Ja heb colleges maar savonds nog geen kut te doen dus verblijd ik jullie met wonderschone topiques.quote:
Jij studeert?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja heb colleges maar savonds nog geen kut te doen dus verblijd ik jullie met wonderschone topiques.
waddap. aan een universiteit welteverstaan. Ja ben superslim. Oeh, jij niet want werlkoosquote:
Hee wat doe jij dan op dat Utopia subforum? Of ben jij ook rechteloos?quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:01 schreef Travel. het volgende:
Sorry, maar als je Utopia kijkt heb je geen recht van spreken meer.
Nee, ik heb werk en studeer, groetjes.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
waddap. aan een universiteit welteverstaan. Ja ben superslim. Oeh, jij niet want werlkoos![]()
![]()
[..]
Hee wat doe jij dan op dat Utopia subforum? Of ben jij ook rechteloos?
top man studie werkloos zijn zkrquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb werk en studeer, groetjes.
Ja man, lekker leren een uitkering trekken, beetje stelen, beetje zuipen, dat is de leven.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
top man studie werkloos zijn zkr
Mijn moeder vond mijn broertje geen mooie baby en dat zei ze ook...quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:59 schreef PausNicolaas het volgende:
Klacht: ouders en familie die een doodgewone baby uitzonderlijk mooi vinden
picsquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:13 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Mijn moeder vond mijn broertje geen mooie baby en dat zei ze ook...Ik was gelukkig wel mooi
Waarom doodt een leeuw de pups van een andere leeuw dan wel? En waarom doen bavianen dat ook? Ook al zijn babybaviaantjes super cute:quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:17 schreef Scuidward het volgende:
Zo heeft de natuur ze gemaakt uit zelfbescherming. Mocht er een man met een knuppel binnenkomen overleeft de baby.
TS bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:15 schreef Trollscience het volgende:
Je hebt ook heel lelijke baby's.
Goeie vraag!quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom doodt een leeuw de pups van een andere leeuw dan wel? En waarom doen bavianen dat ook? Ook al zijn babybaviaantjes super cute:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |