abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144118508
Heeft er al iemand gebruik gemaakt van deze actie? Ik heb zelf al enkele kaarten vol voor de regio's Eindhoven/Helmond en West-Brabant en ben benieuwd naar jullie ervaringen! Kon je kiezen uit 't standaard aanbod (a la carte menu) of was de keuze beperkt d.m.v. een actie menu?

Wat is de Restaurant Spaaractie van IENS en Albert Heijn?

De restaurantspaaractie wordt georganiseerd door IENS en Albert Heijn. Hierbij kun je sparen voor een gratis 3-gangen menu. Bij elke ¤10,- aan boodschappen, bij een deelnemende Albert Heijn, ontvang je een zegel. Bij een volle spaarkaart (10 zegels) ontvang je bij één van de deelnemende restaurants een 2e 3-gangen menu gratis! Deze actie geldt alleen wanneer je bij één van de deelnemende restaurants een online reservering via www.restaurantspaaractie.nl gemaakt hebt.

Wanneer kan ik zegels sparen voor deze actie?

Vanaf maandag 11 augustus tot en met zondag 14 september ontvang je bij elke ¤10,- aan boodschappen bij een deelnemende Albert Heijn een zegel voor de restaurant spaaractie en kun je je spaarkaart vullen.

Wanneer kan ik mijn volle spaarkaart inleveren?

Vanaf maandag 11 augustus tot en met zondag 7 december kun je de (volle) spaarkaarten gebruiken bij één van de deelnemende restaurants. Maak eerst een online reservering via www.restaurantspaaractie.nl. LET OP: je spaarkaart is alleen geldig bij een deelnemend restaurant in de regio die vermeld staat op jouw spaarkaart (zie voorkant van de spaarkaart).
Je kunt zeggen wat je wilt.
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:09:00 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144120803
Hebben we een aantal gedaan in Groningen. Soms vast menu, soms wat keuze, soms konden we bijna alles kiezen. Ligt aan het restaurant
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144134944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Catch22- het volgende:
Hebben we een aantal gedaan in Groningen. Soms vast menu, soms wat keuze, soms konden we bijna alles kiezen. Ligt aan het restaurant
Ik heb inmiddels wat restaurants uit onze regio gebeld en er zit inderdaad verschil in wat de restaurants aanbieden. Ik ben niet zo van de verrassingsmenu's, liever een vrije keuze uit de gehele kaart en wat meer betalen. Desalniettemin een prima actie. Gek dat ik er zo weinig over lees op het internet.
pi_144135234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:18 schreef Perenijsje het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels wat restaurants uit onze regio gebeld en er zit inderdaad verschil in wat de restaurants aanbieden. Ik ben niet zo van de verrassingsmenu's, liever een vrije keuze uit de gehele kaart en wat meer betalen. Desalniettemin een prima actie. Gek dat ik er zo weinig over lees op het internet.
Zeer aan te raden. Toen Amersfoort e.o. aan de beurt was zijn we 4 maal uiteten geweest.
pi_144807515
Ik heb een spaarkaart gekregen van iemand alleen staat in de voorwaarden dat je kan reserveren en inleveren tot 3 augustus 2014...Kennelijk is de actie nog een keer gestart over verlengd..Zou deze kaart gewoon gebruik kunnen worden? Iemand hier toevallig ervaring mee?
pi_144812007
Ik niet maar Golfer is nogal thuis met het uiteten met kortingen en acties dus vraag het hem maar.
pi_144814747
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Mr_Gadget het volgende:
Ik heb een spaarkaart gekregen van iemand alleen staat in de voorwaarden dat je kan reserveren en inleveren tot 3 augustus 2014...Kennelijk is de actie nog een keer gestart over verlengd..Zou deze kaart gewoon gebruik kunnen worden? Iemand hier toevallig ervaring mee?
Ik neem aan dat het restaurant aan de spaarkaart kan zien dat het een oude versie is. Wellicht dat de zegels nog wel hetzelfde zijn, dan zou je de zegels dus eventueel op een nieuwe spaarkaart kunnen plakken.

Afgelopen weekend bij een Iraans, Mexicaans en Thais restaurant in Eindhoven gegeten en alle keren voor weinig geld goed gegeten. We konden gewoon kiezen uit menu's van de standaard kaart en de prijs werd gedeeld door 2.
pi_144815595
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef Mr_Gadget het volgende:
Volgens mij gaat deze actie in verschillende periodes in, afhankelijk van waar je woont. Hier issie pas ook geweest, maar bij jou misschien al eerder en dus niet meer geldig inmiddels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')