SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst respecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
ja maar jij hebt hem niet bij ibood. besteldquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En de goal lapo. De lapo van Reus.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee dat klopt. Ibood is maar kut. Met dingen pas 3 weken later verzenden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar jij hebt hem niet bij ibood. besteldDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Diego Lopez pakt een pingel
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jezus wat doet ze dat slecht zeg.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan wel om haar lachen en tegelijkertijd huilen hoe triest alles bij Sport1 is![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Volgens Italiaanse media zou Valencia 25 miljoen betalen voor Negredo, waarna City 60 miljoen zou betalen voor Falcao, maar is de deal afgeketst omdat het niet aan de Fair Play regels voldoet.
Nu zou Juventus de grootste kans op Falcao maken, al kan ik me dat nauwelijks voorstellen (wens vader van de Italiaanse gedachte).
edit. dat is dan wel een huurdeal (20 miljoen voor 1 jaar)
![]()
Donequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mag transfer el kabir in wefut?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook 15% korting op alle games vandaag (maar dan zijn ze vaak nog steeds niet de goedkoopstequote:Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef Rijst het volgende:
ps4 nu bij bart smit onlineshop voor 360euro. Alleen tot vandaag 23:00)
![]()
Snel 3 gekocht, morgen voor 380 verkopen. Toch mooi 60 euro winst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef Rijst het volgende:
ps4 nu bij bart smit onlineshop voor 360euro. Alleen tot vandaag 23:00![]()
Ja ik moet morgen ook werken , chef.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja ik moet goddomme morgen weer naar school dus ik kan het niet te laat makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus heb je over een uurtje tijd?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen ook werken , chef.![]()
Hoax, korting geldt maar op max. 2 consoles per klant gr grquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Snel 3 gekocht, morgen voor 380 verkopen. Toch mooi 60 euro winst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |