Deze jongen begrijpt het tenminste! Krentenbollenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:19 schreef kovenant het volgende:
elk jaar als ik oliebollen ga halen bij een oliebollenkraam:
ik: mag ik van u 10 oliebollen
zij: met of zonder krenten
ik: mag ik van u 10 oliebollen ??
zij: zonder krenten dus
ik: ja daarom zijn het toch oliebollen
doei lief dagboek!
Een krentenbol gaat niet de frituur in, hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:23 schreef davako het volgende:
[..]
Deze jongen begrijpt het tenminste! KrentenbollenOliebollen
Ok, ok! Krentenoliebollen. Of koliebollen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een krentenbol gaat niet de frituur in, hoor.
[ afbeelding ]
oliebollen m,et rozijnen zijn lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:23 schreef davako het volgende:
[..]
Deze jongen begrijpt het tenminste! KrentenbollenOliebollen
Dat zijn bananenbollenquote:
Ik moest stiekem een beetje lachenquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef De_Dorstige het volgende:
Krenten zijn de Marokkanen van de meelballen.
als oliebollen eten jouw enigste leuke moment van het jaar is ben je nie helemaal goei bezig jongquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Kan niet wachten tot het weer Oud en Nieuw is en we weer oliebollen kunnen gaan eten.Het enige leuke moment van het jaar.
Ik heb nog 1,5e zak oliebollen (zonder krent btw) liggen in de vriezer, kan het heel jaar door etenquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Kan niet wachten tot het weer Oud en Nieuw is en we weer oliebollen kunnen gaan eten.Het enige leuke moment van het jaar.
Ik heb baantje in de supermarkt, waren enorm veel appelbeignets over de 1e januari. Mocht er zoveel ik wilde voor nop mee naar huis nemen. 30 stuks ingevroren, en nog een poos heerlijk van gegeten!quote:Op dinsdag 2 september 2014 22:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5e zak oliebollen (zonder krent btw) liggen in de vriezer, kan het heel jaar door eten
Heb overigens ook nog een pak appel beignets![]()
Ja precies dat dus, alleen ik hoef er geen 30 te hebben. Ik had 2 zakken oliebollen en 2 pakken appelbeignets ingevroren. Nu dus nog iets meer dan de helft over, maar probeer t op te maken voor oud en nieuw, dan kan er weer een nieuwe lading in de vriezerquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:18 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Ik heb baantje in de supermarkt, waren enorm veel appelbeignets over de 1e januari. Mocht er zoveel ik wilde voor nop mee naar huis nemen. 30 stuks ingevroren, en nog een poos heerlijk van gegeten!
moet kunnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als oliebollen eten jouw enigste leuke moment van het jaar is ben je nie helemaal goei bezig jong
Deze user snapt hetquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja precies dat dus, alleen ik hoef er geen 30 te hebben. Ik had 2 zakken oliebollen en 2 pakken appelbeignets ingevroren. Nu dus nog iets meer dan de helft over, maar probeer t op te maken voor oud en nieuw, dan kan er weer een nieuwe lading in de vriezer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |