Ik sluit je internet af en stop m'n pener in je mond, rag zo hard, dat je tong naar de tyfus is, zodat je geen woordendiarree meer kunt verspreiden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:56 schreef Helsinki het volgende:
Nu nog je andere laptop. Laten we het hopen.
Moet je wel erg je best doen met je 10 cm.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik sluit je internet af en stop m'n pener in je mond, rag zo hard, dat je tong naar de tyfus is, zodat je geen woordendiarree meer kunt verspreiden.
in stijfmode hequote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Moet je wel erg je best doen met je 10 cm.
Kut IJslanders altijd. Allemaal de schuld van de IJslanders, een aantal jaar geleden ook met mijn geld.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarschijnlijk was het een IJslander.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Kut IJslanders altijd. Allemaal de schuld van de IJslanders, een aantal jaar geleden ook met mijn geld.
10*30*10^-1 ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Moet je wel erg je best doen met je 10 cm.
Ik ben IJslander hoor!!! :!!!111quote:Op maandag 1 september 2014 00:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Allemaal criminele hommos uit IJsland! Ze beroven me van mijn waardigheid.
Ik poep je in je kont!!quote:Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik ben IJslander hoor!!! :!!!111
Wij hebben vulkanen en julliequote:Op maandag 1 september 2014 00:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik poep je in je kont!!
Binnekort gaan we Europa weer trollen met as.quote:Op maandag 1 september 2014 00:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Deltawerken we houden onszelf veilig van de natuur!!!
Dan trollen we jullie terug door niets meer te exporteren naar jullie.quote:Op maandag 1 september 2014 00:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Binnekort gaan we Europa weer trollen met as.
We kunnen bananen verbouwen hoorquote:Op maandag 1 september 2014 00:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan trollen we jullie terug door niets meer te exporteren naar jullie.
Ik kan je kont verbouwen met bananen.quote:Op maandag 1 september 2014 00:37 schreef Tassendief het volgende:
[..]
We kunnen bananen verbouwen hoor
Kom dan Afghaan.quote:Op maandag 1 september 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik kan je kont verbouwen met bananen.
hommoquote:Op maandag 1 september 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik kan je kont verbouwen met bananen.
En met "we" bedoel je wie precies?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:56 schreef Helsinki het volgende:
Nu nog je andere laptop. Laten we het hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |