Je bent in samenvattingen net zo belabberd als in topics maken.quote:Op maandag 1 september 2014 11:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
was ff samenvatting van jouw momentele leven aan het posten
Ik ben weg kelder doegquote:Op maandag 1 september 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent in samenvattingen net zo belabberd als in topics maken.
Maak je niet ongerust, jij komt NOOIT in KELquote:Op maandag 1 september 2014 11:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
omg heb me net aangemeld. Straks zit ik in een forum vol met fetisjisten en SM'ers die me naaktfotos van piemols gaan dm'en![]()
![]()
wrm niet?quote:Op maandag 1 september 2014 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, jij komt NOOIT in KEL
Dat zijn wel erg veel nachtjes. Dat worden nog veel posts van mijquote:Op maandag 1 september 2014 13:29 schreef Pharkus het volgende:
Hoeveel nachtjes moet je nog slapen tot je 18de verjaardag? 1001?
Mijn postgedrag weergeeft het gemiddelde gedrag van de KLB en ONZ user. Kan er weinig aan veranderen aan dit feit.quote:
De gemiddelde KLB user is dan ook kut. De eigen, unieke users geven dit forum dan ook bestaansrecht.quote:Op maandag 1 september 2014 16:45 schreef PausNicolaas het volgende:
Mijn postgedrag weergeeft het gemiddelde gedrag van de KLB en ONZ user. Kan er weinig aan veranderen aan dit feit.
Wie zijn eigen en uniek?quote:Op maandag 1 september 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De gemiddelde KLB user is dan ook kut. De eigen, unieke users geven dit forum dan ook bestaansrecht.
Ja.quote:Op maandag 1 september 2014 16:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wie zijn eigen en uniek?
Ben ik niet eigen en uniek? Wel eigen en uniek genoeg om de aandacht van jou te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |