Ik las dat ze je 10 minuten in de wacht zetten en als ze dan opnemen ze van niks weten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Van hun website:
Ik heb (een gedeelte van) mijn bestelling niet ontvangen.
Heb je bericht van ons gehad dat je bestelling wordt geleverd, maar niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Bel ons
Onze afdeling klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar op: 088-2030300
Openingstijden: van 08.30 uur tot 17.00 uur
Morgen om 8:30 maar even bellen dus.
Belachelijk dat ze dat gewoon kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn halve klas wacht ook nog op boeken die vorige week bezorgd zouden worden.
Ja nee, als je dat gelezen hebt, dan zou ik ook niet bellen idd. Want dat is dan waar. En dat gebeurt dan altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Cikx het volgende:
Ik las dat ze je 10 minuten in de wacht zetten en als ze dan opnemen ze van niks weten.
Toch vreemd, je zou verwachten dat ze er voldoende op zouden kunnen anticiperen. Het zou daarnaast wel netjes zijn om aan te geven dat de levertijd langer dan 2 dagen kan bedragen. Hierdoor mis je toch een hoop stof.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
Studystore is normaal gesproken een prima site om je boeken te halen. Het zijn in elk geval geen oplichters of zo en je krijg ook je spullen echt wel. Ik heb alleen het idee dat ze de drukte aan het begin van het schooljaar ab-so-luut niet aan kunnen. En dat hoeft niet eens per se hun schuld te zijn want veel drukkerijen kunnen het ook niet bijhouden.
Ik lees allemaal negatieve berichten over hun service en het bellen. Ik ga morgen wel even langs.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja nee, als je dat gelezen hebt, dan zou ik ook niet bellen idd. Want dat is dan waar. En dat gebeurt dan altijd.
Sjongejonge
Er zijn zó veel mensen en bedrijven die in dat proces zitten dat het onmogelijk te anticiperen is. En je bent echt niet de enige. Ik heb persoonlijk ook nog geen enkel boek.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toch vreemd, je zou verwachten dat ze er voldoende op zouden kunnen anticiperen. Het zou daarnaast wel netjes zijn om aan te geven dat de levertijd langer dan 2 dagen kan bedragen. Hierdoor mis je toch een hoop stof.
Tuurlijk, vooral niet zelf proberen.quote:Ik lees allemaal negatieve berichten over hun service en het bellen. Ik ga morgen wel even langs.
Dan moeten ze net jouw boeken in dat filiaal hebben liggen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Ik lees allemaal negatieve berichten over hun service en het bellen. Ik ga morgen wel even langs.
Lijkt mij wel. Langs gaan kan je proberen, maar ik geef TS een zeer kleine kans. De order gaat waarschijnlijk rechtstreeks via leverancier naar TS thuis, dus een fysieke store zal weinig kunnen doen, ook al liggen daar boeken die TS wil hebben op voorraad.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten ze net jouw boeken in dat filiaal hebben liggen.
Gebeurt het versturen niet vanuit een centraal magazijn?
Het filiaal ligt vlak bij mijn universiteit en er staat altijd een rij van mensen voor de deur om hun boeken te halen, dus ik neem aan dat ze de boeken wel hebben daar (al hoorde ik vandaag wel dat de boeken wel eens uitverkocht konden zijn).quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan moeten ze net jouw boeken in dat filiaal hebben liggen.
Gebeurt het versturen niet vanuit een centraal magazijn?
Moet jij je boeken ook afhalen, of zouden ze worden thuisbezorgd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het filiaal ligt vlak bij mijn universiteit en er staat altijd een rij van mensen voor de deur om hun boeken te halen, dus ik neem aan dat ze de boeken wel hebben daar (al hoorde ik vandaag wel dat de boeken wel eens uitverkocht konden zijn).
Jep, ik ben nog niet zo bekend met deze struggles. De boeken zelf zou ik op zich nog bij de bieb kunnen lenen totdat ik ze binnenkrijg, maar het vervelende is dat ik ook boeken heb waar registratiecodes inzitten om online wiskunde te oefenen. Daarmee kan ik dan voor de 'quizzes' oefenen en extra bonuspunten verdienen, daarnaast is die eerste quiz over 3 weken al. Maar ik zal me wel te druk maken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Langs gaan kan je proberen, maar ik geef TS een zeer kleine kans. De order gaat waarschijnlijk rechtstreeks via leverancier naar TS thuis, dus een fysieke store zal weinig kunnen doen, ook al liggen daar boeken die TS wil hebben op voorraad.
Eerstejaars zeker, TS?
Ze zouden thuis worden bezorgd binnen 48 uur, ondertussen al 6 dagen verder en ze zijn nog niet verzonden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Moet jij je boeken ook afhalen, of zouden ze worden thuisbezorgd?
Dus jij denkt dat ze je boeken zo wel even meegeven? Terwijl de bestelling al in het magazijn ligt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Cikx het volgende:
Het filiaal ligt vlak bij mijn universiteit en er staat altijd een rij van mensen voor de deur om hun boeken te halen, dus ik neem aan dat ze de boeken wel hebben daar (al hoorde ik vandaag wel dat de boeken wel eens uitverkocht konden zijn).
Nee dat denk ik niet, maar proberen kan altijd toch? Boeken in de winkel kopen kan niet, aangezien ik daar geen geld meer voor heb en het maar de vraag is hoelang ik zou moeten wachten totdat het geld dan teruggestort wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze je boeken zo wel even meegeven? Terwijl de bestelling al in het magazijn ligt?
Of wil je morgen de boeken kopen bij dat filiaal? En wat ga je dan doen als de boeken uit het magazijn bij je bezorgd worden?
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef Neuroscience het volgende:
Les voor de volgende keer: als je boeken wilt bestellen in een drukke periode doe dit ruim van tevoren (lees: minimaal 2 weken). Zeker voor eerstejaars vakken waar door het hele land duizenden n00bs op het laatste moment denken wel ff hun boeken te halen.
De winkelmuts belt hooguit met het magazijn om te vragen of je bestelling al klaar ligt/verstuurd is/hoe lang het nog duurt. Meer kan zij namelijk ook niet doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:15 schreef Cikx het volgende:
Nee dat denk ik niet, maar proberen kan altijd toch? Boeken in de winkel kopen kan niet, aangezien ik daar geen geld meer voor heb en het maar de vraag is hoelang ik zou moeten wachten totdat het geld dan teruggestort wordt.
Dan probeer ik dat inderdaad. Ik zal de voortgang hier posten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De winkelmuts belt hooguit met het magazijn om te vragen of je bestelling al klaar ligt/verstuurd is/hoe lang het nog duurt. Meer kan zij namelijk ook niet doen.
Dus als je morgenochtend om 8:30 uur zelf belt, dan scheelt je dat een reisje naar het filiaal. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er om 8:30 uur geen wachtrij is van 10 minuten.
Maar goed, laat je even weten hoe het is afgelopen?
Wist ik dat dan maar van te voren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij bol gaat het allemaal lekker snel. Voor 23:00 besteld, volgende dag thuis. Prima site
Ja ik heb er dit jaar ook besteld. Gaat sneller dan waar dan ook. Gewoon ISBN nummer intikken en je hebt het boek wat je wilt. Krijg netjes updates dat het verzonden is etc. Op 1 na (van een stuk of 10 boeken) alles vandaag binnen. Die andere komt morgen.quote:
Relaxed! Valt het ook mee qua prijs?quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik heb er dit jaar ook besteld. Gaat sneller dan waar dan ook. Gewoon ISBN nummer intikken en je hebt het boek wat je wilt. Krijg netjes updates dat het verzonden is etc. Op 1 na (van een stuk of 10 boeken) alles vandaag binnen. Die andere komt morgen.
Overal waar ik keek waren de nieuwprijzen hetzelfde. Ik kreeg ook de 5% korting die je normaal krijgt bij dit soort boeken.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Relaxed! Valt het ook mee qua prijs?
Sommige studieboeken kan je ook gewoon prima 2e hands kopen via bol.com. Zo heb ik voor dit en het volgende studiejaar een boek nodig die ruim ¤80 kost, maar 2e hands heb ik hem voor minder dan de helft en hij is in uitstekende staat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Door de Wet op de vaste boekenprijs zijn de prijzen voor Nederlandse studieboeken in principe overal hetzelfde. Een winkel mag niet onder die prijs gaan zitten, doen ze het wel, krijgen ze een boete.quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik heb m'n mailquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Prima ervaringen mee eigenlijk
Ik wacht alleen nog op een mail maar daar hebben ze nog 1 dag voor
Nope, 's ochtends bellen was inderdaad wel een slimme oplossing.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef spijkerbroek het volgende:
En 10 minuten in de wacht gestaan?
quote:Twee artikelen zullen pas eind september 2014 voorradig zijn en kunnen pas dan aan jou geleverd worden, dit zijn de volgende twee artikelen:
- 'Maastricht Sharpe-Sydseater pack 2014' (ISBN: 9781783991556);
- 'Maastricht Sharpe Pack 2014' (ISBN: 9781783991563).
Idd. En niet alles geloven dat men op het internet plempt.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Cikx het volgende:
Nope, 's ochtends bellen was inderdaad wel een slimme oplossing.
Het is kwart voor 5. Er zal nog wel iemand bij de klantenservice zitten.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Cikx het volgende:
Krijg net een mail.
[..]![]()
Is het mogelijk om die te annuleren, zodat ik het geld voor alleen deze boeken terugkrijg en de rest gewoon verstuurd wordt?
Heb ze via de site kunnen annuleren.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is kwart voor 5. Er zal nog wel iemand bij de klantenservice zitten.
Perfect leermomentje toch...quote:Op woensdag 3 september 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Come on, people...
Eerst een vraag stellen op een forum en dan pas het meest voor de hand liggende proberen?
Echt hoor..
Niet alle studies gooien het zo 'vroeg' online. Zo heb ik gister pas gehoord welk boek ik nodig heb voor het komende semesterquote:Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef Eerin het volgende:
Ik zoek altijd gewoon ruim op tijd uit welke boeken ik nodig heb, en als ik die dan bestel (eind juli/begin augustus) heb ik ze meestal binnen 24 uur of na 2 dagen binnen. Nooit gezeik gehad. Ik vind het niet zo raar dat ze in de eerste week van september moeite hebben met het bijhouden van aanvragen, dus misschien volgende keer wat eerder bestellen?
Dit vat de gemiddelde Nederlandse consument wel samen, eigenlijk.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een bedrijf![]()
...
De afgelopen jaren overigens wel steeds prima ervaringen, maar dit jaar slaat het eigenlijk nergens op.
Het hele bedrijf is kut heb ik nergens gezegd volgens mij, maar ik vind dit wel erg matig van hun kant. Zeker als je die toezegging aan de telefoon doet en vervolgens is het nog niet compleet.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit vat de gemiddelde Nederlandse consument wel samen, eigenlijk.
"Ja, altijd goede ervaringen gehad, maar deze laatste keer ging het fout, dus het hele bedrijf is kut"
Klopt, heb je niet gezegd. Maar ik vat het even samen.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef tompsv18 het volgende:
Het hele bedrijf is kut heb ik nergens gezegd volgens mij, maar ik vind dit wel erg matig van hun kant. Zeker als je die toezegging aan de telefoon doet en vervolgens is het nog niet compleet.
Slechte samenvatting dan. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, heb je niet gezegd. Maar ik vat het even samen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |