TS heeft iets besteld op the interwebz, en de verzender heeft besloten dit te versturen met Selectvracht. Schijnbaar valt Selectvracht onder DHL, aangezien ik een briefje van hun in de bus kreeg met de mededeling dat ik niet thuis was en dat ik online kan aangeven of ik het bij het ophaalpunt wil ophalen of wanneer zij het beste bij mij aan de deur kunnen komen.
Ik dus meteen online gegaan om aan te geven dat ik het graag bij een ophaalpunt wil ophalen, aangezien ik overdag vrijwel niet thuis ben, (Zoals de meeste mensen), maar die functie was dus niet mogelijk. Dus ik maar aangeven dat de grootste kans ergens op een bepaalde dag was. Die dag was ik vrijwel de hele dag thuis maar geen briefje, en de volgende dag wel weer een briefje in de bus waarmee ik niks kon aangezien die weer niet aan mijn pakketje was gekoppeld.
Vandaag wilde ik DHL maar eens gaan bellen met de vraag waar mijn pakketje nu rond zwerft, maar ik kreeg al een telefoontje van de verzender dat Selectvracht al 4 keer aan de deur heeft gestaan en er niemand thuis was. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik maar 2 keer een briefje heb gehad en het 2e briefje geen functie had, en dat Selectvracht het maar naar een ophaalpunt mag sturen.
Krijg ik de mededeling dat zij geen ophaalpunt hebben.

wat doe je dan met een pakketje als de klant twee weken op vakantie is? Nu dus wederom proberen om thuis te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen.
Klacht: selectvracht (DHL) die niet goed communiceerd en geen ophaalpunt heeft.