quote:
banquote:Op woensdag 3 september 2014 11:52 schreef Maadie het volgende:
PRESIDENT is zelf zeker zon vieze rukker vuile homo
omg wat een vieze omaquote:
Selena Gomez is ook prima;)quote:Op woensdag 3 september 2014 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
omg wat een vieze oma![]()
Ariana Grande is what I need
Kijk nou eens goedquote:Op woensdag 3 september 2014 11:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
omg wat een vieze oma![]()
Ariana Grande is what I need
Ooit van gordijnen gehoordquote:Op woensdag 3 september 2014 11:56 schreef PausNicolaas het volgende:
Oke, godver, die man keek net recht naar binnen en paradeert nu 1meter van mijn raam wat een pedo
Ja het is dag en zonnig en mooi weer... Ga niet als een eckte zolderautist overdag men gordijnen dicht doenquote:
Nee, ik heb college nu.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja heb ff uurtje vrij man
Moet jij niet werken fzo?
Fok! Tijdens collegequote:
Je bent in de war met jouw vader.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zal met moeten met die lucht uit je volgespoten anus
flikkertje
nee nee..flikkertje..quote:Op woensdag 3 september 2014 13:16 schreef Prospos het volgende:
[..]
Je bent in de war met jouw vader.
Heb je nu een stijfje?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:16 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee nee..flikkertje..
je ruikt ook je mond naar sperma..
viezerd
verre van ..veeeeerreee van..quote:
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
verre van ..veeeeerreee van..
succes verder
gr.gr.
Whahaha geniaal. Ik moest ook lachenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
Ook wel eens gehad. Ik woonde naast een houten voetbrug die gerenoveerd werd. In het weekend dus nooit volk. Op een zaterdag liep ik eens naakt door huis te slenteren, tot ik tientallen mensen op de brug, op zo'n 10 meter van m'n woning zag staan. En het is ook niet dat ik een klein raampje heb ofzo, de hele wand is van glas
Snel mezelf op de grond laten vallen en naar de slaapkamer gerold.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |