Grappig, want homo sapiens is een indeling van de mens volgens de evolutietheorie. Iets waar jij niet in gelooft.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:56 schreef Spongeboss het volgende:
Mens hoort ook gewoon homosapien te zijn.
En is de correcte term (die je bedoelt) dan niet homo sapiens sapiens?quote:
Bullshit, home sapiens is gewoon een soortnaam net als bijvoorbeeld een drosophila melanogaster. Als je niet in de evolutietheorie gelooft ontken je niet gelijk het bestaan van soorten.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig, want homo sapiens is een indeling van de mens volgens de evolutietheorie. Iets waar jij niet in gelooft.
Ik ging gewoon in wat spongeboss zei. Homo sapiens is gewoon een indeling. Maar hij heeft veel topics gemaakt waarin hij faalde de evolutietheorie te ontkrachten dmv geloofquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:00 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
En is de correcte term (die je bedoelt) dan niet homo sapiens sapiens?
[edit]
terechte klacht, al maak ik zelf de fout ook nog wel eens
We zijn nu bij de homo sapiens sapiens. Als spongeboss niet in de evolutietheorie gelooft, dan gelooft hij ook niet in de homo sapiens. Die zou niet bestaan kunnen hebben want volgens hem is de mens als homo sapiens sapiens ontstaan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bullshit, home sapiens is gewoon een soortnaam net als bijvoorbeeld een drosophila melanogaster. Als je niet in de evolutietheorie gelooft ontken je niet gelijk het bestaan van soorten.
Al vind ik je wel een sukkel als je niet in evolutie gelooft.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Grappig, want homo sapiens is een indeling van de mens volgens de evolutietheorie. Iets waar jij niet in gelooft.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ging gewoon in wat spongeboss zei. Homo sapiens is gewoon een indeling. Maar hij heeft veel topics gemaakt waarin hij faalde de evolutietheorie te ontkrachten dmv geloofMaar de hedendaagse mens is inderdaad de homo dubbelsapiens
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
We zijn nu bij de homo sapiens sapiens. Als spongeboss niet in de evolutietheorie gelooft, dan gelooft hij ook niet in de homo sapiens. Die zou niet bestaan kunnen hebben want volgens hem is de mens als homo sapiens sapiens ontstaan.
En daar is onze verkrachter voederbietel die, zoals altijd, even een zeer inhoudelijke reactie wil achterlaten.quote:
Is natuurlijk niet één op één hetzelfde. Hij kan best geloven dat er 6000 jaar geleden een soort was die onder homo sapiens ingedeeld wordt en inmiddels niet meer bestaat. De koppeling homo sapiens - homo sapiens sapiens is voor hem dan echter niet-bestaand. Al heb ik verder geen idee wat er bij religekkies in het hoofd omgaat betreffende soortnamen...quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
We zijn nu bij de homo sapiens sapiens. Als spongeboss niet in de evolutietheorie gelooft, dan gelooft hij ook niet in de homo sapiens. Die zou niet bestaan kunnen hebben want volgens hem is de mens als homo sapiens sapiens ontstaan.
Oh ja, een latijnse index waarmee we dieren gemakkelijker kunnen benoemen, staat toch los van de evolutietheorie. Medicatie en planten hebben gewoon Latijnse benoemingsnamen omdat dat makkelijker is?quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik ben het nu wel met je eens ja.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja, een latijnse index waarmee we dieren gemakkelijker kunnen benoemen, staat toch los van de evolutietheorie. Medicatie en planten hebben gewoon Latijnse benoemingsnamen omdat dat makkelijker is?
[..]
Ik ben het nu wel met je eens ja.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
En daar is onze verkrachter voederbietel die, zoals altijd, even een zeer inhoudelijke reactie wil achterlaten.
Jongens willen jullie ontopic blijven? Jullie dwalen een beetje af.quote:
Erithacus rubecula is makkelijker dan roodborstje?quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ja, een latijnse index waarmee we dieren gemakkelijker kunnen benoemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |