Ja, maar nu zitten die totw's vol net kaarten die 0.01% van de community gebruikt. Ik had eens een silver team gemaakt en na de eerste ronde kwam ik niemand meer tegenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ajb niet. Krijg je veel te veel IFs etc. Moet wel enigszins speciaal blijven imo
Silvers zijn dit jaar gewoon kut. Bronze helemaal. Zo hoort het in principe ook.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar nu zitten die totw's vol net kaarten die 0.01% van de community gebruikt. Ik had eens een silver team gemaakt en na de eerste ronde kwam ik niemand meer tegen
Liever gewoon gold. Nu heb je een hele bench voor waardeloze spelers.
Of gold team en bronze/silver totw
Nee, hij is aangenomen om een bepaald soort werk te doen. Niet dat hij werk moet doen en dat ze bij PSV mogen kiezen watquote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zou het contract technisch gezien wel mogelijk zijn?
inb4 DS2quote:Op woensdag 3 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Silvers zijn dit jaar gewoon kut. Bronze helemaal. Zo hoort het in principe ook.
Geen idee hoe het volgend jaar is, maar IF silvers kunnen best leuk zijn hoor. En als ze goed zijn worden ze vanzelf gold, zie Depay
Hm, zou toch een leuke clausule zijn om in te bouwenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is aangenomen om een bepaald soort werk te doen. Niet dat hij werk moet doen en dat ze bij PSV mogen kiezen wat
In 2013/2012 had ik ook wel eens silver teams, maar het is niet zo heeeeel populair. En als je ziet hoeveel meer mensen UT zijn gaan spelen de laatste jaren is het leuker als je wat meer spelers hebt in TOTW.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Silvers zijn dit jaar gewoon kut. Bronze helemaal. Zo hoort het in principe ook.
Geen idee hoe het volgend jaar is, maar IF silvers kunnen best leuk zijn hoor. En als ze goed zijn worden ze vanzelf gold, zie Depay
Mooi deze, kende ik nog nietquote:Op woensdag 3 september 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik kwam net dit kanaal weer tegen. Zo hard om gelachen toen die hier voorbij kwam
haha ja chickenwing rekskequote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi deze, kende ik nog nietKippenrekje was ook leuk
Kan me nu niet zoveel boeien. Als het FIFA 15 was had ik het ook jammer gevonden van Ramiresquote:Op woensdag 3 september 2014 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
In 2013/2012 had ik ook wel eens silver teams, maar het is niet zo heeeeel populair. En als je ziet hoeveel meer mensen UT zijn gaan spelen de laatste jaren is het leuker als je wat meer spelers hebt in TOTW.
Mja, wat doe je eraan hè. Ik vind het wel echt jammer van Ramires/Ibra
Ja, daar heb je ook gelijk in, maar het voelt alsof Fifa 15 nog zo ver weg isquote:Op woensdag 3 september 2014 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan me nu niet zoveel boeien. Als het FIFA 15 was had ik het ook jammer gevonden van Ramires
quote:
Je ziet wel eens dat spelers ziekenhuizen bezoeken enzo. (En dan niet als straf omdat ze kanker hebben geroepen) Dat soort klusjes worden spelers voor aangewezen door de club lijkt me..quote:Op woensdag 3 september 2014 16:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij is aangenomen om een bepaald soort werk te doen. Niet dat hij werk moet doen en dat ze bij PSV mogen kiezen wat
Sure, bepaalde promotie/maatschappelijke activiteiten zijn wellicht contractueel vastgelegd. Kan ook zijn dat spelers worden verzocht dit te doen en dat je niet echt kan weigeren, zelfs als het niet contractueel verplicht is.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je ziet wel eens dat spelers ziekenhuizen bezoeken enzo. (En dan niet als straf omdat ze kanker hebben geroepen) Dat soort klusjes worden spelers voor aangewezen door de club lijkt me..
ook nog een werkende of dat nietquote:Op woensdag 3 september 2014 16:50 schreef Rijst het volgende:
GUYSSSS nog 9 dagen en dan kunnen we op de webapp.
ahahaquote:Op woensdag 3 september 2014 17:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook nog een werkende of dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vallen 500 euro biljetten uit de lucht.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:21 schreef Maver24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand klikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker belangrijk wat bateson vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vrij heeft nog een mooie downgrade gekregen naar aanleiding van zijn optreden afgelopen weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is bateson?quote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat bateson vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker op met je spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor je het weet zijn we allemaal verdwenen. Spoorloos.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
echt he, verraders moeten we hier niet hebben!!!
Ik speelde nog clubs met Bateson87 in Fifa 12 op de Xbox. Hij kon er geen reet vanquote:Op woensdag 3 september 2014 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
lekker belangrijk wat bateson vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |