abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144108227
Ik heb afgelopen donderdag boeken voor mijn studie besteld bij Studystore, deze zouden binnen 48 uur geleverd worden, maar tot op heden heb ik er nog niks van vernomen. Ik heb ook al een mail gestuurd, maar daar hebben ze ook niet op gereageerd.

Nu zag ik op Google consumentenreviews van de webshop en het gemiddelde was een 1.8/10. :') Allemaal negatieve reacties.

Heeft iemand ervaring met Studystore? Ik wil graag weten of ik gewoon naar de fysieke winkel kan gaan om daar mijn orderbevestiging te laten zien en zo de boeken mee kan nemen.
pi_144108536
Van hun website:

Ik heb (een gedeelte van) mijn bestelling niet ontvangen.
Heb je bericht van ons gehad dat je bestelling wordt geleverd, maar niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bel ons
Onze afdeling klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar op: 088-2030300
Openingstijden: van 08.30 uur tot 17.00 uur

Morgen om 8:30 maar even bellen dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:51:45 #3
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_144108578
Geen problemen mee gehad. Had binnen 2 dagen gewoon mijn boeken binnen.
pi_144108917
Mijn halve klas wacht ook nog op boeken die vorige week bezorgd zouden worden.
pi_144109514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Van hun website:

Ik heb (een gedeelte van) mijn bestelling niet ontvangen.
Heb je bericht van ons gehad dat je bestelling wordt geleverd, maar niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bel ons
Onze afdeling klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar op: 088-2030300
Openingstijden: van 08.30 uur tot 17.00 uur

Morgen om 8:30 maar even bellen dus.
Ik las dat ze je 10 minuten in de wacht zetten en als ze dan opnemen ze van niks weten. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:01 schreef Franknfurter het volgende:
Mijn halve klas wacht ook nog op boeken die vorige week bezorgd zouden worden.
Belachelijk dat ze dat gewoon kunnen doen.
pi_144110221
Bij mij duurde het ook veel langer dan op de website werd vermeld. Inmiddels heb ik bijna alles binnen.
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:33:08 #7
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_144110301
Misschien dat het gewoon veel te druk is door studenten die last minut boeken bestellen :P
pi_144110507
Ik heb twee weken gewacht op mijn boeken, terwijl ze binnen vijf werkdagen bezorgd zouden worden. Het duurde overigens dik een week voordat mij e-mail werd beantwoord. Het zal er wel druk zijn.
pi_144110602
Studystore is normaal gesproken een prima site om je boeken te halen. Het zijn in elk geval geen oplichters of zo en je krijg ook je spullen echt wel. Ik heb alleen het idee dat ze de drukte aan het begin van het schooljaar ab-so-luut niet aan kunnen. En dat hoeft niet eens per se hun schuld te zijn want veel drukkerijen kunnen het ook niet bijhouden.
pi_144110765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:14 schreef Cikx het volgende:
Ik las dat ze je 10 minuten in de wacht zetten en als ze dan opnemen ze van niks weten. :{
Ja nee, als je dat gelezen hebt, dan zou ik ook niet bellen idd. Want dat is dan waar. En dat gebeurt dan altijd.
Sjongejonge :')
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_144111119
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
Studystore is normaal gesproken een prima site om je boeken te halen. Het zijn in elk geval geen oplichters of zo en je krijg ook je spullen echt wel. Ik heb alleen het idee dat ze de drukte aan het begin van het schooljaar ab-so-luut niet aan kunnen. En dat hoeft niet eens per se hun schuld te zijn want veel drukkerijen kunnen het ook niet bijhouden.
Toch vreemd, je zou verwachten dat ze er voldoende op zouden kunnen anticiperen. Het zou daarnaast wel netjes zijn om aan te geven dat de levertijd langer dan 2 dagen kan bedragen. Hierdoor mis je toch een hoop stof.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja nee, als je dat gelezen hebt, dan zou ik ook niet bellen idd. Want dat is dan waar. En dat gebeurt dan altijd.
Sjongejonge :')
Ik lees allemaal negatieve berichten over hun service en het bellen. Ik ga morgen wel even langs.
pi_144111161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:

[..]

Toch vreemd, je zou verwachten dat ze er voldoende op zouden kunnen anticiperen. Het zou daarnaast wel netjes zijn om aan te geven dat de levertijd langer dan 2 dagen kan bedragen. Hierdoor mis je toch een hoop stof.

Er zijn zó veel mensen en bedrijven die in dat proces zitten dat het onmogelijk te anticiperen is. En je bent echt niet de enige. Ik heb persoonlijk ook nog geen enkel boek. ;) (Niet eens via Studystore, trouwens).
quote:
Ik lees allemaal negatieve berichten over hun service en het bellen. Ik ga morgen wel even langs.
Tuurlijk, vooral niet zelf proberen. :')
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2014 @ 19:55:09 #13
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_144111233
2ehands kopen zou ik aanraden vooral voor te dure boeken die je maar een semester gebruikt. Voor nog kortere periodes kan je zelfs naar de bieb.
:')
pi_144111236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:52 schreef Cikx het volgende:
Dan moeten ze net jouw boeken in dat filiaal hebben liggen.
Gebeurt het versturen niet vanuit een centraal magazijn?
pi_144111394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Langs gaan kan je proberen, maar ik geef TS een zeer kleine kans. De order gaat waarschijnlijk rechtstreeks via leverancier naar TS thuis, dus een fysieke store zal weinig kunnen doen, ook al liggen daar boeken die TS wil hebben op voorraad.

Eerstejaars zeker, TS? :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_144111422
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het filiaal ligt vlak bij mijn universiteit en er staat altijd een rij van mensen voor de deur om hun boeken te halen, dus ik neem aan dat ze de boeken wel hebben daar (al hoorde ik vandaag wel dat de boeken wel eens uitverkocht konden zijn).
pi_144111485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Het filiaal ligt vlak bij mijn universiteit en er staat altijd een rij van mensen voor de deur om hun boeken te halen, dus ik neem aan dat ze de boeken wel hebben daar (al hoorde ik vandaag wel dat de boeken wel eens uitverkocht konden zijn).
Moet jij je boeken ook afhalen, of zouden ze worden thuisbezorgd?
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_144111711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:58 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Lijkt mij wel. Langs gaan kan je proberen, maar ik geef TS een zeer kleine kans. De order gaat waarschijnlijk rechtstreeks via leverancier naar TS thuis, dus een fysieke store zal weinig kunnen doen, ook al liggen daar boeken die TS wil hebben op voorraad.

Eerstejaars zeker, TS? :D
Jep, ik ben nog niet zo bekend met deze struggles. De boeken zelf zou ik op zich nog bij de bieb kunnen lenen totdat ik ze binnenkrijg, maar het vervelende is dat ik ook boeken heb waar registratiecodes inzitten om online wiskunde te oefenen. Daarmee kan ik dan voor de 'quizzes' oefenen en extra bonuspunten verdienen, daarnaast is die eerste quiz over 3 weken al. Maar ik zal me wel te druk maken waarschijnlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Moet jij je boeken ook afhalen, of zouden ze worden thuisbezorgd?
Ze zouden thuis worden bezorgd binnen 48 uur, ondertussen al 6 dagen verder en ze zijn nog niet verzonden.
pi_144111833
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:59 schreef Cikx het volgende:
Dus jij denkt dat ze je boeken zo wel even meegeven? Terwijl de bestelling al in het magazijn ligt?
Of wil je morgen de boeken kopen bij dat filiaal? En wat ga je dan doen als de boeken uit het magazijn bij je bezorgd worden?
pi_144112024
Les voor de volgende keer: als je boeken wilt bestellen in een drukke periode doe dit ruim van tevoren (lees: minimaal 2 weken). Zeker voor eerstejaars vakken waar door het hele land duizenden n00bs op het laatste moment denken wel ff hun boeken te halen. :D
pi_144112120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat ze je boeken zo wel even meegeven? Terwijl de bestelling al in het magazijn ligt?
Of wil je morgen de boeken kopen bij dat filiaal? En wat ga je dan doen als de boeken uit het magazijn bij je bezorgd worden?
Nee dat denk ik niet, maar proberen kan altijd toch? Boeken in de winkel kopen kan niet, aangezien ik daar geen geld meer voor heb en het maar de vraag is hoelang ik zou moeten wachten totdat het geld dan teruggestort wordt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:13 schreef Neuroscience het volgende:
Les voor de volgende keer: als je boeken wilt bestellen in een drukke periode doe dit ruim van tevoren (lees: minimaal 2 weken). Zeker voor eerstejaars vakken waar door het hele land duizenden n00bs op het laatste moment denken wel ff hun boeken te halen. :D
Ik zal het onthouden. :P
pi_144112244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:15 schreef Cikx het volgende:
Nee dat denk ik niet, maar proberen kan altijd toch? Boeken in de winkel kopen kan niet, aangezien ik daar geen geld meer voor heb en het maar de vraag is hoelang ik zou moeten wachten totdat het geld dan teruggestort wordt.
De winkelmuts belt hooguit met het magazijn om te vragen of je bestelling al klaar ligt/verstuurd is/hoe lang het nog duurt. Meer kan zij namelijk ook niet doen.
Dus als je morgenochtend om 8:30 uur zelf belt, dan scheelt je dat een reisje naar het filiaal. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er om 8:30 uur geen wachtrij is van 10 minuten.
Maar goed, laat je even weten hoe het is afgelopen?
pi_144112321
Bij bol gaat het allemaal lekker snel. Voor 23:00 besteld, volgende dag thuis. Prima site
pi_144112421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De winkelmuts belt hooguit met het magazijn om te vragen of je bestelling al klaar ligt/verstuurd is/hoe lang het nog duurt. Meer kan zij namelijk ook niet doen.
Dus als je morgenochtend om 8:30 uur zelf belt, dan scheelt je dat een reisje naar het filiaal. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er om 8:30 uur geen wachtrij is van 10 minuten.
Maar goed, laat je even weten hoe het is afgelopen?
Dan probeer ik dat inderdaad. Ik zal de voortgang hier posten. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij bol gaat het allemaal lekker snel. Voor 23:00 besteld, volgende dag thuis. Prima site
Wist ik dat dan maar van te voren.
pi_144112696
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:22 schreef Cikx het volgende:
Wist ik dat dan maar van te voren.
Ja ik heb er dit jaar ook besteld. Gaat sneller dan waar dan ook. Gewoon ISBN nummer intikken en je hebt het boek wat je wilt. Krijg netjes updates dat het verzonden is etc. Op 1 na (van een stuk of 10 boeken) alles vandaag binnen. Die andere komt morgen.
pi_144115446
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja ik heb er dit jaar ook besteld. Gaat sneller dan waar dan ook. Gewoon ISBN nummer intikken en je hebt het boek wat je wilt. Krijg netjes updates dat het verzonden is etc. Op 1 na (van een stuk of 10 boeken) alles vandaag binnen. Die andere komt morgen.
Relaxed! Valt het ook mee qua prijs?
pi_144118424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:30 schreef Cikx het volgende:

[..]

Overal waar ik keek waren de nieuwprijzen hetzelfde. Ik kreeg ook de 5% korting die je normaal krijgt bij dit soort boeken.
pi_144119897
quote:

[..]

Sommige studieboeken kan je ook gewoon prima 2e hands kopen via bol.com. Zo heb ik voor dit en het volgende studiejaar een boek nodig die ruim ¤80 kost, maar 2e hands heb ik hem voor minder dan de helft en hij is in uitstekende staat.
pi_144121559
quote:

[..]

Door de Wet op de vaste boekenprijs zijn de prijzen voor Nederlandse studieboeken in principe overal hetzelfde. Een winkel mag niet onder die prijs gaan zitten, doen ze het wel, krijgen ze een boete.
  dinsdag 2 september 2014 @ 23:28:28 #30
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144121654
Wel eens besteld en geen problemen mee gehad. Maar ik bestel ze liever op bol.com omdat dat nog sneller gaat + sommige boeken tweedehands nog leuker zijn geprijsd.
pi_144121723
Prima ervaringen mee eigenlijk

Ik wacht alleen nog op een mail maar daar hebben ze nog 1 dag voor
pi_144121931
Ik had geen idee dat overal ongeveer dezelfde prijzen gehanteerd worden, dan had ik ze sowieso wel op Bol besteld.
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.
pi_144138123
Vanochtend gebeld, ik kreeg welgemeende excuses en de boeken zouden vandaag verzonden worden, en zaterdag of maandag aankomen. Ook zou ik vandaag een bevestigingsmail van de verzending krijgen, tot op heden nog niks ontvangen, maar ze hebben nog even.
pi_144139300
En 10 minuten in de wacht gestaan?
pi_144139422
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 23:30 schreef Paxcon het volgende:
Prima ervaringen mee eigenlijk

Ik wacht alleen nog op een mail maar daar hebben ze nog 1 dag voor
Ik heb m'n mail _O_ met oplossing

Topservice
pi_144139638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:27 schreef spijkerbroek het volgende:
En 10 minuten in de wacht gestaan?
Nope, 's ochtends bellen was inderdaad wel een slimme oplossing. :)
pi_144139808
Krijg net een mail.

quote:
Twee artikelen zullen pas eind september 2014 voorradig zijn en kunnen pas dan aan jou geleverd worden, dit zijn de volgende twee artikelen:

- 'Maastricht Sharpe-Sydseater pack 2014' (ISBN: 9781783991556);
- 'Maastricht Sharpe Pack 2014' (ISBN: 9781783991563).
}:|
Is het mogelijk om die te annuleren, zodat ik het geld voor alleen deze boeken terugkrijg en de rest gewoon verstuurd wordt?
pi_144139822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:38 schreef Cikx het volgende:
Nope, 's ochtends bellen was inderdaad wel een slimme oplossing. :)
Idd. En niet alles geloven dat men op het internet plempt.
pi_144139844
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:43 schreef Cikx het volgende:
Krijg net een mail.

[..]

}:|
Is het mogelijk om die te annuleren, zodat ik het geld voor alleen deze boeken terugkrijg en de rest gewoon verstuurd wordt?
Het is kwart voor 5. Er zal nog wel iemand bij de klantenservice zitten.
pi_144140082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is kwart voor 5. Er zal nog wel iemand bij de klantenservice zitten.
Heb ze via de site kunnen annuleren. ^O^ Hopen dat dat wel goed komt, aangezien je daar ook geen bevestiging van krijgt.
pi_144140175
Come on, people...
Eerst een vraag stellen op een forum en dan pas het meest voor de hand liggende proberen?
Echt hoor.. ;(
  woensdag 3 september 2014 @ 19:58:27 #42
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_144146660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 16:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Come on, people...
Eerst een vraag stellen op een forum en dan pas het meest voor de hand liggende proberen?
Echt hoor.. ;(
Perfect leermomentje toch... :)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_144161216
Ik zoek altijd gewoon ruim op tijd uit welke boeken ik nodig heb, en als ik die dan bestel (eind juli/begin augustus) heb ik ze meestal binnen 24 uur of na 2 dagen binnen. Nooit gezeik gehad. Ik vind het niet zo raar dat ze in de eerste week van september moeite hebben met het bijhouden van aanvragen, dus misschien volgende keer wat eerder bestellen?
pi_144162886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 09:37 schreef Eerin het volgende:
Ik zoek altijd gewoon ruim op tijd uit welke boeken ik nodig heb, en als ik die dan bestel (eind juli/begin augustus) heb ik ze meestal binnen 24 uur of na 2 dagen binnen. Nooit gezeik gehad. Ik vind het niet zo raar dat ze in de eerste week van september moeite hebben met het bijhouden van aanvragen, dus misschien volgende keer wat eerder bestellen?
Niet alle studies gooien het zo 'vroeg' online. Zo heb ik gister pas gehoord welk boek ik nodig heb voor het komende semester :')

Studystore had ik overwegende goede ervaringen mee, binnen twee dagen steeds binnen... en in mijn laatste blok vorig jaar ging het helemaal mis. Geen boeken, elke week een mailtje van ze dat het nog een weekje langer ging duren. Uiteindelijk na het tentamen een mail gekregen dat het nog 3 maanden zou duren. Ja, toen had ik ze ergens anders al besteld...
pi_144168100
Hier hetzelfde Cikx. Ook op donderdag besteld. Maar gisteren wel een mailtje gekregen. Woopdiedoo
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_144168108
Wat een bedrijf :')

Ik heb de boeken vorige week woensdag besteld, normaal zouden ze binnen 48u worden verstuurd. Aan het begin van deze week waren ze nog niet binnen. Ik dus bellen, was de mededeling dat ze hadden gewacht op 1 boek dat eind vorige week niet voorradig was. Prima dacht ik, ze zei namelijk dat de boeken donderdag binnen zouden komen.

Vandaag de boeken binnen, maar nu ontbreken er zelfs 2 boeken die momenteel niet op voorraad zijn. Terwijl ze eerder deze week aan de telefoon nog zei dat het hele pakket binnen zou komen..

De afgelopen jaren overigens wel steeds prima ervaringen, maar dit jaar slaat het eigenlijk nergens op.
pi_144168704
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een bedrijf :')
...
De afgelopen jaren overigens wel steeds prima ervaringen, maar dit jaar slaat het eigenlijk nergens op.
Dit vat de gemiddelde Nederlandse consument wel samen, eigenlijk.
"Ja, altijd goede ervaringen gehad, maar deze laatste keer ging het fout, dus het hele bedrijf is kut"
pi_144168807
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dit vat de gemiddelde Nederlandse consument wel samen, eigenlijk.
"Ja, altijd goede ervaringen gehad, maar deze laatste keer ging het fout, dus het hele bedrijf is kut"
Het hele bedrijf is kut heb ik nergens gezegd volgens mij, maar ik vind dit wel erg matig van hun kant. Zeker als je die toezegging aan de telefoon doet en vervolgens is het nog niet compleet.
pi_144168854
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:55 schreef tompsv18 het volgende:
Het hele bedrijf is kut heb ik nergens gezegd volgens mij, maar ik vind dit wel erg matig van hun kant. Zeker als je die toezegging aan de telefoon doet en vervolgens is het nog niet compleet.
Klopt, heb je niet gezegd. Maar ik vat het even samen.
pi_144168990
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 14:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klopt, heb je niet gezegd. Maar ik vat het even samen.
Slechte samenvatting dan. Volgende keer beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')