Dit.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:57 schreef Dettol het volgende:
Waarom staat Amsterdam er niet apart bij?
Amsterdammers kunnen gewoon aansluiten in de rij bij de rest van Noord-Holland.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:46 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Omdat Amsterdam geen provincie is, denk ik.
Inderdaad, het is gewoon een gemeente hoor. Met een mooie grachtje, dat wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:50 schreef Nastico het volgende:
[..]
Amsterdammers kunnen gewoon aansluiten in de rij bij de rest van Noord-Holland.
Grachtenpanden <3quote:Op woensdag 3 september 2014 22:52 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon een gemeente hoor. Met een mooie grachtje, dat wel.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blijkt maar weer eens dat westerlingen de grootste debielen zijn
Want?quote:Op woensdag 3 september 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blijkt maar weer eens dat westerlingen de grootste debielen zijn
Brabant voor de ekten. Limburg op de tweede plek, want Maastricht.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:03 schreef Nastico het volgende:
[..]
Erg mod-onwaardige comment dit. Neem het terug, of ga je diep schamen. Bah. Bah. Bah.
Als je je vage kreet niet onderbouwt gaat dat lastig worden inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zul jij nooit begrijpen
westerlingen..quote:Op woensdag 3 september 2014 23:04 schreef Nastico het volgende:
[..]
Als je je vage kreet niet onderbouwt gaat dat lastig worden inderdaad.
Dat merk ik vaak aan mijn gemoedstoestand, ja.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:06 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als je genoeg naar het oosten gaat, dan kom je vanzelf weer in het westen uit.
Mooie provincie, dat klopt. Maar de mensenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Drenthe is de mooiste, leukste en beste provincie van Nederland. Laat dat even duidelijk zijn.
Onzin.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mooie provincie, dat klopt. Maar de mensenafstandelijker en chagrijniger vind je ze nergens in Nederland.
Allemaal norse boertjes zijn hetquote:Op woensdag 3 september 2014 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Drenthe is de mooiste, leukste en beste provincie van Nederland. Laat dat even duidelijk zijn.
Ik ken mensen uit Westerbork die anderhalf uur rijden in het weekend om een beetje gezellig uit te gaan in Deventer. Verder ben ik er zelf vaak genoeg geweest om te weten dat het niet de meest gezellige mensen zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |