Met Patty Brard en Patrica Paay zeker!quote:Op maandag 1 september 2014 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo lees ik die interviews ook altijd
Pfff gelukkig je bent er nog. zag nergens reactie van je.quote:Op maandag 1 september 2014 19:42 schreef Spongeboss het volgende:
Fappen echte mannen vechten tegen hun zwaktes, en eten geen kaas.
Niet fappen op Samsonquote:Op maandag 1 september 2014 20:01 schreef IBAZ het volgende:
Ik had het net weer toen ik Samson en Gert zat te kijken. Jeanine de Bolle. OEH.
Ja als je al tijden geilt op zulke mensen en dan al genoegen neemt met een 'In clothes' pic van zo'n celeb aka AG of VJ tja dan kan je hard gaan. 5x is wel veel thoquote:Op maandag 1 september 2014 19:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat is er zo interessant aan die fappening? Kom op het zijn maar celebs?
En dit. Wat een homoquote:
Waarom zijn er geen pervs die mannen nudes doen uitlekkenquote:Op maandag 1 september 2014 20:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja als je al tijden geilt op zulke mensen en dan al genoegen neemt met een 'In clothes' pic van zo'n celeb aka AG of VJ tja dan kan je hard gaan. 5x is wel veel thoDan moet je je kut voelen man pff
[..]
En dit. Wat een homo
ehh huh?quote:Op maandag 1 september 2014 20:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen pervs die mannen nudes doen uitlekken
Zo van: Dan hebben andere mannen en vrouwen ook wat om blij over te zijn. 50% van de wereld bevolking is nu aan het fappen/wat vrouwen dan ook doen, en 50% moet zielig huilen in een hoekje want er zijn geen naakte mannen.quote:Op maandag 1 september 2014 20:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ehh huh?
Die van Ariana zijn wel lekker hoor. Tis wel beetje karig eerlijk gezegt alles.
quote:Op maandag 1 september 2014 20:51 schreef IBAZ het volgende:
Kijk, we hebben het wel over een serieus lekker wijf, hè.
[ afbeelding ]
Ik denk serieus dat de meeste vrouwen heus wel op leuke meisjes kunnen vrouwfappen. Mannen op mannen lijkt me dan weer moeilijk...quote:Op maandag 1 september 2014 20:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zo van: Dan hebben andere mannen en vrouwen ook wat om blij over te zijn. 50% van de wereld bevolking is nu aan het fappen/wat vrouwen dan ook doen, en 50% moet zielig huilen in een hoekje want er zijn geen naakte mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |