Van die mensen die hun telefoon in hun zak bewaren ipv in hun nektasje bedoel je?quote:Op maandag 1 september 2014 20:22 schreef Druppelss het volgende:
Ow, ja, ook voor oude personen waarbij alles simpel moet is Apple wel prima.
Iets met rendement. Veel verkopen betekent ook niet dat je daadwerkelijk veel winst draait. Apple pakt het heel slim aan maar gelukkig zijn er genoeg simpele zielen als jij die daar niets van snappen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hoe verwachten ze ooit met zulke prijzen te kunnen concurreren met Android. Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
Zoals wat?quote:Op maandag 1 september 2014 20:04 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Loooool
Niet weten dat iPhone vrijwel alles gemaakt heeft waardoor dat inferieure schijt android nu nog kan leven
Oh , en Android![]()
en natuurlijk Samsungx100
Dat je dit nog durft te zeggen na je verschrikkelijke faal in dat andere topic.quote:Op maandag 1 september 2014 22:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
heel Ios7 is zowat bij elkaar gejat van Android en custom roms.
Wat was die faal ook alweer?quote:Op maandag 1 september 2014 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat je dit nog durft te zeggen na je verschrikkelijke faal in dat andere topic.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Zijn er daadwerkelijk mongolen op de aarde die dat voor over hebben?
Vingerafdrukscanner is niet iphone gebonden, kan net zo goed ook in Android toestellen gebouwd worden. Sterker nog, Galaxy S5 heeft een vingerafdrukscanner. App-winkel opwaarden? Je kan gewoon met paypal betalen bij android, dan waardeer je je paypal op. Of je kan een prepaid creditcard kopen. Automatische helderheid? Denk je echt dat alleen iphone dat heeft? Ik heb met mijn Nexus 5 ook nooit last van automatisch opstarten. Ik heb het letterlijk 0 keer gehad. En er was een artikel waarin stond dat iphone apps vaker crashen dan android.quote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kut, druk per ongeluk op een knop en heel mijn reactie weg. Nexus 5 he, met iPhone heb je dat niet.
[..]
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.
Want bij Android start het toestel wel gewoon at random op? Wat lul jequote:Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kut, druk per ongeluk op een knop en heel mijn reactie weg. Nexus 5 he, met iPhone heb je dat niet.
[..]
Ja. Een iPhone werkt gewoon altijd goed. En bepaalde dingen beter dan hetzelfde op een Android telefoon. Ik noem de vingerafdrukscanner, mobiel Fok!ken, de app-winkel opwaarderen, automatische helderheid. En de iPhone heeft nooit last van zomaar opnieuw opstarten. Daarom vind ik de iPhone/iOS beter dan Samsung/Android.
iOS is niets specialer dan android...quote:Op maandag 1 september 2014 18:46 schreef wip_kip het volgende:
Daarentegen draait iPhone op iOS wat ik een verschrikkelijk lekker besturingssysteem vind (+ loopt zeer soepeltjes samen met alle andere Apple overpriced shit).
Maar verder vind ik je klacht redelijk gegrond ja.
De NSA moest gniffelen.quote:Op maandag 1 september 2014 23:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die vrijwillig hun vingerafdruk afstaan aan Google of Apple
Ik kan iPhone kopen maar ik doe het niet. Je hele stelling gaat dus niet op.quote:Op maandag 1 september 2014 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Voor het simpele, arme volk is er Android.
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaadquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef GhpH het volgende:
Ieder bedrijf moet winst maken maar een iPhone maken kost apple $194 USD.Apple zal failliet gaan want het gaat steeds achteruit.
Überhaupt reizen met het OV.quote:
160 miljard in een potje waar ze bij god niet weten wat ze ermee moeten doen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaad
Want dat je veel hebt is een garantie dat je de topper blijft? Ik heb het niet over vandaag op morgen. Maar paar jaar geleden was de appel hype veel groter. Nu is appel het mislukte buitenbeentje. Alleen al dat gekut met apart gevormde poorten of dingen als de ipad mini laten al zien dat ze schijt hebben aan de rest en het liefst mogelijk de klant leegmelken. Dit heeft men eindelijk eens door.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met 160 miljard dollar in cash ga je snel failliet inderdaad
eehm.. zelfde hardware als in elke andere telefoon, alleen niet de laatste nieuwe versiequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Je betaald nou eenmaal voor kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |