Dat was een flame! Heb je gerapporteerd.quote:
Doe eens lief.quote:
Weer een flame. Wat gek, dacht dat dat niet de bedoeling was op dit forum? Of hebben we hier een feit met uitzonderingen?quote:
Is geen flame, gewoon een feit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:09 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Weer een flame. Wat gek, dacht dat dat niet de bedoeling was op dit forum? Of hebben we hier een beleid met uitzonderingen?
Dus als ik jou een pretentieuze onzekere lul vind, die zich anders voor doet dan hij is, dan is dat ook een feit?quote:
Nee zo werkt het niet.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Dus als ik jou een pretentieuze onzekere lul vind, die zich anders voor doet dan hij is, dan is dat ook een feit?
Blijkbaar wel. En hypocriet trouwens ookquote:
Niet zo huilen joh, het was gewoon een kuttopic en waarschijnlijk werd het daarom gesloten. Big deal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. En hypocriet trouwens ook
Wooow offtopic. Tweede report jongeman.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef joodsejonge het volgende:
hoeveel kost een brood tegenwoordig?
Haha ja dat zal het zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet zo huilen joh, het was gewoon een kuttopic en waarschijnlijk werd het daarom gesloten. Big deal.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha ja dat zal het zijn
Welke dag word je nou gepromoveerd tot mod?
Keep it cool dude. Don't lose your copyrightsquote:
hehehquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben blij dat pererkailey ook op dit forum actief is, omdat hij met zijn dramatische kutgrappen en andere achterlijke opmerkingen mij altijd in doet zien dat er toch echt nóg grotere mongolen dan ikzelf op deze aardkloot rondlopen.
Je bent echt dieptriest als je zo aan je aandacht moet komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef peterkailey het volgende:
Prachtig dit. Alle vriendjes worden erbij gehaald
Hoe voelt dat nou, toezien hoe anderen wel matties hebben?quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef peterkailey het volgende:
Prachtig dit. Alle vriendjes worden erbij gehaald
And now I'm part of the online message board family. Finalyquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent echt dieptriest als je zo aan je aandacht moet komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |