Dat perspectief moet je zelf creëren nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ,mja er is geen toekomstperspectief en dat is kloten
Maar dat is er lichamelijk niet. Als mn gedachten kloppen en het nooit betert kan ik de rrest vanml mn leven nietsquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat perspectief moet je zelf creëren nu.
Als, dan. Niet vooruitlopen op die zaken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dat is er lichamelijk niet. Als mn gedachten kloppen en het nooit betert kan ik de rrest vanml mn leven niets
Het zit eecht heel erg diep jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:08 schreef AF_ het volgende:
Ai Toto, wist niet dat het je zo diep zat nu. Ik kan alleen zeggen dat je moet blijven doorzetten ondanks dat je het misschien niet ziet zitten. Heb ook even z'n periode gehad ( totaal andere reden maakt niet zoveel uit) maar uiteindelijk werd ik daar mentaal wel sterker van. Hoop dat dit voor jou ook zo wordt!
Hoop oprecht voor je dat je hier uitkomtquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zit eecht heel erg diep ja.. dankje
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoop oprecht voor je dat je hier uitkomt
Klinkt wel als chronische fistels man, nu al 5 van die gatenquote:Op maandag 15 september 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De chirurg heeft blijkbaar dan pas tijd om te bellen. Ik weet niet of ik de operatie nog wel doe, de kans dat het helpt is niet eens zo heel groot en ik krijg meer en meer het idee dat ze me aan het lijntje houden. En ja ik heb nu 5 gaten. Er springen elke dag zowat nieuwe plekken open nadat er eerst een knobbel zit
Heb n mri gehad. Gebied is fistel en sinus vrij. Heb wel vocht tot in mn heupen en ver in mn rugquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klinkt wel als chronische fistels man, nu al 5 van die gaten
Waar komt dat vocht dan vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb n mri gehad. Gebied is fistel en sinus vrij. Heb wel vocht tot in mn heupen en ver in mn rugen das best ongezond
Ben niet medisch dus weet t niet precies. Er zit ook "ziek" weefsel zeg maarquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar komt dat vocht dan vandaan?
R&P / Hoe voel je je nu? #872quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben niet medisch dus weet t niet precies. Er zit ook "ziek" weefsel zeg maar
Sentimentele zak!quote:Op maandag 15 september 2014 23:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey lamlul, waag het eens eruit te stappen en ik kom je opzoeken, flappie dat je er bent
Scorpsmeister heeft nog nooit gehuild maar voor jou maakt hij een uitzondering....
Wat dan? Wilde tt eigenlijk in dit topic houdenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
R&P / Hoe voel je je nu? #872
Plaats daar ook even hoe je voelt.
Dankje, maar tprobleem is dat ik lichamelijk zo ong. Niks meer kan waar ik van geniet en van gadgets e.d. Hou ik ook niet. Ik lig ju maar hele dagen in bedquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sentimentele zak!
Toto... Ik lees/leef mee. Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit. Wees lief voor jezelf, gun jezelf bergen tijd om dingen te doen waar je van geniet, voor zover je kunt. Trakteer jezelf op een tattoo, nieuwe controller of iets waar je al een tijd op aast. Klinkt stom maar zulke kleine dingetjes zorgen ervoor dat het niet allemaal kommer en kwel is.
Hoeven geen gadgets te zijn. Je brengt aardig wat tijd door op fok, geen tijd voor een nieuw beeldscherm of zo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dankje, maar tprobleem is dat ik lichamelijk zo ong. Niks meer kan waar ik van geniet en van gadgets e.d. Hou ik ook niet. Ik lig ju maar hele dagen in bed
Wacht, da's TOCH een gadget!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeven geen gadgets te zijn. Je brengt aardig wat tijd door op fok, geen tijd voor een nieuw beeldscherm of zo?
Ik fok veelal mobiel nu en heb 2 mobiele telefoons waarmee ik dat kan dus das voldoende lijkt me. Wel bedankt voor tt meedenken hoor, ik bedoel t niet gemeenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoeven geen gadgets te zijn. Je brengt aardig wat tijd door op fok, geen tijd voor een nieuw beeldscherm of zo?
Ik koop nooit iets online, ja treinkaartjes om naar mn vriendin te gaan mja daar wil ik t momenteel niet eens over hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:30 schreef Seven. het volgende:
Als ik er doorheen zit, dan bestel ik 20 dingen van onder 5 euro bij amazon, sjaaltjes enzo. En dan het liefst dingen uit China zodat het lang duurt voordat ze aankomen, komen er langzaam allemaal pakketjes binnen. Zo blij als een kind ben ik dan
!!!
Zelf weten natuurlijk, ik vind het puur genietenquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik koop nooit iets online, ja treinkaartjes om naar mn vriendin te gaan mja daar wil ik t momenteel niet eens over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |