Jij wil het over live tennis hebben nu? Azijnzeiker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:18 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik kom hier niet om de Story te lezen.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:20 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Van een kwaliteitssite als www.kpopstarz.com had ik inderdaad ook wel wat beters verwacht
Er is geen live tennis. Waarom zo emotioneel in de war/ boos?quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij wil het over live tennis hebben nu? Azijnzeiker.
Volgens mij is het een behoorlijke storm, dus ik zou niet opbblijvenquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef El_jefe07 het volgende:
Is er iets van een uitzicht of er nog gespeeld gaat worden vanavond? Anders ga ik slapen
Day session is gecanceledquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:30 schreef El_jefe07 het volgende:
Is er iets van een uitzicht of er nog gespeeld gaat worden vanavond? Anders ga ik slapen
twitter:scambers73 twitterde op zondag 31-08-2014 om 23:39:45Ok, seems US Open day session has "concluded" not been cancelled. Matches due back on but day session ticket holders for Ashe have to leave reageer retweet
Hoe schat jij de toekomstige carrière van Thiem in? Vind het wel een talentjequote:Op maandag 1 september 2014 01:27 schreef Szura het volgende:
López had een break voorsprong maar Thiem wint de eerste set
Altijd lastig te voorspellen met zo'n jonkie, deze week wordt hij 21. Dit is het eerste jaar dat hij flink wat goede resultaten neerzet, totaal geen druk nog op z'n schouders. Qua talent op z'n minste top 20 materiaal in mijn ogen.quote:Op maandag 1 september 2014 01:29 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hoe schat jij de toekomstige carrière van Thiem in? Vind het wel een talentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |