GOOGLE moet dus een terechte klacht wezen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Admob is vernieuwd en de oude versie wordt niet meer ondersteunt. Ze verplichten mij om over te stappen op de nieuwe admob maar ik snap er helemaal niets van. En van de zaken die ik verplicht moet regelen is het invoeren van mijn rekeninggegevens zodat ze geld kunnen afschrijven van mijn rekeningen. WTF? Ik hoor juist van hun geld te krijgen. Moet ik nu ineens ergens voor betalen? Wat is deze shit?
Wat zou het verschil zijn als ik gisteren ging updaten?quote:Op maandag 1 september 2014 18:44 schreef Flitskikker het volgende:
Ja had je gisteren maar moeten updaten dan.
Geld komt nu direct op je rekening in plaats van PayPal.
Gisteren was volgens mij de laatste dag dat je apps met de oude SDK kon publiceren.quote:Op maandag 1 september 2014 18:45 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Wat zou het verschil zijn als ik gisteren ging updaten?
Maar ik heb als apps die met de oude SDK werken. Ze zeggen dat ik mijn oude account moet omzetten in de nieuwe admob. Dus maakt het geen reet uit?quote:Op maandag 1 september 2014 18:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gisteren was volgens mij de laatste dag dat je apps met de oude SDK kon publiceren.
Ja, dat is wel verplicht. Te snel gelezen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Maar ik heb als apps die met de oude SDK werken. Ze zeggen dat ik mijn oude account moet omzetten in de nieuwe admob. Dus maakt het geen reet uit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |