Religie ook, wat is je punt?quote:Op maandag 1 september 2014 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Navy Seals copypasta is wel erg uitgekotst man.
inshallahquote:Op maandag 1 september 2014 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Alle hoofddoekjes terug naar koerdiestan.
ekt he. pff waar zijn die kwaliteitsusers.quote:Op maandag 1 september 2014 00:23 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme topic gaat hard achteruit met al die copy paste.
krijg je als je vrouwen toelaat in een reeks.quote:Op maandag 1 september 2014 00:23 schreef Deuce92 het volgende:
Godverdomme topic gaat hard achteruit
Hier ben ik, wat is loosquote:Op maandag 1 september 2014 00:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ekt he. pff waar zijn die kwaliteitsusers.
hurrdurr
Al geluisterd. Vond hem mwah.quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, als je nog eens een echt goed album wil horen:
Kendrick Lamar - Good Kid, M.A.A.D City
Met wie mag MsMessy in dit topic een beschuitje eten Nomsaayyyin?quote:Op maandag 1 september 2014 00:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
krijg je als je vrouwen toelaat in een reeks.
Blasfemie.quote:
Kom even topic redden. Al die pubertjes hier. Sjeezmineez.quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hier ben ik, wat is loos
jij hebt helemaal geen legdays bietsjquote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef Deuce92 het volgende:
Morgen leg day en kwarktaart vriendjes. Ga mezelf lekker verwennen.
sneakyquote:Op maandag 1 september 2014 00:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Met wie mag MsMessy in dit topic een beschuitje eten Nomsaayyyin?
kom dan sukkeltjequote:Op maandag 1 september 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dan moet je een nekschot krijgen
Ik bied mezelf niet aan hoor. Wat denk je van mij? Ben geen viezerik hoor.quote:
Ja, echt raar.quote:Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hey dima
when a girl buys a vibrator, its seen as a bit of naughty fun. BUT when a guy orders a 240 Volt FuckMaster Pro 5000 blowup latex doll with 6 speed pulsating vagina, elasticized anus with non-drip semen collection tray, together with optional built in realistic orgasm scream surround sound system, hes called a pervert?
Wat nou jongen kom naar buiten dan.quote:Op maandag 1 september 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen legdays bietsj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |