SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
5. Gij zult 31-08 voor eeuwig vieren !
6. Gij zult Rijst discrimineren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult niet fappen op de gelekte foto's van DS2
[ Bericht 1% gewijzigd door BDIL op 02-09-2014 19:45:13 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Fargoquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:36 schreef BDIL het volgende:
Ik moet meteen aan dit denken als ik de qoute bij Kami lees :
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
anders ga je mijn topic even nakken, kk flikker![]()
![]()
thefappening.torquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Genoeg gestudeerd vandaag, iemand nog een nieuwe torrent die aan te raden is?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Genoeg gestudeerd vandaag, iemand nog een nieuwe torrent die aan te raden is?![]()
![]()
Wanneer gaan we de topic updaten qua gamertags ?Hala Madrid !
go your gangquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef BDIL het volgende:
Wanneer gaan we de topic updaten qua gamertags ?![]()
doe jij maarquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:42 schreef BDIL het volgende:
Wanneer gaan we de topic updaten qua gamertags ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie hier nu niet post is met chicks aan het whatsfappen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
het is nog steeds op tv nuquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohhhhh gtst was spannend he, had echt niet verwacht dat Ludo dat ene ging doen!:)![]()
Huh ludo was toch dood?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohhhhh gtst was spannend he, had echt niet verwacht dat Ludo dat ene ging doen!![]()
Hahahah ja super goeie manquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was een garpje omdat de f ook al een streepje heeft snap je![]()
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat is jouw plan eigenlijk? Fifa 15 kopen voor de 360, xbox one/ps4 halen of Fifa 14 door blijven spelen?quote:GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik hou de Xbox 360 en ik koop FIFA 15.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat is jouw plan eigenlijk? Fifa 15 kopen voor de 360, xbox one/ps4 halen of Fifa 14 door blijven spelen?![]()
Paar weken geen Monster en Doritos en je kan een nieuwe console kaufenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hou de Xbox 360 en ik koop FIFA 15.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekker de Nintendo versie spelenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hou de Xbox 360 en ik koop FIFA 15.![]()
![]()
okidokiquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hou de Xbox 360 en ik koop FIFA 15.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
veel plezier met maver en litmanenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een Xbone halen jongens![]()
thanksquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
veel plezier met maver en litmanenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is dit die dochter van Adam Sandler maar dan opgegroeid?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mijn decision shit gebruikenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwaar deze keuze (nu)?![]()
Geen idee. Vond het hier maar saai dus wilde even wat leven in de brouwerij brengen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn decision shit gebruiken![]()
Vanwaar deze keuze (nu)?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je lijkt DS2 welquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Vond het hier maar saai dus wilde even wat leven in de brouwerij brengen.![]()
Haha, en dan zeker in de wachtrij de Xbox kapot gooien en dan een echte console halen (ps4)quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een Xbone halen jongens. Die filmpjes ken ik wel inderdaad
![]()
Het was lange tijd prima, maar de 'hard' levels zijn meteen ook wel heel erg moeilijkquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij bent echt slechtquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
add me en verbeter mn records dan pussyheb zowat al jouw records verbroken
roy is wel pro![]()
omdat je 1000 probeert. Ik haal ze in 1x.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
Jij bent echt slechtheb zowat al jouw records verbroken
![]()
Jullie moeten trouwens om kwart voor 10 Catfish gaan kijken op MTV. Heb gister een paar afleveringen gezien. Was wel leuk maar zal wel nep zijn![]()
![]()
dat is zo'n kutprogramma manquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten trouwens om kwart voor 10 Catfish gaan kijken op MTV. Heb gister een paar afleveringen gezien. Was wel leuk maar zal wel nep zijn![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Tim, koop jij direct xbox one bij release fifa 15?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat is je psn dan simpsonquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
add me en verbeter mn records dan pussySmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:04 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten trouwens om kwart voor 10 Catfish gaan kijken op MTV. Heb gister een paar afleveringen gezien. Was wel leuk maar zal wel nep zijn
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wij zijn redelijk gelijkwaardig, alleen heb jij de hard levels wel gehaaldquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij bent echt slechtheb zowat al jouw records verbroken
roy is wel pro
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
niet echt, dat weet je van te voren toch alquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
nee is toch leuk om te zien hoe naief die domme americans kunnen zijn![]()
![]()
Jij kijkt vrouwen programma's. Wie is hier nou de faggot. Ga je na catfish tlc kijken?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Flikker op man doe normaal tegen Rijst.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij kijkt vrouwen programma's. Wie is hier nou de faggot. Ga je na catfish tlc kijken?![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker op man doe normaal tegen Rijst.Ah je neemt het op voor je vriendje. Wat schattig.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zeg jij man, mongooltje.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]Ah je neemt het op voor je vriendje. Wat schattig.
![]()
quote:
![]()
Footballers Are Awesome â— Maradona â— Ronaldinho â— Messi â— Ronaldo â— Zidane â— Ibrahimovic â— Bergkamp
tof filmpje
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Damn, dit is wel echt een van de beste vooetbal compilatiefilmpjes die ik ooit heb gezien. Tof en erg compleetquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
Footballers Are Awesome â— Maradona â— Ronaldinho â— Messi â— Ronaldo â— Zidane â— Ibrahimovic â— Bergkamp
tof filmpje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf is ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:27 schreef over_hedge het volgende:
http://www.twitch.tv/dutchgirlgamer84 topshow![]()
Dat vroeg ik me ook afquote:Zit me te vervelen dus beetje bij twitch te kijken en toen kwam ik dit kanaal tegen.
Kalou poep
Hala Madrid !
Ze klinkt dik. Geen idee of ze dat ook echt is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Google image zoeken, 2e hit.. what has been seen cannot be unseen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:31 schreef over_hedge het volgende:
Ze klinkt dik. Geen idee of ze dat ook echt is.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Google image zoeken, 2e hit.. what has been seen cannot be unseen.![]()
![]()
![]()
Dat is wel zo ongeveer dat ik dacht dat ze er uit zou zien
Laatst was er andere Nederlandse die er wel goed uitzag op TV bij 1 of andere reportage over online gaming, zit ook op twitch. Even zoeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is wel zo ongeveer dat ik dacht dat ze er uit zou zien
![]()
Dat dan weer niet. Ze werkt in een gamezaak blijkbaar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
https://www.facebook.com/marcella.debie?fref=browse_searchquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Laatst was er andere Nederlandse die er wel goed uitzag op TV bij 1 of andere reportage over online gaming, zit ook op twitch. Even zoeken.
Zij dus, blijkbaar ook bij GameKings (dat heb ik al jaren niet gezien)![]()
En nog bie ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
https://www.facebook.com/marcella.debie?fref=browse_search
Zij dus, blijkbaar ook bij GameKings (dat heb ik al jaren niet gezien)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het ene team is af en nu heb ik maar Jackson Martinez gekocht voor een 2e team maar ik heb nog maar 63 k overIk kom alleen op kut teams uit met hem nu
Hala Madrid !
Zij was idd paar keer bij gamekings. Ze staat trouwens wel op elke foto het zelfde.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
Zij dus, blijkbaar ook bij GameKings (dat heb ik al jaren niet gezien)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zij is noob. speelt alleen wow. en niet eens lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
Zij dus, blijkbaar ook bij GameKings (dat heb ik al jaren niet gezien)![]()
Vind haar best knap eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zij is noob. speelt alleen wow. en niet eens lekkerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Revontulet bedankt ons allen voor de steun in deze moeilijke tijd voor hem.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze speelt met pec zwolle. snap dat dan!quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ah fuck wij hebben allemaal ibra nodig anders kunnen we het niet.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Gvd. Ik wilde nog reageren.
[ afbeelding ]
Thanks bro.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staat er al, maar nogmaals:
http://www.twitch.tv/dutchgirlgamer84Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hala Madrid !
Beetje jammer dat Netflix niet seizoen 3 van Suits er op heeft staan. Nu twijfel ik of ik hem via de torrent zal gaan downloaden of om te beginnen aan een andere Netflix-serie...PSN: DePresident_![]()
Gewoon aan wat anders beginnen. Yolo swagg levenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:45 schreef DePresident. het volgende:
Beetje jammer dat Netflix niet seizoen 3 van Suits er op heeft staan. Nu twijfel ik of ik hem via de torrent zal gaan downloaden of om te beginnen aan een andere Netflix-serie...![]()
Is dat je vriendin wieisboos? Met haar ajax logo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ik ben 14
Varela LW. Die is echt geniaal goed. En voor Casemiro zijn er wel betere opties.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze heeft wel veel coins btw
watquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. zelfsquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef wieisboos het volgende:
haha die berichten verdwijnen zo snelmag al niet meer.
Ik heb ook een ban. Wat heb ik nou weer gedaan
haha ik kan lekker reageren'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godverdomme dat kind heeft echt te lang boven een pot lijm gehangen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat Xbox voor paupers is gr grquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is dit nu FUT of niet? Want zo vaak speel ik niet tegen een team met Messi en Bale.![]()
Beepbeepima_jeep: jammer da tje gaat Rayen!
You are permanently banned from talking in dutchgirlgamer84.
wtf had niks ergs gezegdAlleen hoeveel zakken chips rijst voor een destiny uit haar winkel overhad. was nog een oprechte vraag ook
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik mag gewoon helemaal niks meer tikken. Nooit meer. Wat een kutwijf zegquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
Beepbeepima_jeep: jammer da tje gaat Rayen!
You are permanently banned from talking in dutchgirlgamer84.
wtf had niks ergs gezegdAlleen hoeveel zakken chips rijst voor een destiny uit haar winkel overhad. was nog een oprechte vraag ook
![]()
![]()
meer mensen die niks meer mogen zeggen dan viewers gok ik zoquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mag gewoon helemaal niks meer tikken. Nooit meer. Wat een kutwijf zeg'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Suits seizoen 3 en 4 staan btw wel op popcorn time.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:02 schreef Rijst het volgende:
ik zei dat ze al genoeg zakken chips heeft gegeten en ik mag nog chatten hahaha
Moet rijst ff vragen. De rest heeft een banquote:
Xzatoxx: dafuq? 17 miljoen terwijl ik SMLENO naar 2 miljoen.
*rijstquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je 1 ding zegt heb je meteen een badWat een kut stream.
Samen met haar?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef over_hedge het volgende:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Past nietquote:
tja, ik heb een mooi koppie dus ik mag blijvenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:13 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Permanent verongelijkt die manquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
Thijsie heeft er zin in op twitter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon nieuw account maken en http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html gebruiken voor een mail
lolquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:18 schreef wieisboos het volgende:
haha rijst wat stond daar
[ afbeelding ]![]()
Thnx heb hem gemaaktquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Varela LW. Die is echt geniaal goed. En voor Casemiro zijn er wel betere opties.
[ afbeelding ]Ik heb nog TOTS Henry en Schneiderlin in me club als versterkingen nodig zijn.
Hala Madrid !
Ik geef haar coins om door mij ingemaakt te worden. Net als met RaidzMet silver team van zijn volle TOTY team 8-0 winnen in FIFA 12
![]()
Mooie tijden
![]()
Hala Madrid !
Raidzquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef BDIL het volgende:
Ik geef haar coins om door mij ingemaakt te worden. Net als met RaidzMet silver team van zijn volle TOTY team 8-0 winnen in FIFA 12
![]()
Mooie tijden
![]()
Wat een gast was dat
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oja raidz haahahahhaaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:21 schreef BDIL het volgende:
![]()
Mooie tijden
![]()
![]()
Thijs is een held, maar hij kan gewoon niets hebben en reageert overal op. Als hij hier zou posten dan zou hij het ultieme trollvoer zijnquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op Thijs
Wat zegt hij dat niet goed is dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.twitch.tv/dutchgirlgamer84 het is alleen niet meer zo leuk want bijna iedereen heeft een banquote:
17 000 000 hebben en dan moeilijk doen over prijzen
Dacht doe weer eens die gold cup na een lange tijd. Krijg gewoon weer een gold pack nadat ik hem won
#rijketataGRAAG VERWIJDEREN![]()
gvd man, weer opnieuw zoeken. echt te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef wieisboos het volgende:
godver ze doet er echt een kwartier over om hazard te kopen![]()
Ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:30 schreef wieisboos het volgende:
godver ze doet er echt een kwartier over om hazard te kopen![]()
![]()
16 miljoen en toen moeilijk doen om hem goedkoop te krijgen inplaats van gewoon ff bin doen.
Nog nooit van gehoord. Even checken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:04 schreef over_hedge het volgende:
Suits seizoen 3 en 4 staan btw wel op popcorn time.
PSN: DePresident_![]()
Geweldig programmaquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Even checken.Soort netflix maar dan gratis
(en illegaal) en wel met de nieuwste films en series
Laat gewoon een dikke boer die papzak.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En ook ik ben gebanned.
Geen subtitles zeker?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geweldig programmaSoort netflix maar dan gratis
(en illegaal) en wel met de nieuwste films en series
![]()
Niet dat ik het per se nodig heb, maar soms vind ik het nog wel handig.
even een tots sterling zoeken maarja gebruik geen filters want anders koop ik de verkeerde net als bij peypey
oh ik begin steeds opnieuw met zoeken want dat werkt sneller.![]()
Ja wel. Alleen niet bij alles geloof ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Geen subtitles zeker?![]()
Niet dat ik het per se nodig heb, maar soms vind ik het nog wel handig.
En als je chromecast hebt kan je het ook meteen naar je tv streamen
Ik zie het nu ja. Dit is awsome.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel. Alleen niet bij alles geloof ik.
En als je chromecast hebt kan je het ook meteen naar je tv streamen
Thanks
Vraag me af hoe ze dan zoveel coins heeft. Waarschijnlijk ook veel FIFA points gekocht of veel aan giveaways meegedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:40 schreef Rijst het volgende:
even een tots sterling zoeken maarja gebruik geen filters want anders koop ik de verkeerde net als bij peypey
oh ik begin steeds opnieuw met zoeken want dat werkt sneller.![]()
Tip: niet doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef Apekoek het volgende:
Iemand tips voor een ziek team met onze nigerianen Dike en Etuhu?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon gekocht, zei ze net...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dan zoveel coins heeft. Waarschijnlijk ook veel FIFA points gekocht of veel aan giveaways meegedaan.![]()
Ja. Ik kwam er gister achterquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Dit is awsome.
ThanksVandaag al 2 films gekeken. Werkt echt perfect.
De subtitels lijken alleen met een translate programma te zijn ingevoerd...quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam er gister achterVandaag al 2 films gekeken. Werkt echt perfect.
![]()
Ik schijt haar hele bek vol.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
haha 10minutemail wie is er nou dom bitch![]()
Ohquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
De subtitels lijken alleen met een translate programma te zijn ingevoerd...![]()
Dat is wel beetje jammer dan
Had de subs nog niet geprobeerd.
Niemand speelt hier met bronzes (behalve ik af en toe) maar ik kan ook niks verzinnen. Geen Nigeriaanse RBquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Why not? Kom er zelf alleen niet helemaal uit![]()
![]()
Tja iets als 3-5-2, maar dan wel met bikkel harde verdediging bittequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand speelt hier met bronzes (behalve ik af en toe) maar ik kan ook niks verzinnen. Geen Nigeriaanse RB![]()
![]()
Darksonic2 ook gebanned
RESPECTDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze heeft wel 30 viewers er bij sinds ik die link hier gepost heb
Ik heb het over de Darksonic2 op Twitch.quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post dan ook onder een andere naam (maar ik kijk al niet meer)Heeft toch helemaal niks te maken met jou kut vent.
Wie van de mensen die hier post is het?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb het over de Darksonic2 op Twitch.Heeft toch helemaal niks te maken met jou kut vent.
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
godver therealthadcastle mag gewoon alles zeggen#swaggquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
godver therealthadcastle mag gewoon alles zeggen![]()
Ben jij de DeechteechteechteThadKasteel?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
kut mitchell met zijn gezeik
geen respect die gastOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nog nooit zoveel HIV, AIDS en EBOLA in een team gezien.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.com/squad/148953 Verder kom ik niet.
nee ik heb geen zin meer om accounts te makenquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ben jij de DeechteechteechteThadKasteel?![]()
![]()
Maar het is wel creatief.quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel HIV, AIDS en EBOLA in een team gezien.![]()
Bazencompilatie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
tof filmpje
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
!!!quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
TROCHOWSKI TRANSFERVRIJ, IK HERHAAL TROCHOWSKI TRANSFERVRIJ
Overmars sla je slag!![]()
brb, ff hans bellequote:Op dinsdag 2 september 2014 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
TROCHOWSKI TRANSFERVRIJ, IK HERHAAL TROCHOWSKI TRANSFERVRIJ
Overmars sla je slag!![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:50 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Newcastle - Sunderland here we come
hoeveel is het totaal?![]()
Minder dan aan het begin aangegevenquote:
Er stond vanaf ¤259,- pp, we hebben die premium tickets genomen dus dan zou het ¤289,- pp moeten zijn maar uiteindelijk zijn we maar ¤230,- pp kwijt![]()
![]()
huh hoe danquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Minder dan aan het begin aangegeven
Er stond vanaf ¤259,- pp, we hebben die premium tickets genomen dus dan zou het ¤289,- pp moeten zijn maar uiteindelijk zijn we maar ¤230,- pp kwijtmaar dat is wel een aardig prijsje
![]()
![]()
is dat met 2 nachten op de boot en 1 in wen hotel?quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:53 schreef Freire het volgende:
[..]
Minder dan aan het begin aangegeven
Er stond vanaf ¤259,- pp, we hebben die premium tickets genomen dus dan zou het ¤289,- pp moeten zijn maar uiteindelijk zijn we maar ¤230,- pp kwijtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
huh hoe danmaar dat is wel een aardig prijsje
![]()
Voor 4 personenYupquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is dat met 2 nachten op de boot en 1 in wen hotel?![]()
nou dat is mooi geregeld danquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:57 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 4 personen
[..]
YupLaat even weten of het wat is
![]()
![]()
heb ik ook een keer gedaan met een vriend van me. Is wel tof!quote:Op dinsdag 2 september 2014 23:57 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 4 personen
[..]
YupDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wtfquote:Op woensdag 3 september 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben even hotels aan het opzoeken in de regio Montafon
[ afbeelding ]![]()
Standaard ookquote:Op woensdag 3 september 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Foutje denk ik?![]()
Wat is daar te doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is in futcoins, moet je even omrekenen naar euroquote:Op woensdag 3 september 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2014 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eenpersoonskamer is 3500 euro
Ik heb twee weken terug op een prima camping in Boedapest gestaan, 3 nachten met 4 tenten en een grote bus: per persoon zo'n 15 euro.
Vervolgens ook ruim 40 euro pp per nacht betaald voor een hotelletje net buiten Venetië, maar goed.
ja dat is weer hele andere koekquote:Op woensdag 3 september 2014 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb twee weken terug op een prima camping in Boedapest gestaan, 3 nachten met 4 tenten en een grote bus: per persoon zo'n 15 euro.
Vervolgens ook ruim 40 euro pp per nacht betaald voor een hotelletje net buiten Venetië, maar goed.hoe goedkoop zijn die oostbloklanden nou eigenlijk?
![]()
Goedkoop. Maar niet zo goedkoop als iedereen je altijd doet geloven. Je betaalde met uitgaan omgerekend zo'n ¤1,50 / ¤2,- voor een halve liter bier. Shotjes ook vaak voor ongeveer ¤1,50.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is weer hele andere koekhoe goedkoop zijn die oostbloklanden nou eigenlijk?
Uit eten is ook een stuk goedkoper dan hier. Voor een euro of 15 heb je 3 rondjes drinken en een voor- en hoofdgerecht.Zorg dan wel dat je íets uit het centrum gaat zitten, want in het centrum betaal je uiteraard meer.
Viel mij vies tegen, avondje goed hard stappen zo 80e kwijtquote:Op woensdag 3 september 2014 00:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is weer hele andere koekhoe goedkoop zijn die oostbloklanden nou eigenlijk?
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat je in Oekraine voor 10 euro flesjes kan openen in de club en dan ben je een echte pimp met veel doekoe op zak.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goedkoop. Maar niet zo goedkoop als iedereen je altijd doet geloven. Je betaalde met uitgaan omgerekend zo'n ¤1,50 / ¤2,- voor een halve liter bier. Shotjes ook vaak voor ongeveer ¤1,50. Uit eten is ook een stuk goedkoper dan hier. Voor een euro of 15 heb je 3 rondjes drinken en een voor- en hoofdgerecht.
Jij moet minder Donetsk Shore kijken.quote:Op woensdag 3 september 2014 00:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je in Oekraine voor 10 euro flesjes kan openen in de club en dan ben je een echte pimp met veel doekoe op zak.![]()
Oke. I'm done. Even al mijn spelers te koop zetten en alle coins verkopen zodat ik FIFA ook niet meer ga spelen![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
Oke. I'm done. Even al mijn spelers te koop zetten en alle coins verkopen zodat ik FIFA ook niet meer ga spelen![]()
coinprijzen gaan ook gewoon weer omhoog bij vipcoinsquote:Op woensdag 3 september 2014 00:29 schreef ThadCastle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |