Al geprobeerd maar dan nog gaat het er volgens mij vanaf. Dus als ik met mijn Z1 bij instellingen naar datagebruik gaat dan gaat die nog steeds omhoog ongeacht of ik mobiele data uit heb staan of niet.quote:
Lijkt me nogal vreemd, uit is uit zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar dan nog gaat het er volgens mij vanaf. Dus als ik met mijn Z1 bij instellingen naar datagebruik gaat dan gaat die nog steeds omhoog ongeacht of ik mobiele data uit heb staan of niet.
Precies zo ja. Ik heb thuis de kaart van Mexico gedownload en vervolgens daar gebruikt met natuurlijk data uit. Werkte perfect.quote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:22 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd, uit is uit zou ik zeggen....
Staat je wifi ook uit?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ik zet dus mobiele data uit, ga in de app, typ een random adres in daarna op navigeer erheen maar alsnog staat er bij datagebruik dat deze app weer mb heeft verbruikt
Hetzelfde als ik mobiele data nog aan heb staan.
Locatiesetting staat op "Alleen apparaat", dus dat er alleen gebruikgemaakt wordt van gps en geen mobiele data/wifi voor extra nauwkeurigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |