Dat dus.quote:
Tsja, makkelijk te zeggen over een meisje van twaalf..quote:
15, toen ze zelfmoord pleegde.quote:Op maandag 1 september 2014 18:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Tsja, makkelijk te zeggen over een meisje van twaalf..
Maar als ik het goed heb begrepen 12 toen het begon met de bedreigingen en afpersingen e.d. Mensen kunnen walgelijk zijn.quote:
Oh ja, dat zou best kunnen. Jup, fucking gestoorde mongolen zijn dat.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen 12 toen het begon met de bedreigingen en afpersingen e.d. Mensen kunnen walgelijk zijn.
De pesters deden waarschijnlijk gewoon leuk mee, omdat het 'grappig' is. Maar er is in ieder geval één misselijke vieze vent geweest die dit is begonnen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:41 schreef Aalscholver het volgende:
Had het niet andersom moeten zijn? Hoe kunnen die pesters met zichzelf leven.
En ze koos er zelf voor om weer online te komen toen er geen problemen waren terwijl iedereen haar had gewaarschuwd.quote:Op maandag 1 september 2014 18:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb begrepen 12 toen het begon met de bedreigingen en afpersingen e.d. Mensen kunnen walgelijk zijn.
Dat is niet zo slim inderdaad, maar het is een fucking kind. En al helemaal geen reden om haar verder te slopen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En ze koos er zelf voor om weer online te komen toen er geen problemen waren terwijl iedereen haar had gewaarschuwd.
Ze was een zwak persoon, ongeacht haar leeftijd, dit was bevestigd door haar inconsequentie en zelfmoord.quote:Op maandag 1 september 2014 18:51 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim inderdaad, maar het is een fucking kind. En al helemaal geen reden om haar verder te slopen.
Flikker toch op, achterlijke.quote:Op maandag 1 september 2014 18:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ze was een zwak persoon, ongeacht haar leeftijd, dit was bevestigd door haar inconsequentie en zelfmoord.
Natuurlijk wel zielig en alles, maar zo is de wereld nou eenmaal, mensen die geestelijk of fysiek zwak zijn sterven eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |