Nexus wordt ook bij Samsung gemaakt toch?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef Drankster het volgende:
Ja gast, haal dan ook geen Samsung
Nexus 5 master race
Tegenwoordig bij LG maar oudere Nexus toestellen kwamen van Samsung en HTC.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nexus wordt ook bij Samsung gemaakt toch?
Dan zit je nog steeds vast aan dat waardeloze android besturingssysteem.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:06 schreef Drankster het volgende:
Ja gast, haal dan ook geen Samsung
Nexus 5 master race
Een sukkel blijkbaar. Ik ga kijken of er nog te ruilen valt voor een iPhone.quote:
Klopt maar geen 6Gb aan bloatware van Samsung.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Dan zit je nog steeds vast aan dat waardeloze android besturingssysteem.
Nou en? Is toch een pot nat? Of zie ik dat verkeerD?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar geen 6Gb aan bloatware van Samsung.
Zie je een beetje verkeerd. Bloatware is software van de fabrikant zelf. Hieronder een plaatje met het aantal geheugen wat je hebt bij een 16Gb telefoon en zo zie je dat Samsung veruit de meeste bloatware heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Nou en? Is toch een pot nat? Of zie ik dat verkeerD?
Eh nee, stock android is en blijft gewoon snel. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een touchwiz.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:10 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Nou en? Is toch een pot nat? Of zie ik dat verkeerD?
Snel issie opzich wel, maar het is nog steeds android DAT is het probleem, niet dat er nog meer zooi bij zit die ik toch niet gebruik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zie je een beetje verkeerd. Bloatware is software van de fabrikant zelf. Hieronder een plaatje met het aantal geheugen wat je hebt bij een 16Gb telefoon en zo zie je dat Samsung veruit de meeste bloatware heeft.
[ afbeelding ]
Blijft android. Voor de rest boeit dat ook weinig wat er wel en niet nog meer bij zit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh nee, stock android is en blijft gewoon snel. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een touchwiz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |