Misschien stond het green screen wel in de woestijn en hebben ze diezelfde woestijn weer op het greenscreen geprojecteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 03:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
filmpje kan best nep zijn, maar dat het dan meteen door Amerika is opgenomen is natuurlijk een onzin conclusie.
Het filmpje kan net zo goed nep zijn omdat IS achter de schermen alsnog onderhandeld over een geldsom voor zijn vrijlating terwijl ze tegelijk de media op deze manier bespelen. Best of both worlds zeg maar.
Tevens, als dit werk van Amerika was dan zou je niet zomaar kunnen herkennen dat het nep is.Bij een gemiddeld weerbericht zie je betere green screen effecten.
Zijn die van hunzelf of?quote:Op woensdag 3 september 2014 03:21 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
En mensen deden hatelijk om de Nederlandse helmen
Een visionair aan het woord.quote:Op woensdag 3 september 2014 03:29 schreef SomaBoy het volgende:
Amerika had nooit Irak moeten aanvallen dan was er geen IS geweest!
'Zionisten'.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:37 schreef homme7 het volgende:
[..]
filmpje is door de zionisten gemaakt, in de woestijn van Nevada, om de Islam in een kwaad daglicht te stellen , die man loopt straks gewoon van de set af om thuis te gaan eten
waar slaat dit nou weer op?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Een normaal mens wil de onthoofding niet zien en ook die vorige niet. De mensen die er op klikken zijn in ieder geval geen vrouwen.
Het verbaast mij dat met een gelijksoortige strategie een staat opgericht kan worden. Het lijkt erop dat er geen "positieve" ideeën zijn. Wat bij veel andere (radicale) religieuze stromingen te herkennen is is dat er een bepaalde mate van positieve idealen aanwezig zijn, maar dat is er bij IS niet lijkt het. Thanks voor het delen.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:15 schreef Goldmund het volgende:
Interessante uitzending gisteren bij bureau buitenland over het handboek van isis: Management van Wreedheid.
Geeft inzicht in de strategie die gevoerd wordt.
http://www.vpro.nl/buiten(...)014-september/2.html
quote:Op woensdag 3 september 2014 01:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Elke moslimterreurorganisatie is dat, maar dat is niets nieuws
Ik kan best geloven dat je op deze manier land weet te veroveren, inwoners en vijanden weet te intimideren en zo een staat weet op te richten. Maar hoe lang je deze gezond weet te houden en vrij van onrust en opstanden, is maar de vraag.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:37 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat met een gelijksoortige strategie een staat opgericht kan worden. Het lijkt erop dat er geen "positieve" ideeën zijn. Wat bij veel andere (radicale) religieuze stromingen te herkennen is is dat er een bepaalde mate van positieve idealen aanwezig zijn, maar dat is er bij IS niet lijkt het. Thanks voor het delen.
Precies. Het lijkt me nogal onhoudbaar. Is die niet tenonder gegaan aan de Mongolen die invielen en de zooi met de grond gelijk maakten?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef Goldmund het volgende:
[..]
Ik kan best geloven dat je op deze manier land weet te veroveren, inwoners en vijanden weet te intimideren en zo een staat weet op te richten. Maar hoe lang je deze gezond weet te houden en vrij van onrust en opstanden, is maar de vraag.
Wat ik eruit begreep is het boek gebaseerd op hoe het eerste kalifaat ooit is opgericht.Van die geschiedenis weet ik niet veel, maar ben benieuwd hoe die ten onder is gegaan. Wellicht geeft dat ook weer wat lessen voor nu.
Die staat is levensvatbaar als het handelspartners heeft. Als Turkije net als nu lekker blijft toekijken en fijn allerlei transport laat plaatsvinden kan er een echte staat ontstaan. Als Saoedische geldschieters het nog steeds als middel zien om hun religie te verspreiden en Iraanse invloed in te dammen kan er een echte staat ontstaan. Als Damascus en Bagdad voldoende verzwakt zijn kan het best.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:37 schreef Goldmund het volgende:
[..]
Ik kan best geloven dat je op deze manier land weet te veroveren, inwoners en vijanden weet te intimideren en zo een staat weet op te richten. Maar hoe lang je deze gezond weet te houden en vrij van onrust en opstanden, is maar de vraag.
Heb jij dit topic inmiddels ook al gevonden?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:19 schreef retep2 het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat moslims in westerse landen niet willen integreren, maar gewoon hun eigen
maatschappij er op na willen houden, en dus voor tweedeling zorgen, en zie je nooit de zogenaamde gemodereerde moslims een standpunt innemen tegen hun radicale vakbroeders, dus bestaat de gematigde moslim gewoonweg niet, want als het punt bij het paaltje komt, zullen ze toch voor hun
vakbroeders kiezen. Daarnaast spreken moslim in westerse landen allemaal openlijk dat zij het westen willen veroveren, en aanslagen en moorden in het westen komen dan ook steeds vaker voor, en dan hebben we nu nog de jihadgangers erbij, dus is het wel overduidelijk dat de pislam voor de zoveelste keer uit het westen verdreven dient te worden, en het vervelende is dat onze laffe westerse regeringen nooit als eerste de oorlog zullen verklaren, dus moeten we wel wachten totdat de pislam dat doet, en er dan geen ontkomen meer aan is. Gisteren las ik dan ook weer dat er een moskeet in ik dacht Denemarken isis steunt, en snap ik niet dat diens regering die haattempel niet suit en afbreekt en de uitbaters met heel hun familie op het vliegtuig zet richting een zandbak naar keuze.
Verder snap ik niet wat moslims in het westen komen doen, behalve onze sociale voorzieningen kaal plukken, want voor de rest hebben ze een hekel aan ons en aan onze way of life, vandaar ze hun eigen maatschappij er op na houden, en dat vind ik al een belediging naar het land waarin ze leven,
en volk dat niet mee wil doen, moeten we dan ook niet willen houden, maar een trap onder hun reet verkopen en weg ermee! Verder kan isis mij niet genoeg westerlingen de strot afsnijden, want dat voed alleen maar een gezonde haat tegen heel die achterlijke religie, en zullen steeds meer westerlingen een gruwelijke teringhekel aan dat hakbarrentuig gaan krijgen, en wie denk dat het wel ooit goed zal komen tussen moslims en het westen, is imo gewoon te stom voor woorden, want hoe langer de pislam in het westen zit, des te meer ellende ze veroorzaken en des te meer ze gehaat gaan worden, en zie je het dan ook elke dag steeds meer achteruit gaan dan dat er vooruitgang geboekt word. En moslimmokkels met doekjes op hoeven ook niet te denken dat wanneer hun vakbroeders hier het voor het zeggen zouden krijgen, zij dan een beter leventje gaan krijgen, want hun vakbroeders zijn niet zo westers georiënteerd, en dan is het afgelopen met broeken dragen
en westerse dingen doen, en dan verdwijnen ze onder een burqa in de keuken, en het enige verzetje zal dan het wandelingetje naar de supermarkt en terug zijn. Nee, de pislam heeft geen toekomst in het westen, en zal dan ook weer verdreven worden, en als wij daar niet voor gaan zorgen, dan doen ze dat zelf wel, want het is en blijft bloeddorstig tuig, op een handjevol gematigden na, maar helaas
zullen die dan ook het onderspit gaan delven, want elke oorlog kent onschuldige slachtoffers, dus zullen bij hen ook de goeden onder de kwaden moeten lijden.
Maar de bombardementen zijn dat zeker niet.quote:De Amerikaanse president Obama zegt woensdag dat de Verenigde Staten "rouwen" om Steven Sotloff en spreekt van een "verschrikkelijke uiting van geweld" door de militanten. Hij herhaalt opnieuw dat de Verenigde Staten zich "niet laten intimideren" door IS. Obama is momenteel in Estland.
Wat kun jij toch heerlijk dom lullen zeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:51 schreef mig72 het volgende:
Volgens Obama:
Volgens de president zal de dood van Sotloff en Foley Amerikanen alleen maar "verder verenigen"
en hij zegt dat de macht van de Verenigde Staten "ver reikt".
Hij weet dondersgoed dat dat niet waar is. De VS staan op dit moment meer verdeeld dan ooit. Op basis van ras, economische status, en woongebied. Ook is het land vanwege crisis en mismanagement veel afgezwakt qua macht. Maar mooie woorden heeft die wel.
[..]
Maar de bombardementen zijn dat zeker niet.
Ik krijg het eerder het gevoel dat hij iedee avond zich plat ligt te rukken over iedere nieuw onthoofding, de rest is schijn.
Het lot van haar burger kan de Verenigde Staten aan haar reet roesten.
Want als deze man verstand had, zou hij met de bombardementen stoppen.
Nee jouw reactie getuigt van.veel intelligentie. Kut toch op kinderachtige.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat kun jij toch heerlijk dom lullen zeg.
Je anti-VS houding is gewoon om te huilen.quote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee jouw reactie getuigt van.veel intelligentie. Kut toch op kinderachtige.
Dit is wel typischquote:Op woensdag 3 september 2014 15:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee jouw reactie getuigt van.veel intelligentie. Kut toch op kinderachtige.
quote:Op woensdag 3 september 2014 03:29 schreef SomaBoy het volgende:
VS en GB hadden nooit Irak moeten aanvallen,dan was er geen IS geweest!
Tijdgeest is echt zo'n immens vaag begrip, een vorm van magisch denken bijna. Je kunt er echt alles wel aan ophangen, want dingen veranderen altijd.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:58 schreef ChanceThePepper het volgende:
Een visionair aan het woord.
Assad is nooit aangevallen door Amerika en kijk eens wat voor puinzooi het nu is. Saddam's regime zou het ook echt niet meer volhouden. De meeste dictators van het midden-oosten en noord afrika zijn er niet meer. Denk je dat de immens impopulaire Saddam de tijdsgeest zou kunnen onderdrukken?
Het zijn er niet heel veel.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:25 schreef hafez1234 het volgende:
Number of Kurdish youths joining IS group is on rise: minister
http://www.kurdpress.com/(...)09%09%09%09%09%09%09
If you can't beat them, join them?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |