abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2014 @ 17:08:40 #126
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144140605
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat betekent dat de overheid de verkeerde informatie geeft en een webwinkel dus vrij spel heeft om gewoon de oude wetten aan te houden totdat dit wordt gewijzigd.
Ik denk niet dat de website van de rijksoverheid leidend is voor dit soort zaken.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144141282
Wat een non-discussie.

Een Porsche is ook niet de snelste auto, noch die die het beste rijdt, noch de auto die je neemt om met het hele gezin te gaan kamperen in Frankrijk. Maar daarvoor koop je 'm ook niet.
pi_144141589
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de website van de rijksoverheid leidend is voor dit soort zaken.
Op het moment dat een webwinkel voor de rechter moet komen omdat het na 7 werkdagen geen producten meer retour neemt, dan wordt de webwinkel in haar gelijke gesteld. Van een webwinkel wordt verwacht dat deze de wet kent en als blijkt dat de overheid de verkeerde informatie over wetten en rechten heeft vrijgegeven, dan kun je het de webwinkelier dus niet kwalijk nemen dat deze na 7 werkdagen geen producten meer retour neemt. De wet zegt immers dat de consument hier (minimaal) 7 werkdagen voor heeft.

Ik neem het de overheid wel kwalijk dat dit na meer dan een maand nog niet is aangepast.
  woensdag 3 september 2014 @ 18:29:51 #129
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_144143180
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:33 schreef Dimens het volgende:
Op het moment dat een webwinkel voor de rechter moet komen omdat het na 7 werkdagen geen producten meer retour neemt, dan wordt de webwinkel in haar gelijke gesteld. Van een webwinkel wordt verwacht dat deze de wet kent en als blijkt dat de overheid de verkeerde informatie over wetten en rechten heeft vrijgegeven, dan kun je het de webwinkelier dus niet kwalijk nemen dat deze na 7 werkdagen geen producten meer retour neemt. De wet zegt immers dat de consument hier (minimaal) 7 werkdagen voor heeft.

Ben ik helemaal mee eens hoor. Erg slordig, maar je mag er van uit gaan dat je als retailer je rechten en plichten kent. Ook onlangs gewijzigde. Maar even goed is dit hier sowieso niet de discussie. De discussie was over hoe Apple zijn merk neerzet als Premium, maar dat het Premium zoals Igen al aangeeft niets tastbaars is. Apple lijkt steeds meer gewoon een merkprijsnaam te krijgen in plaats van een unieke featureset of onderscheidend vermogen.

Toch rijdt er maar een klein percentage in zo'n premium auto, terwijl mensen blijkbaar veel over hebben voor een premium smartphone. Iedereen is natuurlijk gevoelig voor Marketing, maar als mensen ¤900 gaan betalen voor de momenteel gerumerede telefoon dan is dat gewoon ziek.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_144146843
Hey jongens, maar weten jullie wel dat apple onveilig is? Je word gehackt enzo.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_144147084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
Waar ik Dimens en kornuiten wel gelijk in moet geven is dat Alienware nog grotere overpricede zooi is :')
No offense, zo een hater ben ik ook weer niet, maar daar hebben ze gewoon een punt.
Ja noem ze maar op. We praten nu over merken die bij de mediamarkt liggen, kijk je verder is er genoeg duurder spul te vinden. Of het het geld waard is? De mensen die het kopen vinden van wel. Doet jouw oom met zijn B&O setje ook zo zijn best om zijn geliefde geluidsset de hemel in te prijzen? NEE! Dus mensen kap nou eens met zo op de teentjes getrapt te zijn en geniet lwkker van je apparaatjes
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')