abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144132675
Die 100 % online privacy wensen en het als zware misdaad van de overheid zien als die tapt, maar wanneer een lekker wijf naaktfoto's in haar cloud heeft staan en gehackt wordt roepen : "moet je die foto's maar niet maken".

Hoezo fucking hypocriet :r Alsof dat het goed praat dat mensen illegaal en doelbewust iemands cloud hacken... Overheid mag niet tappen, maar zij mogen wel fappen :') :') :')
pi_144132724
Ben je dom of zo? Jij ziet sowieso geen verschil tussen of de overheid (een instantie die ons zou horen te beschermen, niet bespioneren) ons zoveel mogelijk in de gaten houdt of dat een stelletje criminelen dat op veel kleinere schaal doen?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_144132743
die icloud hacker _O_
pi_144132802
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 12:58 schreef nightsleeper het volgende:
Ben je dom of zo? Jij ziet sowieso geen verschil tussen of de overheid (een instantie die ons zou horen te beschermen, niet bespioneren) ons zoveel mogelijk in de gaten houdt of dat een stelletje criminelen dat op veel kleinere schaal doen?
Daar gaat het in deze helemaal niet om. Ik vind die kritiek op o.a. de NSA zelfs (deels) terecht.
Maar ga dan niet doen alsof iemand die doelbewust gehackt wordt opeens geen rechten op privacy heeft en "had je die beelden maar niet moeten maken" roepen. Puur omdat je er zelf op kan fappen :r
  woensdag 3 september 2014 @ 13:06:23 #5
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_144132965
Ja goed of de NSA weet welke kleur onderbroek ik iedere dag aan heb of hij weet waar er moedervlekken op mijn leuter zitten door een foto die ik zelf gemaakt heb.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_144133621
Ik maak me om allebei niet druk. Beroemdheden weten toch dat er freaks zijn, hou dan ernstig rekening met dit soort dingen als je niet op de blaren wil zitten. En wat NSA betreft ben ik totaal niet interessant dus /care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')