Voorhuid is alleen maar lelijk. Wees dus blij met je blote eikelquote:Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef joskeman het volgende:
Hoi,
Ik ben 16 jaar en mijn voorhuid is geopereerd doen ik 4 jaar was. Ze is naar achter getrokken en nu is mijn eikel dus bloot. Is dit een probleem voor meiden? Mijn eerste keer moet nog komen en ben dus heel onzeker :/
gaan we weer...quote:Op woensdag 3 september 2014 14:50 schreef RRD_kiter het volgende:
nope....ze vinden het super interessant en het is hygienischer
Ah ja, en omdat je eikel minder gevoelig is, zul je een beest in bed zijn en kun je uren sexenquote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef leeell het volgende:
[..]
gaan we weer...
alle slachtoffers van genitale mutilatie die het verdedigen voor hun ego, kom er maar in.
goeie troll 3/10quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
Ah ja, en omdat je eikel minder gevoelig is, zul je een beest in bed zijn. Eigenlijk zijn de mannen met voorhuid gewoon afgeschreven als een vrouw eenmaal met iemand zonder voorhuid het bed gedeeld heeft. (wellicht overdrijf ik nu een beutje)
Dat is om hem hart onder de riem te steken neem ik aan?quote:Op woensdag 3 september 2014 15:02 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Voorhuid is alleen maar lelijk. Wees dus blij met je blote eikel
Gewoon de waarheidquote:Op woensdag 3 september 2014 16:07 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Dat is om hem hart onder de riem te steken neem ik aan?
Nah... Vraag me soms af tot in hoeverre dat minder gevoelig verhaal klopt...quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Lijkt mij geen probleem. Je eikel is misschien minder gevoelig omdat hij al jaren bloot ligt. Maar ik denk niet dat een vrouw veel verschil voelt.
Drugs is de overtreffende trap hierboven, voorhuid of besneden, maakt dan geen fuck uit.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
Ah ja, en omdat je eikel minder gevoelig is, zul je een beest in bed zijn en kun je uren sexen. Eigenlijk zijn de mannen met voorhuid gewoon afgeschreven als een vrouw eenmaal met iemand zonder voorhuid het bed gedeeld heeft. (wellicht overdrijf ik nu een beutje)
jep!!! Dit gaat een toppertje worden!! Laat de reacties losbarsten!!!!!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:13 schreef leeell het volgende:
[..]
gaan we weer...
alle slachtoffers van genitale mutilatie die het verdedigen voor hun ego, kom er maar in.
Het schijnt niet (geheel) te kloppen.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nah... Vraag me soms af tot in hoeverre dat minder gevoelig verhaal klopt...
is je eikel al aan het vervellen?? Daarna zal het een stuk ongevoeliger gaan worden..quote:Op woensdag 3 september 2014 21:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Het schijnt niet (geheel) te kloppen.
Wel is het zo dat een eikel die jarenlang niet ontbloot is geweest zeer gevoelig schijnt te zijn, maar een eikel die wel ontbloot is geweest, maar waarbij een voorhuid besneden is, qua gevoel weinig verschil maakt.
Ben zelf onlangs besneden, en mag over 2 weken weer seksen, dus dan kan ik uit ervaring spreken.
Is al gebeurd.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:34 schreef gustaf het volgende:
[..]
is je eikel al aan het vervellen?? Daarna zal het een stuk ongevoeliger gaan worden..
onzin alle 2 niet wassen is net zo goor.quote:
1 gaatje + stuk ijzer en kan het uren vol houden..quote:Op woensdag 3 september 2014 15:43 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
Ah ja, en omdat je eikel minder gevoelig is, zul je een beest in bed zijn en kun je uren sexen. Eigenlijk zijn de mannen met voorhuid gewoon afgeschreven als een vrouw eenmaal met iemand zonder voorhuid het bed gedeeld heeft. (wellicht overdrijf ik nu een beutje)
in Amerika doen ze ook een Mars in de frituurpan met een meter hoge hamburger en twee liter cola bij het ontbijt,sorry maar zal geen enkel voorbeeld van een Amerikaan volgen...quote:Op donderdag 4 september 2014 11:56 schreef Frag_adder het volgende:
In amerika is het de standaard en schrikken ze zich dood van een normale pik, hier ben je abnormaal, vreemd en verminkt.
Verhuis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |