Grapje blijf!!! Was je in Marokkoquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:08 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stiekem wel maar waarom speel je hater?
Nee in turkei manquote:
Bij famillie ofzo of met vriendenquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee in turkei man
hoe was jou vakantie
Ja beter. Lekker veel geld maken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bij famillie ofzo of met vrienden
Was wel relaxt veel gewerkt vind ik wel leuk altijd
Vampire diaries, Gossip girl, Teen Wolfquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:06 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ait ik ook. The elementary dit dat.
goed planquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:25 schreef hoink581 het volgende:
Wordt je zelf toch ook gewoon reseller. Resell je het gewoon allemaal aan jezelf.
Ken het niet maar klinkt gayquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:24 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vampire diaries, Gossip girl, Teen Wolf
Hee makkerquote:
Ik zit op een zelfgemaakte bank, gaat prima dus. Hoe was je vakantie?quote:
Haha goed gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 20:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit op een zelfgemaakte bank, gaat prima dus. Hoe was je vakantie?
Ik weet niet zeker of mijn periode zonder studie of baan echt als een vakantie is.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:45 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Haha goed gedaan
Ja top. Vandaag weer eerste nachtje in mijn eigen huisje. Die van jou?
Oh je was net afgestudeerd he. Wat ga je nu doen? Je wou verder studeren toch?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of mijn periode zonder studie of baan echt als een vakantie is.
Oud nieuws, ik ga denk ik de schoenenhandel in. Beetje re-sellen, je kent het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh je was net afgestudeerd he. Wat ga je nu doen? Je wou verder studeren toch?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oud nieuws, ik ga denk ik de schoenenhandel in. Beetje re-sellen, je kent het.
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:54 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Als je asics kan fixen. Jou vertrouw ik wel
Als je me nakt ga ik gewoon naar zutphen toequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |