abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144110107
Ik heb een te strakke voorhuid, waardoor ik alleen maar kan fappen zonder dat de eikel bloot ligt.
Ik kan echter wel gewoon met het grootste gemak de voorhuid naar achter strekken zodat de eikel ontbloot, maar zodra ie hard is kan ie niet meer terug. Tips?
pi_144110157
Glijmiddel gebruiken

schopje SEX
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:30:33 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_144110185
Tips waarvoor? Het functioneert toch naar behoren?
Tics van je petten.
pi_144110264
Het volgende doen, elke dag de huid pakken en in de breedte zachtjes trekken (dus niet fappen) maar oprekken. Als je dat elke dag doet wordt de huid wat soepeler en kan het over een week of 3 wel. Als het na 2 maanden nog niet lukt dan moet je toch echt aan besnijden gaan lopen denken.
pi_144110380
SEX
pi_144110734
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:30 schreef nattermann het volgende:
Tips waarvoor? Het functioneert toch naar behoren?
Nee, hij kan er alleen overheen, maar niet terug totdat het slap is.
pi_144110850
Met oprekken bedoel ik op de zelfde manier als je met een ballon kan fluiten dus zoals in dit filmpje
pi_144120546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Ultralaser het volgende:
Het volgende doen, elke dag de huid pakken en in de breedte zachtjes trekken (dus niet fappen) maar oprekken. Als je dat elke dag doet wordt de huid wat soepeler en kan het over een week of 3 wel. Als het na 2 maanden nog niet lukt dan moet je toch echt aan besnijden gaan lopen denken.
Om het te ondersteunen kan je een creme gebruiken. Daarvoor zal je echter wel langs de huisarts moeten. Sowieso geen slecht idee, want wellicht is oprekken geen optie meer.
  woensdag 3 september 2014 @ 00:43:36 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144123623
Als je er geen last van hebt, waarom dan willen veranderen? Dan kun je je net zo goed laten besnijden. Klinkt heel normaal verder. Of denk je dat het abnormaal is?
pi_144124915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Als je er geen last van hebt, waarom dan willen veranderen? Dan kun je je net zo goed laten besnijden. Klinkt heel normaal verder. Of denk je dat het abnormaal is?
natuurlijk is het abnormaal. Verder is besnijden natuurlijk een stuk ingrijpender dan oprekken dus als je als man kan voorkomen dat de dokter in je piemel moet knippen dan wil je dat uiteraard.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_144125357
Rekken,strekken en en creme smeren!! Je kunt ook een "knipje" laten zetten,dit is geen besnijdenis overigens,maar een kleinere ingreep.
  woensdag 3 september 2014 @ 07:35:26 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144125602
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 03:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

natuurlijk is het abnormaal. Verder is besnijden natuurlijk een stuk ingrijpender dan oprekken dus als je als man kan voorkomen dat de dokter in je piemel moet knippen dan wil je dat uiteraard.
Dat kun je helemaal niet zo beoordelen. Hij kan beter eerst gewoon naar de huisarts en nagaan of het daadwerkelijk een te nauwe voorhuid is of tussen de oren zit. Ik lees niks over pijn bijvoorbeeld, het lijkt meer een esthetisch probleem te zijn.
pi_144133337
ga gewoon even na de dokter
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_144188871
Er is een zalfje voor, ik weet niet hoe oud je bent maar het kan ook vanzelf verbeteren.
pi_144193846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Ultralaser het volgende:
besnijden is het beste dan ben je van alle problemen af ,laat je dan wel strak besnijden zodat de eikel bij een slappe lul altijd onbloot is.het is een kleine ingreep waar je altijd plezier van heb.een klein nadeeltje is dat 3a6 weken geen seks mag hebben.(niet neuken of rukken)ik heb het ook laten doen en ben er ook veel geiler van geworden door de vrijving in mijn boxer. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door satopex op 05-09-2014 11:22:43 ]
pi_144239396
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef P97D het volgende:
Ik heb een te strakke voorhuid, waardoor ik alleen maar kan fappen zonder dat de eikel bloot ligt.
Ik kan echter wel gewoon met het grootste gemak de voorhuid naar achter strekken zodat de eikel ontbloot, maar zodra ie hard is kan ie niet meer terug. Tips?
Allereerst de tip, nooit naar die besnijdenis onzin luisteren. Dat is nergens voor nodig.

Is het echt de voorhuid die te nauw is (de ring voorin de voorhuid), of is je toompje te kort? Dat scheelt nogal in hoe je het probleem moet aanpakken, mocht je dat willen.
Ik denk naar je beschrijving aan een nauwe voorhuid, knelt die ook om de stijve penis?

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef satopex het volgende:

[..]

besnijden is het beste dan ben je van alle problemen af ,laat je dan wel strak besnijden zodat de eikel bij een slappe lul altijd onbloot is.het is een kleine ingreep waar je altijd plezier van heb.een klein nadeeltje is dat 3a6 weken geen seks mag hebben.(niet neuken of rukken)ik heb het ook laten doen en ben er ook veel geiler van geworden door de vrijving in mijn boxer. :P
Als we jou handjes er nu eens afbesnijden he. Zijn we ook van dat besnijdenispropoganda probleem af :) Dat lijkt mij het beste.
Die leugens en onzin van je altijd...
pi_144240630
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 09:31 schreef satopex het volgende:
besnijden is het beste dan ben je van alle problemen af
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:23 schreef ratpatat het volgende:
Allereerst de tip, nooit naar die besnijdenis onzin luisteren.
Haha, prachtig deze twee! _O-
  zaterdag 6 september 2014 @ 16:13:20 #18
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144240994
Gewoon besnijden, beste oplossing.
pi_144241552
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 15:23 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Allereerst de tip, nooit naar die besnijdenis onzin luisteren. Dat is nergens voor nodig.

Is het echt de voorhuid die te nauw is (de ring voorin de voorhuid), of is je toompje te kort? Dat scheelt nogal in hoe je het probleem moet aanpakken, mocht je dat willen.
Ik denk naar je beschrijving aan een nauwe voorhuid, knelt die ook om de stijve penis?

[..]

Als we jou handjes er nu eens afbesnijden he. Zijn we ook van dat besnijdenispropoganda probleem af :) Dat lijkt mij het beste.
Die leugens en onzin van je altijd...
Ik ga niet besnijden, ik vind die overgevoeligheid wel fijn, zeker als je het vergelijkt met een amper voelende besneden eikel :')

Maar bedankt voor je antwoord, en het knelt niet ofzo, maar zodra hij gewoon op z'n hardst is en de eikel is volledig ontbloot dan kan hij niet meer terug, totdat hij wat slapper is, da's het probleem.
pi_144245431
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 16:28 schreef P97D het volgende:

[..]

Ik ga niet besnijden, ik vind die overgevoeligheid wel fijn, zeker als je het vergelijkt met een amper voelende besneden eikel :')

Maar bedankt voor je antwoord, en het knelt niet ofzo, maar zodra hij gewoon op z'n hardst is en de eikel is volledig ontbloot dan kan hij niet meer terug, totdat hij wat slapper is, da's het probleem.
Op zich is dat wel een teken van een voorhuid die te strak is. Nou hoeft dat niet meteen een besnijdenis te betekenen, maar het kan naarmate je ouder wordt wel meer complicaties gaan opleveren. Dat is wat ik bij mij in de familie waarneem, behalve bij m'n broertje die op jonge leeftijd al problemen had.

Toch zou ik eerst proberen met zalf en strekoefeningen de huid losser te maken. Met een besnijdenis kan je immers niet meer terug. ;)
pi_144246988
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 september 2014 17:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Op zich is dat wel een teken van een voorhuid die te strak is. Nou hoeft dat niet meteen een besnijdenis te betekenen, maar het kan naarmate je ouder wordt wel meer complicaties gaan opleveren. Dat is wat ik bij mij in de familie waarneem, behalve bij m'n broertje die op jonge leeftijd al problemen had.

Toch zou ik eerst proberen met zalf en strekoefeningen de huid losser te maken. Met een besnijdenis kan je immers niet meer terug. ;)
Klopt! Maar vorig jaar kon je zeg maar niet eens de eikel zien, toen was ik nog niet echt begonnen met de strekoefeningen, die heb ik toen een tijdje gedaan, en toen maanden niets gedaan.
  zaterdag 6 september 2014 @ 18:49:47 #22
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144247251
quote:

[..]

Gaat alleen maar meer problemen opleveren. Besnijden is veel beter.
pi_144251693
quote:

[..]

Niet echt. Hij geeft aan dit niet te willen. En het is nergens voor nodig. Stop verder dan ook gewoon.
pi_144251724
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:40 schreef P97D het volgende:

[..]

Klopt! Maar vorig jaar kon je zeg maar niet eens de eikel zien, toen was ik nog niet echt begonnen met de strekoefeningen, die heb ik toen een tijdje gedaan, en toen maanden niets gedaan.
Gewoon doorgaan met die oefeningen, dan komt het vast wel goed :)
pi_144252132
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 18:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Gaat alleen maar meer problemen opleveren. Besnijden is veel beter.
Heb jij aandelen in zo'n besnijdenis-kliniek?
Professioneel gifmenger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')