quote:Ah thanks voor de link, naar zoiets was ik al op zoek.
Op dinsdag 12 november 2002 17:18 schreef Poepoog het volgende:[..]
Kijk hier eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305278
De reacties in het begin zijn niet echt positief, maar het draait na een gegeven moment wel bij. Ik denk dat je hem niet echt moet zien als TOP dvd speler maar gewoon een normaal werkende speler.
quote:Hij werkt gewoon perfekt, klaar.
Op dinsdag 12 november 2002 17:18 schreef Poepoog het volgende:[..]
Kijk hier eens:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/305278
De reacties in het begin zijn niet echt positief, maar het draait na een gegeven moment wel bij. Ik denk dat je hem niet echt moet zien als TOP dvd speler maar gewoon een normaal werkende speler.
quote:Weet ik niet, maar je hebt er wel 1 nodig.
Op dinsdag 12 november 2002 17:44 schreef SmashBro het volgende:
Ik zet net ff op de site van Bart Smit te neuzen, 46 euro voor een PS2 memory card, is dat normaal?
quote:Nee, is niet normaal.
Op dinsdag 12 november 2002 17:44 schreef SmashBro het volgende:
Ik zet net ff op de site van Bart Smit te neuzen, 46 euro voor een PS2 memory card, is dat normaal?
Heeft iemand daarnaast nog ervaring met het aansluiten van je ps2 met een externe dts decoder (logitech Z6** weet het preciese nummer niet meer maar is net nieuw)
quote:Ja jammer he, maar die komt pas in maart 2003. Het spel was praktisch klaar, en ze gaven een smoesje, maar ik denk dat die niet uitkomt vanwege de lijst van topgames die nu uitkomen. (KH, MP, GTA,etc)
Op woensdag 13 november 2002 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er eigenlijk met Tom Raider: Angel of Darkness gebeurd? Daar hoor je zo weinig meer over.
In ieder geval zei Eidos nu wel tijd te hebben om de graphs te tweaken........en die waren al mooi ! (Kijk maar naar Timesplitters,....gebruikt hetzelfde grafische concept)
quote:Je kan die extra knopjes op de afstandsbediening gebruiken
Op woensdag 13 november 2002 13:47 schreef anima het volgende:
weet iemand eigenlijk wat het voordeel is van die dvd-update die je bij die afstand bediening krijgt.
quote:Dat zou je moeten testen. Je kan je PS2 in ieder geval "Digital out" laten draaien. Check je menu's en speel een beetje ! De PS2 is gewoon een standaard speler. Niet goed en niet slecht ! Gemiddeld als je het mij vraagt.
Op woensdag 13 november 2002 13:47 schreef anima het volgende:
Heeft iemand daarnaast nog ervaring met het aansluiten van je ps2 met een externe dts decoder (logitech Z6** weet het preciese nummer niet meer maar is net nieuw)
quote:wow man
Op woensdag 13 november 2002 13:57 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Je kan die extra knopjes op de afstandsbediening gebruiken
.
zijn het ook een beetj nuttige knopjes ?
en verhelpt die update misschien dat irritane asynchroon lopen van audio en video tijdens het afspelen van sommige films?
quote:Ik heb nooit last van audio en video die niet gelijk lopen eigenlijk. Maar dat doen die extra knopjes, ff kijken.
Op woensdag 13 november 2002 14:06 schreef anima het volgende:[..]
wow man
zijn het ook een beetj nuttige knopjes ?
en verhelpt die update misschien dat irritane asynchroon lopen van audio en video tijdens het afspelen van sommige films?
D'r zit een knopje op waarmee je telkens een stukje film over-and-over again kan laten afspelen. En verder weet ik eigenlijk niet welke functies nieuw zijn. Volgens mij kan je nu ook makkelijker zoeken in de scenes, maar dat weet ik niet zeker.
En hoeveel kost een extra contrer ![]()
Kan ik ff vergelijken met play.com
Iemand nog ideeen voor spellen en randapperatuur, tot nu toe staan de volgende spellen op mijn lijst:
GTA VC
KH
MGS II
Jake & Daxter
Verder wil ik nog een leuk knok spel alla Tekken, DOA, wat is aan te raden.
AB voor dvd is al aangeschaft (samen met een mem. card, is een memory card genoeg voor spellen en dvd?). En de regionX dvd wil ik nog halen.
Verder nog iemand suggesties/adviezen?
quote:Resident Evil: Code Veronica.
Op woensdag 13 november 2002 14:43 schreef Eazzz het volgende:
Gran Turismo 3
Dé Race-game.
Final Fantasy X
Vraag maar aan o.a. Chocobo en Ker_Plunk.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 13-11-2002 15:00]
Kan iemand mij eigenlijk vertellen wat er nou zo vet is aan Jake & Daxter
quote:Euuwww, alles? Mooie graphics (geen laadtijden), grappige hoofdfiguren, uitdagende levels met veel afwisseling.
Op woensdag 13 november 2002 14:46 schreef anima het volgende:
Kan iemand mij eigenlijk vertellen wat er nou zo vet is aan Jake & Daxter
Ik heb vorig jaar een PS2 gekocht met GT3 en GTA3. Jak and Dexter heb ik erbij gehaald voor mijn vriendin. Maar uiteindelijk heb ik deze game de eerste maanden vooral gespeeld!
ben maar een arme student met hetzelfde budget als een 15 jarige breezachick
quote:ik vind een Action Replay 2V2 toch wel een redelijk essentiele aankoop: www.codejunkies.com
Op woensdag 13 november 2002 14:43 schreef Eazzz het volgende:
Damn... Voor het eerst eens door dit topic heengekeken en wat komen/zijn er toch een wijze spellen voor de ps2. Moet nog ongeveer 2 1/2 week wachten en dan heb ik er eindelijk een![]()
Iemand nog ideeen voor spellen en randapperatuur, tot nu toe staan de volgende spellen op mijn lijst:
GTA VC
KH
MGS II
Jake & DaxterVerder wil ik nog een leuk knok spel alla Tekken, DOA, wat is aan te raden.
AB voor dvd is al aangeschaft (samen met een mem. card, is een memory card genoeg voor spellen en dvd?). En de regionX dvd wil ik nog halen.
quote:Dit was ook al een van de spellen die ik later er wel bij zou willen hebben.
Op woensdag 13 november 2002 14:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Resident Evil: Code Veronica.
Superspel! Groot (je bent heel wat uurtjes zoet), goed verhaal, erg spannend en je mag zombies afknallen. En hij is ook nog uit op Platinum!
quote:Ik heb GT2 op de ps, vond ik niet geweldig, deze is beter???
Gran Turismo 3
Dé Race-game.
quote:Das er eentje die ik net als RE CV nog wel eens wil kopen
Final Fantasy X
Vraag maar aan o.a. Chocobo en Ker_Plunk.
Top, bedankt
quote:Vond hem wel minder als andere FF's ,heb er maar 90 uur achter gezeten
Op woensdag 13 november 2002 16:04 schreef Eazzz het volgende:FFX
Das er eentje die ik net als RE CV nog wel eens wil kopenTop, bedankt
quote:Dat ziet er inderdaad goed uit (yes, cheats
Op woensdag 13 november 2002 15:37 schreef Smots het volgende:[..]
ik vind een Action Replay 2V2 toch wel een redelijk essentiele aankoop: www.codejunkies.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |