denk dus dat dat geen ene kut uitmaaktquote:Op woensdag 3 september 2014 08:28 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die niet weten dat avond eten en ontbijt omwisselen juist gezonder voor je is
Dacht dat dat wel duidelijk wasquote:Op woensdag 3 september 2014 08:49 schreef Saekerhett het volgende:
TS heeft de combimagnetron natuurlijk op magnetron ingesteld i.p.v. oven.
Die heb ik echt al maanden niet meer gezien. Wordt tijd dat ze weer gaan komen bij de Lidl.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom geen Inferno van de Lidl ?
Al maanden geleden uit de schappen gehaald.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom geen Inferno van de Lidl ?
quote:Op woensdag 3 september 2014 08:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap niet hoe je om 8 uur 's ochtends een pizza door je strot krijgt.
Is niet heel gek toch? Eet ik normaal gesproken elke ochtend. Maar ik eet meestal geen oven pizza, maar bestelde pizza's van de vorige avond warm ik op.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:14 schreef Michielos het volgende:
om acht uur 's ochtends een pizza ter ontbijt eten![]()
Terechte vraag ditquote:Op woensdag 3 september 2014 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
DELANO HEBBEN JIJ EN JE VRIENDIN DE NUDES VAN PENNY AL GEZIEN EN HEB JE INMIDDELS ALWEER RUZIE OF HEB JE SNEL DE GESCHIEDENIS GEWIST?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |