vroeg.quote:
Hm ben ik ook wel benieuwd naar zou je die misschien via een DM kunnen sturen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:24 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Daar zijn alle spotters en posters van Wickedreaction heen gegaan.
Heeft ook op forum van Wicked gestaan geloof ik, ze zouden eerst naar andere NL'se site gaan maar daar voelden ze zich niet echt thuis. Door gedrag van de site eigenaren (Wat ik me goed kan indenken. lol), en toen zijn ze zelf het initiatief Relax gestart.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ben ik ook wel benieuwd naar zou je die misschien via een DM kunnen sturen?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:23 schreef PTiTDaV het volgende:
Rainesz zou je me ook een dm kunnen sturen aub
ik ben ook nieuwsgierig ^^
Done.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:30 schreef Idanue het volgende:
Nu maken jullie mij ook nieuwsgierig.
Ah, Ahhh, no it ain't.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef Beavis het volgende:
wat is deze allemaal?? Mijn DM box is leeg!!
http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/reizen-waes.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:12 schreef redboyke het volgende:
heeft er iemand aflevering 8 van reizen waes?
ik erger me kapot dat ik een aflevering tekort heb
is ook in nederland op tv geweest op een van de ned1,2,3
hoe download ik een aflevering van daar?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:31 schreef Folkwin het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/reizen-waes.html
Windows of Mac en welke browser?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
hoe download ik een aflevering van daar?
er staat 2x aflevering 7 op nzbserver, maar de locaties verschillen. Volgens de site die Folkwin postte, zou Reizen Waes Af.7 Transnistrië, Zuid-Ossetië en Abchazië, dus 8 moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:12 schreef redboyke het volgende:
heeft er iemand aflevering 8 van reizen waes?
ik erger me kapot dat ik een aflevering tekort heb
is ook in nederland op tv geweest op een van de ned1,2,3
Klopt, zie DMquote:Op zondag 14 september 2014 09:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
er staat 2x aflevering 7 op nzbserver, maar de locaties verschillen. Volgens de site die Folkwin postte, zou Reizen Waes Af.7 Transnistrië, Zuid-Ossetië en Abchazië, dus 8 moeten zijn.
Verkeerde gequote, sorry!quote:
Opgelostquote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef redboyke het volgende:
[..]
die had ik al geprobeerd maar kon niet uitgepakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |