CIA. Foley en deze kerel werken voor de media en werken gewoon mee aan deze psyop.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel ja. Want bij Foley was er een dude die via google maps en earth view trachtte de locatie te vinden en volgens vele had ie het uiteindelijk bij de goede locatie.
Ik geloof overigens niet in het verhaal dat ze keer op keer dezelfde om zeep helpen, ik geloof wel dat ze 'm echt onthoofd hebben.
Het gaat niet om de schaduw.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef b4kl4p het volgende:
Gasten doe normaal, die onthoofding is in de fucking woestijn, daar komt de zon van boven dus heb je de schaduw onder je.
Toch is het gewoon echt. ISIS gaat echt niet een complete tv studio bouwen om het westen op een verkeerd been te zetten. Die gasten zijn met een strijd bezig. Dit is een onderdeel daarvan.quote:
Waarom nou weer sensatiezoeker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_steven_sotloff.html
Daar, sensatiezoeker. Veel plezier.
Bedankt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_steven_sotloff.html
Daar, sensatiezoeker. Veel plezier.
Het komt dan ook niet van ISIS.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch is het gewoon echt. ISIS gaat echt niet een complete tv studio bouwen om het westen op een verkeerd been te zetten. Die gasten zijn met een strijd bezig. Dit is een onderdeel daarvan.
Kijk hoe die binnenkomt, meteen vragen naar het filmpjequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom nou weer sensatiezoeker?
Oké man.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het komt dan ook niet van ISIS.
Jij bent heel eng.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Leuk man. Had ik niet verwacht.
Nou geloof ik niet dat het filmpje nep zou zijn, waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch is het gewoon echt. ISIS gaat echt niet een complete tv studio bouwen om het westen op een verkeerd been te zetten. Die gasten zijn met een strijd bezig. Dit is een onderdeel daarvan.
Een normaal mens wil de onthoofding niet zien en ook die vorige niet. De mensen die er op klikken zijn in ieder geval geen vrouwen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom nou weer sensatiezoeker?
Waarom moet ik nou ineens aan Hans Klok denken??quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Plantjes in dit shot staan ook stil en er waait ook 0 zand. Oranje pak wappert als een gek.
[ afbeelding ]
Hallo feminist.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Een normaal mens wil de onthoofding niet zien en ook die vorige niet. De mensen die er op klikken zijn in ieder geval geen vrouwen.
Ja, dit is mijn eerste post in deze reeks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk hoe die binnenkomt, meteen vragen naar het filmpje
Hier zitten alleen maar vrouwen. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Een normaal mens wil de onthoofding niet zien en ook die vorige niet. De mensen die er op klikken zijn in ieder geval geen vrouwen.
Die rapper is gehuurd door de Amerikanen, of onbewust werknemer van de CIA.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:12 schreef Specularium het volgende:
Het is wel dezelfde gezellige pipo met zijn Bart Smit mes.
Het is jammer dat er mensen zijn die direct in extreme complottheorieën moeten denken. Maar dat ik enigszins twijfels heb bij dit filmpje is toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die rapper is gehuurd door de Amerikanen, of onbewust werknemer van de CIA.
Ik zeg alleen wat Jokkebrok ongeveer beweert.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is jammer dat er mensen zijn die direct in extreme complottheorieën moeten denken. Maar dat ik enigszins twijfels heb bij dit filmpje is toch niet zo gek?
Weet ik, maar dat soort meningen zijn dus erg jammer. Omdat ze alle wat meer genuanceerde kritische meningen ook in een kwaad daglicht zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat Jokkebrok ongeveer beweert.
Wat is dan een genuanceerde mening?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat soort meningen zijn dus erg jammer. Omdat ze alle wat meer genuanceerde kritische meningen ook in een kwaad daglicht zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |