abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144133290
TS heeft iets besteld op the interwebz, en de verzender heeft besloten dit te versturen met Selectvracht. Schijnbaar valt Selectvracht onder DHL, aangezien ik een briefje van hun in de bus kreeg met de mededeling dat ik niet thuis was en dat ik online kan aangeven of ik het bij het ophaalpunt wil ophalen of wanneer zij het beste bij mij aan de deur kunnen komen.
Ik dus meteen online gegaan om aan te geven dat ik het graag bij een ophaalpunt wil ophalen, aangezien ik overdag vrijwel niet thuis ben, (Zoals de meeste mensen), maar die functie was dus niet mogelijk. Dus ik maar aangeven dat de grootste kans ergens op een bepaalde dag was. Die dag was ik vrijwel de hele dag thuis maar geen briefje, en de volgende dag wel weer een briefje in de bus waarmee ik niks kon aangezien die weer niet aan mijn pakketje was gekoppeld.
Vandaag wilde ik DHL maar eens gaan bellen met de vraag waar mijn pakketje nu rond zwerft, maar ik kreeg al een telefoontje van de verzender dat Selectvracht al 4 keer aan de deur heeft gestaan en er niemand thuis was. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik maar 2 keer een briefje heb gehad en het 2e briefje geen functie had, en dat Selectvracht het maar naar een ophaalpunt mag sturen.
Krijg ik de mededeling dat zij geen ophaalpunt hebben. :') wat doe je dan met een pakketje als de klant twee weken op vakantie is? Nu dus wederom proberen om thuis te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen.

Klacht: selectvracht (DHL) die niet goed communiceerd en geen ophaalpunt heeft.
pi_144133356
Oh en schijnbaar moet het SeleKtvracht zijn. :')
pi_144133381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:18 schreef DrSnuggle het volgende:
Oh en schijnbaar moet het SeleKtvracht zijn. :')
Je was me net voor.
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:19:50 #4
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_144133404
Dan geven ze het af bij de buren, dacht ik.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  woensdag 3 september 2014 @ 13:19:54 #5
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144133408
Selektvracht is de ebola onder de pakketbezorgers.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  woensdag 3 september 2014 @ 13:20:00 #6
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_144133413
Selektvracht is de tumor van de pakketdienstensector.
pi_144133475
SelecKtvragt is de zwarte pest onder de bezorgdiensten met bejaarden ook nog in dienst die vaak stuk zijn.
Ik moest een keer mijn eigen magnetron naar binnen halen om dat die kreupele bejaarde het niet meer kon. :')
  woensdag 3 september 2014 @ 13:25:36 #8
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144133549
Overigens zijn de PostNL, DHL, GLS, DPD en UPS ook aids.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144133558
TS heeft een fleshlight besteld bij Cristine Le Duc
  woensdag 3 september 2014 @ 13:31:27 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144133667
Selektvracht _O-

Nooit meer wat kopen bij die winkel die besluit je bestelling met Selektvracht op te sturen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144162285
Ik haat Selektvracht.

Hier in de buurt woont een vrouw van middelbare leeftijd (mollig met een kort pittig kapsel) die 's ochtends op haar Renault Kangoo zo'n aftrekbare stikker mikt en vervolgens de hele dag lekker op pad gaat (lekker onder de mensen!). Hoe vaak ze hun bezorgtijden wel niet halen of "sorteerfouten" maken waardoor jij extra lang moet wachten op je pakje, bah!
pi_144163421
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 10:24 schreef Mallet het volgende:
Ik haat Selektvracht.

Hier in de buurt woont een vrouw van middelbare leeftijd (mollig met een kort pittig kapsel) die 's ochtends op haar Renault Kangoo zo'n aftrekbare stikker mikt en vervolgens de hele dag lekker op pad gaat (lekker onder de mensen!). Hoe vaak ze hun bezorgtijden wel niet halen of "sorteerfouten" maken waardoor jij extra lang moet wachten op je pakje, bah!
Een renault kangoo is nog redelijk groot, maar blijft triest dat ze in hun eigen autootje die pakketten moeten rond brengen. (vaak is het echt een autootje, ik heb ze wel eens in een oude Swift zien rijden en hier rijdt er eentje in een hyundai Getz oid. :') )
pi_144231469
En we gaan verder met klagen, volgens de verzender zou het pakketje de komende dagen wederom aangeboden worden. Dit had dus op donderdag/vrijdag moeten zijn. Ik ben die dagen thuis gebleven (ik had niet heel veel te doen), maar geen pakjesman aan de deur gehad. :(
Ik heb ze zojuist een mail gestuurd, want hun 'klanten'service kost 1 euro per gesprek en is alleen op werkdagen te bereiken, dus daar heb ik niks aan vandaag. :')

Zij moeten daar echt iets veranderen aan de service want zo houd je het niet lang vol als bedrijf. :')
pi_144231607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Starm het volgende:
Selektvracht is de ebola onder de pakketbezorgers.
daarom kijk ik voor ik wat bestel na met welk bedrijf ze verzenden. Bestel alleen als ze PostNL gebruiken of Kiala afhaalpunt als optie hebben
pi_144231815
Die mensen verdienen 10 cent per pakje ofzo. En dan service verwachten :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')