Heb ik vanmiddag al gedaan overigens. Ik moest maar meteen naar de SEH in Nijmegen komen (dik 100 km rijden, alleen m'n pa kan rijden en die zit ook nog met z'n werk) dus dat was geen optie. Maar ze zijn zeker op de hoogte ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:27 schreef Maraca het volgende:
Zou je niet beter nu bellen met Nijmegen?
Ik hoop het zo voor je. Vind dit echt bizar hoor. Hoe je behandeld wordt. Of beter gezegd: niet behandeld. Schandalig eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:27 schreef Toto69 het volgende:
Laat dit alsjeblieft het laatste deel zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al gedaan overigens. Ik moest maar meteen naar de SEH in Nijmegen komen (dik 100 km rijden, alleen m'n pa kan rijden en die zit ook nog met z'n werk) dus dat was geen optie. Maar ze zijn zeker op de hoogte ja.
Ja, alles wat je meekrijgt is:quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het zo voor je. Vind dit echt bizar hoor. Hoe je behandeld wordt. Of beter gezegd: niet behandeld. Schandalig eigenlijk.
SEH was overigens wel voor die knobbel, of het een eventueel abces o.i.d. was of wat dan ook. Dat dus (gelukkig) niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]Het is echt dat ik niet meer in Twente woon, anders had ik je gereden. Echt, er moet toch iets te regelen zijn? Je moet echt niet wachten. Zeker als ze zelf ook aangeven dat je direct naar SEH Nijmegen moet komen!
We wonen hier in Nederland. Hoe is dit mogelijk?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, alles wat je meekrijgt is:
"Ik vind het zo erg. Het spijt me zo! Maar ik kan niks doen."
[..]
SEH was overigens wel voor die knobbel, of het een eventueel abces o.i.d. was of wat dan ook. Dat dus (gelukkig) niet.
Het valt echt tegen hierquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wonen hier in Nederland. Hoe is dit mogelijk?
Tja ZGT Almelo. Google maar eensquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We wonen hier in Nederland. Hoe is dit mogelijk?
Jep, maar ik hoop toch potdomme dat Nijmegen weet wat ze aan 't doen zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het valt echt tegen hierheel erg jammer. Mocht Nijmegen nu ook niks zijn, dan kan Toto echt beter naar Duitsland gaan. Misschien ook nog eens makkelijker, gezien hij in Almelo woont.
Grappig dat dat juist bij mijn wordt afgeraden. En dat juist bij langere haren de kans op ingroei het grootst is. Het ontharen is btw niet voor de mooi maar als voorbehandeling van het laseren. Ik ben ook maar een doorgeefluik van de 'professionals'.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:07 schreef weiffytog het volgende:
In het vorige deel pagina 12 werd ontharingscreme en scrubben aangeraden, NIET DOEN!! Dan haal je de haren tot net onder de huidgrens weg, en dan juist kans op ingroeien! Er wordt JUIST een wegwerpscheermesje aangeraden (en dan liefst met maar één mesje) omdat die tot net bóven de huidgrens afscheren, geen ingroei dus. Jammer dat dat er niet bij verteld wordt, je onthaart niet voor de mooi!
Toto, wat een ellende. En wat een berg aan onduidelijke info en adviezen heb je gehad, ook vanuit de professionals. Honing kan goed werken, maar dan moet het wel medicinale honing zijn.
Als ik het zo lees, wordt het inderdaad een megaoperatie, en niet dat kleine stukje. Gesteelde lap is nog steeds een goede optie (juist de huid van je rug is ontzettend flexibel en kan heel veel hebben), maar mooi gaat het niet worden. Maar dat zal je nu niet boeien, hélen moet het. En nu weer dat mogelijke abces....
Heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat het goed gaat komen, mooi of niet.
Thnxquote:
Nope, het gaat alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Nelvalhil het volgende:
Is dit nog steeds bezig?Ik had iets van deel #2 meegekregen oid. Ik wens je veel sterkte!
Hoe is het er nu mee? Met genezen etc. Vooruitgang tot 6 maanden geleden?
Nog niet gebeld, ik ben momenteel eigenlijk alleen maar druk aan het bellen met ziekenhuizenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen. Ik denk wel eens aan je wanneer ik zo'n FMLdag heb...![]()
Heb je je verzekeraar al gebeld met de vraag of ze (taxi) kilometers vergoeden?
Thnx easy. Hoeist met jou?quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:26 schreef easy-t het volgende:
Het zit ook nooit mee ook nie hè. Heel veel sterkte toto. Meer kan ik ook nie zeggen. Alleen eerst ff Nijmegen afwachten.
Thanksquote:Op woensdag 3 september 2014 09:07 schreef weiffytog het volgende:
In het vorige deel pagina 12 werd ontharingscreme en scrubben aangeraden, NIET DOEN!! Dan haal je de haren tot net onder de huidgrens weg, en dan juist kans op ingroeien! Er wordt JUIST een wegwerpscheermesje aangeraden (en dan liefst met maar één mesje) omdat die tot net bóven de huidgrens afscheren, geen ingroei dus. Jammer dat dat er niet bij verteld wordt, je onthaart niet voor de mooi!
Toto, wat een ellende. En wat een berg aan onduidelijke info en adviezen heb je gehad, ook vanuit de professionals. Honing kan goed werken, maar dan moet het wel medicinale honing zijn.
Als ik het zo lees, wordt het inderdaad een megaoperatie, en niet dat kleine stukje. Gesteelde lap is nog steeds een goede optie (juist de huid van je rug is ontzettend flexibel en kan heel veel hebben), maar mooi gaat het niet worden. Maar dat zal je nu niet boeien, hélen moet het. En nu weer dat mogelijke abces....
Heel veel sterkte, ik hoop echt voor je dat het goed gaat komen, mooi of niet.
Hoezo? Wat is de situatie nu? De wond is nog steeds open? Waarom kon hij niet gewoon gehecht worden/huidtransplantatie?quote:
Momenteel zelfs twee wonden. Huidtransplantatie kan niet, ook hechten kan bij dit soort wonden niet. Ze willen nu een wondverlegging gaan doen, mja, dat is eerst allemaal nog maar afwachtenquote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is de situatie nu? De wond is nog steeds open? Waarom kon hij niet gewoon gehecht worden/huidtransplantatie?
Hoe erg is het? Qua centimeters etc. ?quote:Op woensdag 3 september 2014 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Momenteel zelfs twee wonden. Huidtransplantatie kan niet, ook hechten kan bij dit soort wonden niet. Ze willen nu een wondverlegging gaan doen, mja, dat is eerst allemaal nog maar afwachten
Niet heel groot qua lengte, qua diepte wel. Twee wonden ja. En vocht tot ver in m'n rug en heupen.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:37 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hoe erg is het? Qua centimeters etc. ?
EDIT: Twee!?!??! ??
Sorry, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het niet kan helen, gewoon natuurlijk. Als dat dicht word gehecht zal het toch gewoon dichtgroeien?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet heel groot qua lengte, qua diepte wel. Twee wonden ja. En vocht tot ver in m'n rug en heupen.
Als het dicht wordt gehecht kan de rotzooi er niet meer uit en wordt dat m'n dood zowatquote:Op woensdag 3 september 2014 18:42 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het niet kan helen, gewoon natuurlijk. Als dat dicht word gehecht zal het toch gewoon dichtgroeien?
Rotzooi? Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het dicht wordt gehecht kan de rotzooi er niet meer uit en wordt dat m'n dood zowat
Wondvocht, vocht, er zit nog een hele hoop prut die ze weg moeten halenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:44 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Rotzooi? Wat bedoel je daarmee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |