Dit.quote:
Eensquote:Op maandag 1 september 2014 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die met het OV reizen, paupers
Dan ga je staan.quote:Op maandag 1 september 2014 17:38 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het alternatief is staan uiteraard.
Daar word ik niet veel vrolijker van. Gangpad staat vol en zulksquote:
Maar kennelijk dus wel een beetje.quote:Op maandag 1 september 2014 17:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Daar word ik niet veel vrolijker van.
Heb een zeer onwelriekende ruft gelatenquote:Op maandag 1 september 2014 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar kennelijk dus wel een beetje.
Dan is het dus je eigen schuld dat je blijft zitten.
Stoer manquote:Op maandag 1 september 2014 17:43 schreef pijltjegooien het volgende:
Heb een zeer onwelriekende ruft gelaten
Uitstappen en lopen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:36 schreef pijltjegooien het volgende:
Volgende keer neem ik vrij als mn auto kapot is.
Ik zit nu in een soort auschwitztrein naast een Surinaamse zeug van zeker 150 kg die harder stinkt dan een toilet waarin ik een hoop heb gelegd na een avond met bier en shoarma
Ik word godverdomme vermorzeld door die stinkbom.
Laten we jouw moeder nu niet in dit topic betrekken.quote:Op maandag 1 september 2014 17:45 schreef HPLC het volgende:
Van die eendagsvliegen die gaan huilen omdat ze één keertje naast een stinkende dikzak zitten
Hahahaha een grap over mijn moeder. haahahahaha. Goeie hihihiquote:Op maandag 1 september 2014 17:47 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Laten we jouw moeder nu niet in dit topic betrekken.
Nee, beter je best doen.quote:Op maandag 1 september 2014 17:38 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het alternatief is staan uiteraard.
Je impliceert nu dat de enige opties staan of zitten zijn, dat je dus niet ergens anders kan gaan zitten. Dat geloof ik niet.quote:
Mijn horizon werd nogal ingekort.quote:Op maandag 1 september 2014 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je impliceert nu dat de enige opties staan of zitten zijn, dat je dus niet ergens anders kan gaan zitten. Dat geloof ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |