Dimi had wel weer een paar prachtige ballen, en er zaten hele leuke lange rallys tussen. Maar dit soort potjes moet Dimi echt wel binnen slepen hoor, en al zeker niet met 3-0 verliezen. Monfils speelt best aardig, maar gewoon heel verdedigend, zoals we Monfils al jaren kennen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
Mooie rallies hoor bij Cilic Simon
En Dimi was dus weer drama?
Algemeen niveau was best oke, maar in iedere set maakte hij de meest debiele fouten op key points. Ging echt nergens over.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
Mooie rallies hoor bij Cilic Simon
En Dimi was dus weer drama?
Idd, terwijl Monfils mentaal echt super zwak was, veel zwakker dan Dimi. Toen Monfils met 1-0 in sets voorstond, en 4-2 in games, werd hij 1 keer terug gebroken, en knakte Monfils mentaal echt helemaal. Hij ging super ongeïnteresseerd tennissen, en sloeg zelfs nog een bal expres uit. Als Dimi die set gewoon wint is het afgelopen. Maar dan geeft Dimi hem toch weer het goede gevoel terug.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Algemeen niveau was best oke, maar in iedere set maakte hij de meest debiele fouten op key points. Ging echt nergens over.
Lekker hoor, samen met sexy Flaviaquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zie nu pas dat Hingis meedoet aan het vrouwendubbeltoernooi en dat ze in de halve finale staat.
Pas 1 keer kwartfinale op een grand slamquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef Norrage het volgende:
Lijkt 5 settertje te gaan worden hier. Geef ik held Simon toch wel voordeel van de twijfel. Wat hou ik toch van die ventLekker spelletje
Successupporterquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pas 1 keer kwartfinale op een grand slam
o
Smiley mislukte steeds, zit mobielquote:
Ik vind Simon totaal geen uitstraling hebben en daarom heb ik er niet veel mee. Zijn naam en spelletje is best ok ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:49 schreef Norrage het volgende:
Lijkt 5 settertje te gaan worden hier. Geef ik held Simon toch wel voordeel van de twijfel. Wat hou ik toch van die ventLekker spelletje
Lekker Balkan-temperamentquote:Op woensdag 3 september 2014 00:54 schreef hhh38 het volgende:
Beetje nare manier van juichen, die Cilic. Maar wel goed gespeeld natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |