Staat erg formeel. Het gaat om een bericht op social media.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat is er mis met 'kind' in dit verband?
Kind is juist een woord met heel veel emotie, snap niet waarom je dit formeel vindt.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:30 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Staat erg formeel. Het gaat om een bericht op social media.
unfortinatly. most people would regard that as oddquote:Op woensdag 3 september 2014 00:25 schreef Copthorne het volgende:
Hoe zou je dit het beste kunnen verwoorden in het Engels?
Kind gebruik ik enkel op het werk in correspondentie met klanten:quote:Op woensdag 3 september 2014 00:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Kind is juist een woord met heel veel emotie, snap niet waarom je dit formeel vindt.
Wel, laat ik het zo zeggen:quote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Copthorne het volgende:
Hi,
Kun je als man het woord "sweet" gebruiken als in "bedankt voor jullie leuke/lieve berichten of staat dit raar?
Mvg!
Vreugdevol.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:36 schreef bepklep82 het volgende:
Wat is de context van het bedanken?
Vreugdevol? Overlijden? Verjaardag of?
Bedankt.quote:[img]http://iThanks for all your kind messagesfokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 3 september 2014 00:45 schreef bepklep82 het volgende:
Hmmz ok..
Vreugdevol, niet te zoetsappig en ook niet te formeel.
Thanks for all the nice words guys!
Thanks for all your kind messages
Thanks for supporting me!
Thank you all!
Of gewoon simpel Thanks!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |