SPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Chris
• Mark
• Mouad
Tussenstand:
Eerstvolgende nominatie:
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 02-09-2014 22:37:07 ]
Ik denk, eerlijk gezegd, dat ik het ook niet aan zou kunnen zien. Zou ook idd aktie ondernemen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een broer. Een jongere broer. En ik zweer - ik was hem gaan halen. Weet je nog de ouders van Claire, in DGK. Die konden het ook niet aanzien.
Beter dan een middelbare vrouw die ... laat maar, verbazing, geen woorden voor. Een VLIEGTUIG voor iemand in een soap willen mee betalen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:20 schreef Rica het volgende:
Joey emotieloze licht autistische zombie en Laublablablablabla vleesgeworden saaiheid... sitting on a swing.
Oefening baart kunstquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
shit mijn op.............niet succesvolle kaap dus
Van onder de rivieren ????quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Haropro het volgende:
Wie zijn erger, de semi acteurs daar of de mensen hier die denken dat het echt is.
Ik ga slapen, houdoe
De mensen hier zijn het aller-aller-aller-ergst.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef Haropro het volgende:
Wie zijn erger, de semi acteurs daar of de mensen hier die denken dat het echt is.
Ik ga slapen, houdoe
Nog meer van die kutprojectenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef jolanda51 het volgende:
In de cos gelezen dat Nicolien nog een project beloofd is eind sept . Door de febo dus gaat er denk ik niet uit.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:23 schreef danilel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |