Ik heb inmiddels wat restaurants uit onze regio gebeld en er zit inderdaad verschil in wat de restaurants aanbieden. Ik ben niet zo van de verrassingsmenu's, liever een vrije keuze uit de gehele kaart en wat meer betalen. Desalniettemin een prima actie. Gek dat ik er zo weinig over lees op het internet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Catch22- het volgende:
Hebben we een aantal gedaan in Groningen. Soms vast menu, soms wat keuze, soms konden we bijna alles kiezen. Ligt aan het restaurant
Zeer aan te raden. Toen Amersfoort e.o. aan de beurt was zijn we 4 maal uiteten geweest.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wat restaurants uit onze regio gebeld en er zit inderdaad verschil in wat de restaurants aanbieden. Ik ben niet zo van de verrassingsmenu's, liever een vrije keuze uit de gehele kaart en wat meer betalen. Desalniettemin een prima actie. Gek dat ik er zo weinig over lees op het internet.
Ik neem aan dat het restaurant aan de spaarkaart kan zien dat het een oude versie is. Wellicht dat de zegels nog wel hetzelfde zijn, dan zou je de zegels dus eventueel op een nieuwe spaarkaart kunnen plakken.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Mr_Gadget het volgende:
Ik heb een spaarkaart gekregen van iemand alleen staat in de voorwaarden dat je kan reserveren en inleveren tot 3 augustus 2014...Kennelijk is de actie nog een keer gestart over verlengd..Zou deze kaart gewoon gebruik kunnen worden? Iemand hier toevallig ervaring mee?
Volgens mij gaat deze actie in verschillende periodes in, afhankelijk van waar je woont. Hier issie pas ook geweest, maar bij jou misschien al eerder en dus niet meer geldig inmiddels.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Mr_Gadget het volgende:
Ik heb een spaarkaart gekregen van iemand alleen staat in de voorwaarden dat je kan reserveren en inleveren tot 3 augustus 2014...Kennelijk is de actie nog een keer gestart over verlengd..Zou deze kaart gewoon gebruik kunnen worden? Iemand hier toevallig ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |