Zouden mensen hier ook nuchter op gestemd hebben? Ik moet zelf toch wel behoorlijk ver heen zijn wil ik dit leuk vinden...
quote:Kalverliefde van hem vind ik wel een mooi liedje. Staat die er ook in? FF checken....
Op donderdag 26 december 2002 12:38 schreef Seborik het volgende:
Nee!!! Niet Robert Long! Wat erg en dan ook nog dit nummer.
-edit- Nee dus. En dit wel!!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 26-12-2002 12:40]
quote:M'n ouders hadden een bandje met de beste songs (ook dit nummers) van Robert Long en dat werd dan in de auto gedraaid en telkens omdraaien wanneer het afgelopen was.
Op donderdag 26 december 2002 12:38 schreef Jane het volgende:
Robert Long met Iedereen doet het.Zouden mensen hier ook nuchter op gestemd hebben? Ik moet zelf toch wel behoorlijk ver heen zijn wil ik dit leuk vinden...
Het kan!
Dit zijn van die deuntjes die je wel kent, maar nooit de titel of artiest van weet. Niet mijn ding, maar wel leuk dat zulke nummers er ook instaan. Ik vraag me wel af wie er op stemt...
quote:Vind het altijd van die muziek die ze op de plaatselijke braderie opzetten.
Op donderdag 26 december 2002 12:42 schreef Jane het volgende:
Billy Vaughn Orchestra - Sail along silvery moonDit zijn van die deuntjes die je wel kent, maar nooit de titel of artiest van weet. Niet mijn ding, maar wel leuk dat zulke nummers er ook instaan. Ik vraag me wel af wie er op stemt...
quote:Klonk een beetje als Blueberry Hill, vond ik
Op donderdag 26 december 2002 12:42 schreef Jane het volgende:
Billy Vaughn Orchestra - Sail along silvery moonDit zijn van die deuntjes die je wel kent, maar nooit de titel of artiest van weet. Niet mijn ding, maar wel leuk dat zulke nummers er ook instaan. Ik vraag me wel af wie er op stemt...
quote:Er is niks mis met het hebben van een brede muziekkennis (en smaak) en je hoeft niet alles mooi te vinden.
Op donderdag 26 december 2002 12:44 schreef calvobbes het volgende:
Dat jullie die nummers ook kennen
quote:Ja, dat kan, maar voor veel 3FM luisteraars (in het algemeen, ik bedoel niet per se jou) zou het geen kwaad kunnen naar de Top 2000 te luisteren. Horen ze ook eens wat anders (al is Conny Vandenbosch dan misschien niet het goede voorbeeld
Geef mij de Verrukelijke 715 maar
quote:Waar? Op tv of op de (Belgische) radio?
Op donderdag 26 december 2002 12:45 schreef CloudBox het volgende:
Hey Jane, Ben Crabbe is nu ook bezig he
quote:Hmmm, geef mij Fats dan maar, any time.
Op donderdag 26 december 2002 12:44 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Klonk een beetje als Blueberry Hill, vond ik
.
Cheek to cheek vind ik nu wel weer een leuk nummer.
quote:
Op donderdag 26 december 2002 12:54 schreef Jane het volgende:
Yeke Yeke is zo'n nummer dat je altijd gaat meezingen, terwijl je eigenlijk maar 2 woorden van het nummer kent.
Maar het nummer geeft wel een glimlach, het is en blijft vrolijk.
quote:Dat bedoel ik!
Op donderdag 26 december 2002 13:09 schreef matthijn99 het volgende:
"De dikke Blomberg"Brings back some memories
Beste radioprogramma ooit! Maar ja, ik ben dan ook een ouwe lul.
Nu de enige echte Doo Wah Diddy!
-edit- Het origineel is dus niet van Manfred Mann. Dat wist ik niet. Kijk, zo leer je nog eens wat.
Eind jaren 80 heb ik een tijdje in een snackbar in Bussum gewerkt. Die zaak had een automatiek ('eetmuur') en was gelegen naast een populaire discotheek, dus in het weekend stonden de mensen daar in rijen van 3 opgesteld. Op een nacht stond er een dronken idioot als een gek op die automaat te rammen omdat hij pardoes een kroket had getrokken ipv een frikadel (of andersom) en ra ra, wie was dat? Juist, Alides Hidding, de zanger van de Time Bandits.
OMFG, Modern Talking!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |