Sommige mensen zijn nooit tevreden en moeten om alles zeikenquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:13 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Je moet ook zo denken dat er in de wereld je leeftijdgenoten niet aan voedsel komen etc.
Geniet van je dag
Mensen willen altijd meer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:17 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nooit tevreden en moeten om alles zeiken
Net zoals een of andere lullo in een topic van een paar dagen terug die zichzelf slimmer vond danquote:
Studeren is niet enige wat telt. Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Net zoals een of andere lullo in een topic van een paar dagen terug die zichzelf slimmer vond dan
de rest omdat ie toevallig vwo had gestudeerd. Ik heb toen opgemerkt dat een hoge opleiding niet
altijd een garantie voor geluk is, en blijkbaar heb ik gelijk.
Punt is: wees tevreden met je leven, maar denken dat je maar alles kan krijgen, omdat je op een
hoog niveau hebt gestudeerd, dat is de ultieme faal in het leven.
Mensen denken, ik heb hogequote:Op dinsdag 2 september 2014 09:27 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Studeren is niet enige wat telt. Je hebt gelijk
Soms kijken ze zelfs naar je uiterlijk en hygiëne etc.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:28 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Mensen denken, ik heb hoge
diploma's, die baan krijg ik wel. Maar ze hebben niet door dat tijdens een sollicitatie ook naar je
leeftijd word gekeken (in verband met de hoogte van het salaris), je persoonlijkheid, ben je
sociaal op de werkvloer enzo. Je motivatie. Uiteindelijk word er zoveel gevraagd dat je diploma's slechts bijzaak zijn in het gehele gesprek.
Sommige mensen komen zonder studie erg ver en zijn gelukkig.quote:
Bij een sollicitatie in een restaurant word daar vanzelfsprekend heel goed naar gekeken. En zeg nou zelf: met een belangrijke kantoorbaan, kun je ook niet met 10 kilometer baard en een t-shirt aan komen lopen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:31 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Soms kijken ze zelfs naar je uiterlijk en hygiëne etc.
Sommige mensen switchen na enige jaren van opleiding.
Een mens verandert continu van wat hij wil worden.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:32 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Bij een sollicitatie in een restaurant word daar vanzelfsprekend heel goed naar gekeken. En zeg nou zelf: met een belangrijke kantoorbaan, kun je ook niet met 10 kilometer baard en een t-shirt aan komen lopen.
Je HOEFT hier niet te reageren hoor... In dit geval wil ik het je zelfs afraden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:40 schreef fathank het volgende:
Als je het allemaal zo kut vindt gooi jezelf lekker van een brug af ofzo ipv kuttopics te openen.
Pech voor jou dat ik me daar weinig van aantrek.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:58 schreef Toga het volgende:
[..]
Je HOEFT hier niet te reageren hoor... In dit geval wil ik het je zelfs afraden.
Ik zat ook in dat topic maar vaak zijn mensen met een hoge opleiding qua zelf reflectie en stabiliteit ook niet altijd even stevig. En ellende komt bij iedereen uit het selecteert zich niet op opleidingen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:20 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Net zoals een of andere lullo in een topic van een paar dagen terug die zichzelf slimmer vond dan
de rest omdat ie toevallig vwo had gestudeerd. Ik heb toen opgemerkt dat een hoge opleiding niet
altijd een garantie voor geluk is, en blijkbaar heb ik gelijk.
Punt is: wees tevreden met je leven, maar denken dat je maar alles kan krijgen, omdat je op een
hoog niveau hebt gestudeerd, dat is de ultieme faal in het leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |