Stuur mij een mail, en ik stuur je even een mp3 met wat we hebben op genomen met drumcomputer.
t.waldman@chello.nl
edit Omgeving Amsterdam Zaandam /edit
Succes iig.
quote:Durf ik niet aan
Cryptopsy hoek
Flo Mounier van Cryptopsy is een van de meest technische/creatieve deathmetal drummers die ik ken. Die kerel kan ook flinke jazz partijen drummen, je moet wel van erg goede huize komen wil je mee kunnen met jullie dan
Rob "Killingcupid" is hier de enige drummer die dat niveau volgens mij een beetje aankan. Maar die heeft zelf al plannen voor een band met veel "The Dillinger Escape Plan" invloeden (ook behoorlijk chaotische metal trouwens).
Op fokmuziek zijn er uberhaupt weinig drummers, tenminste weinig drummers die iets van zich laten horen. Misschien kun je die mp3 gewoon online zetten? Genoeg webruimte overal...
quote:Ik vind het ook leuk dat je in 1 jaar veel kunt leren, maar je moet me echt niet OVErschatten. Bovendien, wat moeten zijn nou met een kereltje met kort haar van 17?
yoko=roosendaal dus dat wordt nog wat moeilijk
quote:
the Crown
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 25-10-2002 17:20]
maargoed ik ga het ook proberen dus waarom jij niet!?
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Durf ik niet aan
Ookal zou ik het kunnen, dan heb ik echt de ervaring niet om alles in een paar takes foutloos in te spelen.
Flo Mounier van Cryptopsy is een van de meest technische/creatieve deathmetal drummers die ik ken. Die kerel kan ook flinke jazz partijen drummen, je moet wel van erg goede huize komen wil je mee kunnen met jullie dan
Rob "Killingcupid" is hier de enige drummer die dat niveau volgens mij een beetje aankan. Maar die heeft zelf al plannen voor een band met veel "The Dillinger Escape Plan" invloeden (ook behoorlijk chaotische metal trouwens).
Op fokmuziek zijn er uberhaupt weinig drummers, tenminste weinig drummers die iets van zich laten horen. Misschien kun je die mp3 gewoon online zetten? Genoeg webruimte overal...
[..]Ik vind het ook leuk dat je in 1 jaar veel kunt leren, maar je moet me echt niet OVErschatten. Bovendien, wat moeten zijn nou met een kereltje met kort haar van 17?
[..]
quote:He dude,
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Durf ik niet aan
Ookal zou ik het kunnen, dan heb ik echt de ervaring niet om alles in een paar takes foutloos in te spelen.
[..]Ik vind het ook leuk dat je in 1 jaar veel kunt leren, maar je moet me echt niet OVErschatten. Bovendien, wat moeten zijn nou met een kereltje met kort haar van 17?
[..]
Als jij het wil proberen graag. Stuur me anders iig een mail dan kan ik je laten horen waar we mee bezig zijn. Drummers zijn megaschaars dus we willen het graag proberen.
quote:Omdat ik 17 ben? Geen eigen auto, geen OV. En ik ben gewoon te slecht, what the fuck
maargoed ik ga het ook proberen dus waarom jij niet!?
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop32.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop33.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop26.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop27.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop25.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop28.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop34.mp3
http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//thedeathgrunt.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 25-10-2002 22:51]
quote:Dat bedoel ik
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:05 schreef Metamorphozis het volgende:
Kom op zeg.. als je weet dat je 3 uur treinen vanaf amsterdam woont
En Ben, de afstand is inderdaad een groot probleem. Anders had je het absoluut eens moeten proberen, "wie niet waagt, wie niet wint" En je kunt heel snel heel veel leren.
Ow...en ik kan echt bij lange na niet zo goed drummen als Flo van Cryptopsy of Chris van TDEP. I wish
En etter...ik hoop snel wat te kunnen laten weten. Ik heb echt zin in een jamsessie man
quote:Ik zou hier in Rotterdam enorm blij met je zijn.
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:05 schreef Yokozuna het volgende:
Bovendien, wat moeten zijn nou met een kereltje met kort haar van 17?
En verder hoe meer reacties hoe beter!
Effe een nummer online gezet, is al een wat ouwere, meer straight forward. In een halve dag op genomen. let me know.
http://www.geocities.com/waldmanthomas/king.mp3
[Dit bericht is gewijzigd door Thomasumo op 26-10-2002 10:33]
quote:Ik ook wel hoor, maar ik heb net ff Yokozuna gehoord en moet zeggen dat ik het best goed vind klinken... als jij nog beter ben....
Op vrijdag 25 oktober 2002 23:26 schreef killingcupid het volgende:
Thomas,
Succes met je band dude. (robbie hier)En Ben, de afstand is inderdaad een groot probleem. Anders had je het absoluut eens moeten proberen, "wie niet waagt, wie niet wint"
En je kunt heel snel heel veel leren.
Ow...en ik kan echt bij lange na niet zo goed drummen als Flo van Cryptopsy of Chris van TDEP. I wish![]()
En etter...ik hoop snel wat te kunnen laten weten. Ik heb echt zin in een jamsessie man
Yokozuna: ik vind die drumloopjes best goed klinken hoor! je ben nog niet zo goed als virgil donati (gister gezien... en ppppppfffffffffff) maar er zijn wel zeker veel mindere drummers als jij
Als ik je een tip mag geven als een gitarist, misschien moet je ook wat meer 'open' fill's gaan spelen, je drum alles constant helemaal dicht en als je wat meer afwisseld zijn die volle fill's ook wat gaver. (als je daar van houd moet je echt is origin gaan luisteren, http://artists.mp3s.com/artists/143/origin_relapse_records.html die drumt alles nog voller )
[Dit bericht is gewijzigd door _Etter_ op 26-10-2002 14:13]
quote:Tuurlijk is rob beter dan ik, hij drumt ookal (eh) 8x langer
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:02 schreef _Etter_ het volgende:[..]
Ik ook wel hoor, maar ik heb net ff Yokozuna gehoord en moet zeggen dat ik het best goed vind klinken... als jij nog beter ben....
maargoed ik wil zeker wel een keer komen want het is altijd leuk een beetje te jammen (maar ik ben nog steeds van mening dat ik te slecht ben hoor
)
Yokozuna: ik vind die drumloopjes best goed klinken hoor! je ben nog niet zo goed als virgil donati (gister gezien... en ppppppfffffffffff) maar er zijn wel zeker veel mindere drummers als jij
Flo, Chris en Gene zijn horen wat mij betreft trouwens tot de top10 metaldrummers.
quote:Dan snap je niet met welke intentie ik die drumloops heb gemaakt. Het meeste is gewoon wat patswerk achter elkaar gespeeld, die zijn helemaal niet bedoeld voor "muziek".
je drum alles constant helemaal dicht en als je wat meer afwisseld zijn die volle fill's ook wat gaver. (als je daar van houd moet je echt is origin gaan luisteren,
Als ik de hele tijd zo zou drummen zou ik nieteens in een band kunnen Dan denken ze "wat een klote drummer, hij wil alleen maar overheersen"
- en terecht.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2002 14:20]
vergeet reinhoud niet
quote:Tony Laureano is de absolute patsalles voldrummer
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:15 schreef _Etter_ het volgende:
hmmm nu heb je vast niet gelezen wat ik nu heb aangepast in mijn vorige bericht....vergeet reinhoud niet
Ontopic: ik zou het proberen als ik dichter bij woonde. Dit is gewoon NIET praktisch. Rob heb je trouwens een nieuw msn adres? Ik zie je er nooit meer
quote:Jewel
hmmm nu heb je vast niet gelezen wat ik nu heb aangepast in mijn vorige bericht....
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2002 14:20]
quote:Oh de gitaren, de drums klinken echt top hoor. Behalve die bass drum trigger, die is niet stoer.
de productie alleen niet zo lekker klinken
Maargoed, de meeste mp3's die ik postte zijn echt niet representatief voor wat ik normaal speel. En de afstand blijft te groot als je dit serieus wilt aanpakken.
King bevalt me trouwens behoorlijk, met name de bassriffs.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2002 14:24]
quote:Ja, dat vind ik tegenwoordig ook altijd jammer. Het klinkt altijd zo nep. Alleen bij de laatste mayhem vind ik het lekker klinken omdat het daar past binnen de context van de teksten en de muziek.
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:21 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Oh de gitaren, de drums klinken echt top hoor. Behalve die bass drum trigger, die is niet stoer.
quote:triggers en vooral bassdrum triggers worden al heel lang gebruikt hoor. En wat wil je anders, bassdrums die veel te zacht klinken omdat je op dat tempo weinig volume meer kunt creeren?
Op zaterdag 26 oktober 2002 14:24 schreef _Etter_ het volgende:[..]
Ja, dat vind ik tegenwoordig ook altijd jammer. Het klinkt altijd zo nep. Alleen bij de laatste mayhem vind ik het lekker klinken omdat het daar past binnen de context van de teksten en de muziek.
Als je enkel de bassdrum triggers kan het echt nog prima dynamisch klinken. Ik ken maar weinig snelle deathmetal drummers die hun bassdrum niet triggeren. Maar sommige drummers triggeren alles behalve de bekkens, bv. die patser van Emperor (zit nu bij Zyklon, niet Zyklon-B) die triggert ook zijn toms en zijn snare. Dat vind ik dus echt nix. En dan die vieze bassdrum triggers met ALLEEN maar klik klik klik verder niets, dan kun je net zo goed tegen een stuk metaal rammen met je pedaal
En snel drummen kunnen zoveel death/black metal patsers, dat is weinig bijzonders meer. Ik heb veel meer respect voor drummers die wat origineels neerzetten, en dan hoeven ze niet perse de snelste blasters te zijn.
Zolang wat ze uitvoeren maar strak is, dus niet zoals die nieuwe zuig drummer van Cradle of Filth die blastbeats op traag tempo NOG te traag speelt
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-10-2002 14:31]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |