Dit keer wel begrepen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:56 schreef Trollscience het volgende:
net mulholland drive weer gekeken
had na de eerste keer wat stukjes opnieuw opgezocht, kwam zelf tot de conclusie van de algemen theorie (eerste helft is een droom/tweede helft is werkelijkheid). maar wat een prachtfilm blijft het, de 'diner scene' heeft een speciaal plekje in mijn hartquote:
King was wel beterquote:
Dit had ik gelukkig de eerste keer al door.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:58 schreef Trollscience het volgende:
kwam zelf tot de conclusie van de algemen theorie (eerste helft is een droom/tweede helft is werkelijkheid).
Wat knap van jou zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit had ik gelukkig de eerste keer al door.
9 posts per dag pussyquote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet, maar het is nogal kut als je een film niet snapt.
Bij de totale shift in karakters dacht ik al van "huh", daarna nog even een paar stukjes teruggekeken die ik me niet goed herinnerde, en toen dacht ik: "hey, die blauwe doos hè..."quote:Op maandag 1 september 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet, maar het is nogal kut als je een film niet snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |