Je weet nooit waar je verkracht kan worden.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Wandelen kan niet als het donker is?
Kan ook thuis.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:16 schreef HPLC het volgende:
Je weet nooit waar je verkracht kan worden.
Ja, blokkie om. Niet een uur door de bossen en bergen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Wandelen kan niet als het donker is?
Bijlmerbajes!quote:
oke leuk doeiquote:Op woensdag 3 september 2014 10:21 schreef LudoSanders het volgende:
Bulgarije is nog niet genoemd; ik dacht ik help je even.
Ow wacht, ik was al overgeplaatst naar de Piedras-Gordas gevangenis. Dat was ik vanwege de afpersingen en mijn huwelijk alweer vergeten.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow, dan vraag ik wel overplaatsing aan. Ik zit in de Miguel Castro-castro gevangenis.
Joran
Kan overdag ook, gewoon je draagbare faphut meenemen.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
Chill idd. Weer lekker buiten in het donker fappen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan overdag ook, gewoon je draagbare faphut meenemen.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)olygoonjournaal.htmlquote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid Afrika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Australië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nondejus wat een uitvindingquote:Op woensdag 3 september 2014 10:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 10:45 schreef FFlorus het volgende:
Daarom:
Argentinië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid Afrika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Australië
Waarom deze post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Momenteel is het in Australie eerder donker dan hier dus hier heb ik echt geen reet aan.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aan het einde van de maand wel.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Momenteel is het in Australie eerder donker dan hier dus hier heb ik echt geen reet aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: