abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144094348
Hoi,

Weet iemand misschien hoe je deze app kan gebruiken zonder dat het van je databundel afgaat? Ik heb de kaart van NL al gedownload.
Irene is bae <3
pi_144094428
Mobiele data uitzetten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_144094604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:16 schreef DroogDok het volgende:
Mobiele data uitzetten.
Al geprobeerd maar dan nog gaat het er volgens mij vanaf. Dus als ik met mijn Z1 bij instellingen naar datagebruik gaat dan gaat die nog steeds omhoog ongeacht of ik mobiele data uit heb staan of niet. :?
Irene is bae <3
pi_144094652
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:21 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Al geprobeerd maar dan nog gaat het er volgens mij vanaf. Dus als ik met mijn Z1 bij instellingen naar datagebruik gaat dan gaat die nog steeds omhoog ongeacht of ik mobiele data uit heb staan of niet. :?
Lijkt me nogal vreemd, uit is uit zou ik zeggen....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_144094728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:16 schreef DroogDok het volgende:
Mobiele data uitzetten.
Precies zo ja. Ik heb thuis de kaart van Mexico gedownload en vervolgens daar gebruikt met natuurlijk data uit. Werkte perfect.
pi_144094739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:22 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Lijkt me nogal vreemd, uit is uit zou ik zeggen....
Ja dat dacht ik ook.

Ik zet dus mobiele data uit, ga in de app, typ een random adres in daarna op navigeer erheen maar alsnog staat er bij datagebruik dat deze app weer mb heeft verbruikt :?

Hetzelfde als ik mobiele data nog aan heb staan.

Locatiesetting staat op "Alleen apparaat", dus dat er alleen gebruikgemaakt wordt van gps en geen mobiele data/wifi voor extra nauwkeurigheid
Irene is bae <3
pi_144094992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:24 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook.

Ik zet dus mobiele data uit, ga in de app, typ een random adres in daarna op navigeer erheen maar alsnog staat er bij datagebruik dat deze app weer mb heeft verbruikt :?

Hetzelfde als ik mobiele data nog aan heb staan.

Locatiesetting staat op "Alleen apparaat", dus dat er alleen gebruikgemaakt wordt van gps en geen mobiele data/wifi voor extra nauwkeurigheid
Staat je wifi ook uit?
pi_144095097
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 12:32 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Staat je wifi ook uit?
Ja
Irene is bae <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')