Niet bekogeld maar wel voor me ja...maar wat voor gore simpele ziel tokkie moet je zijn om dat te doenquote:Op maandag 1 september 2014 18:18 schreef Tosti-vreter het volgende:
TS wordt bekogeld met troep (terecht, want DEVIEZEMAN), zodoende onterechte klacht.
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Toch nog een terechte klachtquote:Op maandag 1 september 2014 18:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niet bekogeld maar wel voor me ja...maar wat voor gore simpele ziel tokkie moet je zijn om dat te doen
Wordt vast weggegooid uit auto's van 1999 of ouder.quote:Op maandag 1 september 2014 18:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niet bekogeld maar wel voor me ja...maar wat voor gore simpele ziel tokkie moet je zijn om dat te doen
Nee uit een ferrari.quote:Op maandag 1 september 2014 18:26 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wordt vast weggegooid uit auto's van 1999 of ouder.
Resultaat is dat je er in de auto geen last meer van hebt, dus het is waarschijnlijk vooral een praktische overweging.quote:Op maandag 1 september 2014 18:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat tering asociaal blijft dat toch zeg...sommige mensen gooien gewoon zonder schaamte complete MC Donalds tassen vol bakjes/bekers zo het raam uit![]()
![]()
De klacht was daarom ook rommel, niet alleen afval van de MC Donalds.quote:Op maandag 1 september 2014 18:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mensen met een Ferrari eten die rommel niet rotzak.
Niet alleen mensen met een Ferrari hoor....quote:Op maandag 1 september 2014 18:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Mensen met een Ferrari eten die rommel niet rotzak.
Vraag me altijd af wat zulke mensen er zélf van denken als ze iemand zoiets zien doen bij hun zelf voor de deur.....quote:Op maandag 1 september 2014 18:32 schreef Ludd het volgende:
Terecht klacht. Wat mij betreft worden lijfstraffen voor dergelijke daders ingevoerd, of toch op zijn minst een werkkamp.
Geen kenteken kunnen noteren....?quote:Op maandag 1 september 2014 18:47 schreef IBAZ het volgende:
Gasten die brandende peuken uit het raam van de auto flikkeren.
Ik kreeg er één in mijn linkeroog toen ik achter zo'n lul reed op mijn motor.
Gelukkig kon ik de boel onder controle houden en de vluchtstrook halen zonder een valpartij.
Ik kan je wel vertellen dat een brandwond in je oog iets is wat je je grootste vijand niet toewenst.
Die 6 dagen met verband op het oog waren overigens wel spannend, gelukkig is alles weer helemaal geheeld.
Ik was al lang blij dat ik kon stoppen zonder te vallen.quote:Op maandag 1 september 2014 18:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen kenteken kunnen noteren....?
En sindsdien doe je de klep altijd maar dicht?quote:Op maandag 1 september 2014 18:51 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat ik kon stoppen zonder te vallen.
Die zooi is gewoon biologisch afbreekbaar, zie je straks niets meer van.quote:Op maandag 1 september 2014 18:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat tering asociaal blijft dat toch zeg...sommige mensen gooien gewoon zonder schaamte complete MC Donalds tassen vol bakjes/bekers zo het raam uit![]()
![]()
Ik doe dat ook wel eens.quote:Automobilisten die rotzooi uit het autoraam gooien
Dat kan best een beetje entertainmentwaarde hebben als er iemand in de buurt staat die als milieuhippie oogt.quote:Op maandag 1 september 2014 18:38 schreef Scaletta het volgende:
en papier en blikjes expres in de plasticverzamelbak gooide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |