Dit inderdaad. Vind de 5/5s echt een fijn formaat hebben, groter hoeft wat mij betreft niet. Ben er echter bang voor dat het toch helemaal gaat verdwijnen. Nu hoef ik nog niet direct een nieuwe, want heb deze nog maar iets langer dan een jaar maar de 6s zal niet veel anders zijn dan de 6.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Hopelijk blijft het 4" formaat wel anders zou ik dat echt een gemis vinden. Tenzij ze met iets komen zodat het scherm wel goed met een hand te bedienen is. Ook voor de mensen met kleinere handen.
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kennelijk nog nooit in de VS geweest (laat staan dat je een paspoort hebt)?
? Die heb ik nog niet gehoord. Wel gehoord over vertraging...quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar de geruchte zeggen dat er geen 5" scherm gaat komen.
De paranoia is sterk in dezequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.
Bij commerciële producten die biometrische gegevens scannen gebruik ik deze functionaliteit niet. Als deze functionaliteit verplicht is dan koop ik het product niet.
Je moet je biometrische gevens toch echt niet achter willen laten bij een big brother Google of Apple. Hell.. ik vertrouw ze niet eens mijn foto's of andere persoonlijke data toe.
Nja, zolang de 5s goed is en zijn tijd ver vooruit is hoef je natuurlijk geen nieuwequote:Op dinsdag 2 september 2014 15:18 schreef Dimens het volgende:
Maar eigenlijk hoor ik natuurlijk te zeggen; "Natuurlijk, als het Apple is koop ik het sowieso."
Waarom zou je overheden wel vertrouwen? Zelfde laken een pak...quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Zeker wel in de VS geweest en daarbij inderdaad vingerafdruk en foto achter gelaten. Je hebt weinig keuze hè.
Bij commerciële producten die biometrische gegevens scannen gebruik ik deze functionaliteit niet. Als deze functionaliteit verplicht is dan koop ik het product niet.
Je moet je biometrische gevens toch echt niet achter willen laten bij een big brother Google of Apple. Hell.. ik vertrouw ze niet eens mijn foto's of andere persoonlijke data toe.
Volledig mee eens. Alleen heb ik weinig keuze als ik een paspoort nodig heb of toch echt de VS in moet. Weigeren is dan geen optie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou je overheden wel vertrouwen? Zelfde laken een pak...
Een 4,7" en 5,5" scherm zullen volgens de geruchten komen, geen 5" scherm.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:17 schreef very het volgende:
[..]
? Die heb ik nog niet gehoord. Wel gehoord over vertraging...
Ik heb mij er al bij neergelegd dat privacy verleden tijd is.... Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Volledig mee eens. Alleen heb ik weinig keuze als ik een paspoort nodig heb of toch echt de VS in moet. Weigeren is dan geen optie.
Lekker allemaal bang zijn, daar wordt de wereld beter vanquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
'Paranoid should be the default status of anybody'
En zelfs dan niet. Anderen zetten toch wel foto's van jou op het web en dergelijken. Mijn naam staat ook een paar keer op het internet op websites waar ik het liever nooit had zien staan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.
ohjaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een 4,7" en 5,5" scherm zullen volgens de geruchten komen, geen 5" scherm.
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb mij er al bij neergelegd dat privacy verleden tijd is.... Alleen door volledig alle technologie en comfort achter je te laten kun je dat terug krijgen.
Ligt er aan hoe ze die gps data gaan gebruiken, maar anders zie ik daar best voordelen in ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.
Je hebt immers toch niets te verbergen right.
Anyway... point taken. Dit is niet het topic is om dit inhoudelijk verder te bediscussieren.
De gegevens van de scan worden niet bij Apple opgeslagen maar in de A7 processor van de iPhone. Er wordt ook geen back-up van gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb een voertuigvolgsysteem en dat profileren gebeurt ook wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:38 schreef Revolution-NL het volgende:
Er is meer dan zwart en wit. Maar als er geen toch al geen privacy is dan begrijp ik dat in jouw optiek het geen probleem is als men een gps zender in je auto bouwt en je apparatuur in huis gebruikt om je gedrag te profileren.
Ik heb bijzonder veel te verbergen zelfs...quote:Je hebt immers toch niets te verbergen right.
Apple heeft je vingerafdruk niet. bronquote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die vrijwillig hun vingerafdruk afstaan aan Google of Apple
quote:Touch ID doesn't store any images of your fingerprint. It stores only a mathematical representation of your fingerprint. It isn't possible for your actual fingerprint image to be reverse-engineered from this mathematical representation. iPhone 5s also includes a new advanced security architecture called the Secure Enclave within the A7 chip, which was developed to protect passcode and fingerprint data. Fingerprint data is encrypted and protected with a key available only to the Secure Enclave. Fingerprint data is used only by the Secure Enclave to verify that your fingerprint matches the enrolled fingerprint data. The Secure Enclave is walled off from the rest of A7 and the rest of iOS. Therefore, your fingerprint data is never accessed by iOS or other apps, never stored on Apple servers, and never backed up to iCloud or anywhere else. Only Touch ID uses it, and it can't be used to match against other fingerprint databases.
Helaas is die awkward in gebruik en niet zo goed als TouchID.quote:Op maandag 1 september 2014 23:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner.
http://appleinsider.com/a(...)t&utm_medium=twitterquote:Op dinsdag 2 september 2014 03:35 schreef Michielos het volgende:
werd ook gezeikt over dat er zoiets als usernames doorgestuurd zou worden naar servers bij bepaalde Android devices, blijkt opeens dat hele iOs zo lek als een zeef te zijn![]()
Apple onderzoekt uitlekken naaktfoto's
wow.. just wow ...![]()
![]()
Maar goed, dit zal natuurlijk wel door de heilige Apple elite hier rechtgeluld worden, want Apple is de heiligheid zelve. TOP producten voor een schappelijk prijssie, doen niks fout, zijn de goedheid zelve enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |