SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 01-09-2014 00:19:08 ]
Doet er niet toe. We zijn allebei gelukkig. Dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 1 september 2014 00:11 schreef McNulty het volgende:
Wie scoort nu het meest buiten de relatie om? Weissman of MsMessy? Serieuze vraag.
Nee man. Ik zou para worden. Meisjes hoeven alleen met poesje te flapperen en er komt er wel een gast op af rennen. Jij liever dan ik.quote:Op maandag 1 september 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Doet er niet toe. We zijn allebei gelukkig. Dat is het enige wat telt.
Ik geloof alleen in nodeloze copulatie met vreemden.quote:Op maandag 1 september 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weissman geloof jij in monogamie (srs)?
Zoveel moeite.quote:
kk turkequote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef Crip het volgende:
Lmao is MsMessy Weissman zn vriendin?
Turkentopic heeft veel over je geroddeld Messy.
haha bedankt man. nuttige info.quote:Op maandag 1 september 2014 00:15 schreef Deuce92 het volgende:
Wel grappig dat zowel neger als chinees ook werkwoorden zijn. Haha ja tog.
Witten ookquote:Op maandag 1 september 2014 00:15 schreef Deuce92 het volgende:
Dat weet ik.quote:Op maandag 1 september 2014 00:14 schreef Crip het volgende:
Lmao is MsMessy Weissman zn vriendin?
Turkentopic heeft veel over je geroddeld Messy.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en ik heb altijd openlijk toegegeven een onzekere slet te zijn.
I would run a 10 mile marathon with 20 lb weights strapped around each ankle with a small asian (hey Seto) man strapped to my back shouting insults at me while whipping the back of my head while a midget on a moped follows me with a paintball gun that's shooting frozen paintballs at my nether regions only to be greeted by a pack of wild hyenas that I have to kill with my bare hands blind folded just shake hands with the janitor that cleaned your high school classroom at the end of it all.quote:
Hoe is 'neger' een werkwoord.quote:Op maandag 1 september 2014 00:15 schreef Deuce92 het volgende:
Weissman is een bourgondiėr. Pas maar op dat hij niet in jouw billen bijt.quote:Op maandag 1 september 2014 00:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze zeiden allemaal dat ze supah obese is.
Fucked up.quote:
Ik dacht dat Weissman een Jurk was. (Jew/Turk)quote:Op maandag 1 september 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weissman is een bourgondiėr. Pas maar op dat hij niet in jouw billen bijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |