Ja, ik ben in de loop der tijd wat milder gewordenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:30 schreef CafeRoker het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Best een humane manier om iemand op de brandstapel te knikkeren. Meestal wachtte men tot het vuur heel langzaam dichterbij kwam. Wat ben je mild geworden.
Therapie slaat aanquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, ik ben in de loop der tijd wat milder geworden
Hij scheldt me uit via dm zou hem gewoon bannenquote:
Beter schoon je de boel op.quote:
pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen pijpenquote:
ik sprak je aan op je gedrag, lulquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij scheldt me uit via dm zou hem gewoon bannen
beter gedraag je jequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Beter schoon je de boel op.
[..]
pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen
[..]
ik sprak je aan op je gedrag, lul
Zie je dat gebagger niet?quote:
lulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
Kan je het inmiddels al zelf?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen pijpen
jij moet het doenquote:
Neh, geen zin aan.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wilde dit godverdomme ook posten, klootzak.
zin, makenquote:
Sorry, dat is zeg maar, niet echt mijn ding.quote:
de zorg gaat met rasse schreden achteruitquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sorry, dat is zeg maar, niet echt mijn ding.
Hihiquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
de zorg gaat met rasse schreden achteruit
daar neuk je het vrouwelijk personeel tenminstequote:Op zondag 31 augustus 2014 21:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
HihiBekijk het van de zonnige kant, je hoeft niet te worden opgenomen in een psychiatrische instelling.
Neehoor, dat zijn mannenquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
daar neuk je het vrouwelijk personeel tenminste
niet allemaalquote:
Voor jou wel.quote:
weet je nog die ene keer dat ik dacht dat er brand was en ik de hele gang en personeel natspoot met de brandslang?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |