Bijna even zielig als anti-facebook zijn ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:10 schreef Parzival het volgende:
denken dat Facebook representatief is voor: de wereld, tijdsverloop, getoonde emoties, vriendenkring en alles wat met het echte leven te maken heeft.. .....
ik ben niet anti-Facebook.... ik neem het zoals het isquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Bijna even zielig als anti-facebook zijn ja.
De site. En het zijn niet eens likes/comments of tags van best friends die omhoog worden geschopt.quote:
Als ik dat zou willen, dan had ik het wel op Topquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Precies, ik hoef niet 10x die hoer te zien of die hommo. Ik wil gewoon up to date gehouden worden van reacties op mijn posts en nieuwe gebeurtenissen. Niet de oude meuk van 16 uur geleden.
Ok, op de app herken ik dit verschijnsel wel, op de site heb ik het idee dat het altijd wel redelijk klopt. Alleen door reacties komt een post soms ineens weer helemaal omhoog.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De site. En het zijn niet eens likes/comments of tags van best friends die omhoog worden geschopt.
Ja precies, comments, likes en tags. En dan niet allemaal, nee sommigen. Van sommige mensen. En als dat nou alleen van close friends was, ok, prima, maar dat is het niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:35 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ok, op de app herken ik dit verschijnsel wel, op de site heb ik het idee dat het altijd wel redelijk klopt. Alleen door reacties komt een post soms ineens weer helemaal omhoog.
Ik doelde niet expliciet op jouquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:15 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik ben niet anti-Facebook.... ik neem het zoals het is
Gezichtsboek is sneu.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Bijna even zielig als anti-facebook zijn ja.
Goeien grap.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sorry man, ik kan niet bij het serverpark komen.
Jij bedoelt het facebookaccount of niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:54 schreef Bapple het volgende:
[..]
Goeien grap.
Behalve dat Facebook veel meer kan betekenen dan puur 1 ding.
Denk aan je applicatie: Facebook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |