Je zat vast op het vwa.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit gebeurde op mijn oude school ook gewoon nog op het vwo.
Ja, de scholen van nu...quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:58 schreef ADQ het volgende:
Doen ze dat op de lagere school nu ook al?
Jammer, die les heb je heel erg hard nodig.
Je moest koffie halen? Of schoonmaken?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben net op mn werk de gang op gestuurd...
Niet op de lagere meneer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:58 schreef ADQ het volgende:
Doen ze dat op de lagere school nu ook al?
Jammer, die les heb je heel erg hard nodig.
Nee, moet op zoek naar een of ander dossier met zoekgeraakte stukken, die is kwijt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:00 schreef Unites het volgende:
[..]
Je moest koffie halen? Of schoonmaken?
Die zijn vast weggegooid.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, moet op zoek naar een of ander dossier met zoekgeraakte stukken, die is kwijt.
Hm, oke... zal zo ff kijken in de papierbakken.... Topideequote:
Wat heftig meid. Zoeken!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, moet op zoek naar een of ander dossier met zoekgeraakte stukken, die is kwijt.
Die 4 uur nablijven, is je leraar Nederlands dan beschikbaar?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, moet op zoek naar een of ander dossier met zoekgeraakte stukken, die is kwijt zoek
Oke, begrepen. Maar ik ben niet degene die uit de les is gestuurd he?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef ADQ het volgende:
[..]
Die 4 uur nablijven, is je leraar Nederlands dan beschikbaar?
Nee die zal dan wel thuis zitten te fappen,.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:16 schreef ADQ het volgende:
[..]
Die 4 uur nablijven, is je leraar Nederlands dan beschikbaar?
ER zijn een hoop puberklachten kan er geen tijdelijk Jong topic komen totdat alle jongeren gesettled zijn in hun brugklassen en of middelbare jaren?quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:20 schreef Pharkus het volgende:
Ach nu kan je oefenen met pleintje vegen, en daar heb je later toch geen taalbeheersing voor nodig.
Nee te stengquote:Op dinsdag 2 september 2014 13:25 schreef Psy-freak het volgende:
4 uur lang nablijven?
dat zijn straffen!
Zorg nou maar dat je er de volgende keer niet word uitgestuurd en leer ABN.quote:
Ik word later pauper met een plastic tuinstoeltjequote:Op dinsdag 2 september 2014 13:37 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je er de volgende keer niet word uitgestuurd en leer ABN.
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik word later pauper met een plastic tuinstoeltje
wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:37 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je er de volgende keer niet word uitgestuurd en leer ABN.
en?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
wordt.
En TS moet minder 'en'-en gebruiken.
Je hebt helemaal niet op het vwo gezeten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit gebeurde op mijn oude school ook gewoon nog op het vwo.
Dat insinueer ik ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet op het vwo gezeten.
Nog 4 uur de tijd dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:49 schreef Tassendief het volgende:
en moet nu 4 uur nablijven
En ik had de Nederlandse les goed kunnen gebruiken
Ik ben al vrij.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:35 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nog 4 uur de tijd dus.
3 uur extra voor jou top toch?
Morgen 2 uur en dan op vrijdag 2 uurquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer moet je nablijven dan...
Terechtquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Morgen 2 uur en dan op vrijdag 2 uur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |