abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 september 2014 @ 11:18:53 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_144266374
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:28 schreef Lotusss het volgende:
Zo naar de kerk :D

Uit respect voor mijn overleden oma O+
Doe je dat elke week of is vandaag een speciale dag?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 september 2014 @ 17:03:43 #102
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_144276510
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Doe je dat elke week of is vandaag een speciale dag?
Mijn Engelse oma was altijd heel actief voor een kerk in haar dorpje. Elk jaar als we in die regio op vakantie zijn, gaan we daar een zondag naar de kerk.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_144277405
Goedemiddag.

Lotuss hoe was het in de kerk?

Ben zelf vanmiddag naar een trouwerij geweest. Vind het toch elke keer weer machtig mooi om te zien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_144277740
Respect. Daar kun je geen genoeg van krijgen ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 september 2014 @ 18:09:37 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_144278375
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 17:03 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Mijn Engelse oma was altijd heel actief voor een kerk in haar dorpje. Elk jaar als we in die regio op vakantie zijn, gaan we daar een zondag naar de kerk.
Ah, vandaar. Mooi :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 september 2014 @ 20:10:15 #106
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_144283729
Kerk was weer mooi. Anglicaans neigt naar katholiek maar dan afgezwakt en veel informeler. Dus het is meer het samenzijn en een goed persoon streven te zijn, dan de hel & verdoemenis die in NL het onderwerp is.

Daarna nog even naar Cornwall gereden langs de kust en in een beer garden lekker gegeten.

En ook nog iets top secrets gezien :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Lotusss op 07-09-2014 20:44:42 ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_144285200
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 20:10 schreef Lotusss het volgende:
En ook nog iets top secrets gezien :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannond :D
  Redactie Frontpage zondag 7 september 2014 @ 21:40:11 #108
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_144290876
Ik las vandaag dat Jack the Ripper ontmaskerd zou zijn :o door DNA onderzoek zou vastgesteld zijn dat de identiteit een Poolse immigrant was, kapper van beroep, die knettergek is gestorven in een gekkenhuis.

Voor mij voelt dit echt als HUGE nieuws, maar ik kan bijna niet geloven dat het nu 'opgelost' is :o Komt denk ik vooral doordat ik hier wel wat fascinatie voor had toen ik jonger was en we afgelopen zondagavond de Jack the Ripper Walk hebben gedaan in Londen :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_144297600
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik las vandaag dat Jack the Ripper ontmaskerd zou zijn :o door DNA onderzoek zou vastgesteld zijn dat de identiteit een Poolse immigrant was, kapper van beroep, die knettergek is gestorven in een gekkenhuis.

Voor mij voelt dit echt als HUGE nieuws, maar ik kan bijna niet geloven dat het nu 'opgelost' is :o Komt denk ik vooral doordat ik hier wel wat fascinatie voor had toen ik jonger was en we afgelopen zondagavond de Jack the Ripper Walk hebben gedaan in Londen :P
Whehe, afgelopen week heb ik nog naar een online uitleg van een bordspel met het thema Jack the Ripper gekeken. Het spel heet Letters from Whitechapel.
Ik ben niet zo gefascineerd als jij, maar ik vind het ook wel interessant (recent een boekje getiteld Infamous Murders gekocht).

Lotusss, ik dacht dat NL juist minder van de hel en verdoemenis was, omdat hier het protestantisme overheerst. :?
pi_144298868
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 23:37 schreef wyccie het volgende:
Lotusss, ik dacht dat NL juist minder van de hel en verdoemenis was, omdat hier het protestantisme overheerst. :?
Dat denken veel mensen, maar het protestantisme overheerst hier helemaal niet: er zijn meer katholieken dan protestanten in Nederland.



Overigens is dit plaatje alweer verouderd (het is van 2008); volgens de laatste cijfers die ik heb gezien is die 42% niet-religieus inmiddels 48-50%.
pi_144299066
Oh, vreemd. Dan dacht ik dat waarschijnlijk omdat ons koninklijk huis wel protestants is? Daar was toch ooit dat gedoe met prinses Christina en Hugo De Bourbon Parma mee?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 september 2014 @ 00:17:55 #112
39237 crew  H_T
2733
pi_144299141
Komt dat niet doordat mensen met katholieke achtergrond zich eerder als zodanig identificeren, ook al gaan ze nooit naar de kerk?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_144299510
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 00:15 schreef wyccie het volgende:
Oh, vreemd. Dan dacht ik dat waarschijnlijk omdat ons koninklijk huis wel protestants is?
Dat vermoed ik ook, ja.

quote:
Daar was toch ooit dat gedoe met prinses Christina en Hugo De Bourbon Parma mee?
Dat is Irene. Christina was met de (overigens ook katholieke) Jorge Guillermo getrouwd.
pi_144299564
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Komt dat niet doordat mensen met katholieke achtergrond zich eerder als zodanig identificeren, ook al gaan ze nooit naar de kerk?
Ik weet het niet. Wel is het zo dat de protestanten (hetgeen overigens in deze cijfers inclusief hervormd en gereformeerd is) harder schreeuwen. De straatevangelisten zitten in die hoek.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 8 september 2014 @ 06:33:35 #115
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144302527
Hallo allemaal. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144302587
:W mogguh c_/
pi_144302671
Goedemorgen :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 8 september 2014 @ 07:18:17 #118
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144302676
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 06:52 schreef iamredleader het volgende:
:W mogguh c_/
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 07:17 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen :)
:W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2014 @ 08:26:16 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_144303103
:W
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_144304326
Goedemorgen

Mijn vriend is door zijn schoonzus uitgenodigd voor een open dag bij KLM en hun kleine zou ook meegaan. Nu blijkt dat de kleine eigenlijk ook volwaardig introducee is. Dus als het nou niet lukt om de aanmelding om te zetten, mag ik straks een dag lang op mijn nichtje passen O+
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2014 @ 10:13:04 #121
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_144304690
:D Leuk dat je daar zo blij van wordt ;) ik zou blijer zijn als ik mee mocht naar KLM denk ik _O-

Gisteren bij m'n zus geweest en m'n neefje een broodje laten eten O+ en daarvoor heb ik Superman met 'm gespeeld _O- hij kreeg een slabbetje om, slabbetje op z'n rug gedaan en hem door de kamer laten 'vliegen' :D

of dat er mee te maken had dat hij later z'n eerder gegeten banaan en brood er weer uitspuugde laat ik in het midden :@ :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 8 september 2014 @ 10:20:46 #122
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144304847
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:13 schreef Etcetera het volgende:
:D Leuk dat je daar zo blij van wordt ;) ik zou blijer zijn als ik mee mocht naar KLM denk ik _O-

Dit. _O- _O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 8 september 2014 @ 10:25:42 #123
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_144304942
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:13 schreef Etcetera het volgende:

Gisteren bij m'n zus geweest en m'n neefje een broodje laten eten O+ en daarvoor heb ik Superman met 'm gespeeld _O- hij kreeg een slabbetje om, slabbetje op z'n rug gedaan en hem door de kamer laten 'vliegen' :D

of dat er mee te maken had dat hij later z'n eerder gegeten banaan en brood er weer uitspuugde laat ik in het midden :@ :')
_O- _O- _O- _O- ^O^ _O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_144304998
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:13 schreef Etcetera het volgende:
:D Leuk dat je daar zo blij van wordt ;) ik zou blijer zijn als ik mee mocht naar KLM denk ik _O-
Ik had me er al bij neergelegd dat ik niet mee mocht ;)
quote:
Gisteren bij m'n zus geweest en m'n neefje een broodje laten eten O+ en daarvoor heb ik Superman met 'm gespeeld _O- hij kreeg een slabbetje om, slabbetje op z'n rug gedaan en hem door de kamer laten 'vliegen' :D

of dat er mee te maken had dat hij later z'n eerder gegeten banaan en brood er weer uitspuugde laat ik in het midden :@ :')
:D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 september 2014 @ 10:33:23 #125
39237 crew  H_T
2733
pi_144305092
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:13 schreef Etcetera het volgende:
:D Leuk dat je daar zo blij van wordt ;) ik zou blijer zijn als ik mee mocht naar KLM denk ik _O-

Gisteren bij m'n zus geweest en m'n neefje een broodje laten eten O+ en daarvoor heb ik Superman met 'm gespeeld _O- hij kreeg een slabbetje om, slabbetje op z'n rug gedaan en hem door de kamer laten 'vliegen' :D

of dat er mee te maken had dat hij later z'n eerder gegeten banaan en brood er weer uitspuugde laat ik in het midden :@ :')
Volgende keer wat minder hard knijpen ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')